Triumph - Tiger

Česko - Slovenské diskuzní fórum pro příznivce motorek Triumph Tiger

Pneumatiky....

Více
8 roků 2 měsíců zpět #103 od Bojan
Odpověděl Bojan pro téma Pneumatiky....
Mne to hádže tiež troška a tiež mi v servise povedali,že je to v norme.ale mne sa nezdá,aby koleso na motorke,čo je tak ťažká bolo šišaté.
Príde mi to,že súdruhovia v Anglicku v snahe vyrobiť konkurenta Bawu ušetrily na matroši.
Ale mýslím,že vela ludí ,čo to vedia vycentrovať asi nebude.

prokyno napsal: Tak totok by mě taky zajímalo, páč co vím tak se to prej nedělá normálně a nějaká šišatost je u toho v normě. A pokud se někoho člověk zeptá tak daný člověk kroutí hlavou, vyvalí oči a podobně, takže to nechce nokdo dělat.
Nicméně je to stejný kolo jako u jiných ne? :D
Mě už to taky hází, ale dle proměření v Olmecu je to v normě :-)

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
8 roků 2 měsíců zpět #104 od prokyno
Odpověděl prokyno pro téma Pneumatiky....
No ono šišatost na pletených kolech u velkých strojů je tak nějak asi normální, jel si někdy za BMW? Nebo podobným strojem? Koukal si se na zadní kolo? Já to zpozoroval jak u BMW, tak u džamahy i na Stelviu, prostě mě přijde že tak velký kolo (mohutný), který přenáší poměrně velkou sílu, leží na něm hodně velká váha a nápor tak to prostě dělají všechny :-). Byhc řek že to je daň za to že sceme mít dráty :D

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
8 roků 2 měsíců zpět #105 od Bojan
Odpověděl Bojan pro téma Pneumatiky....
Mno ááno može byť,.Enem ked hádže koleso ,tak časom vymrdka ložisko ,alebo kosti :lol: :lol:

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
8 roků 2 měsíců zpět #106 od prokyno
Odpověděl prokyno pro téma Pneumatiky....
no bavorácí s tím nalítají přes 100K a nic jim není, tak si myslím že Triumph na tom nebude o nic hůř. Ono to zas tam moc nelítá aby to vymrdalo ložiska, nebo kosti, to je jen více vidět na gumě na zvětšným průměru. Když si sundáš kolo a gumu dáš na vyvažovačku tak to je neznatelný, teda u mě :-). Neříkám že se to nemože stat a nemože házet kolo :-)
Mezi nama, ono ani ty gumy nejsou přesný a taky dokáží házet i ty samotný gumy :-)

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
8 roků 2 měsíců zpět #107 od Bojan
Odpověděl Bojan pro téma Pneumatiky....
Mno priznám sa,že ked som naposledy v pneuservise meniť gumy,tak sme pučili oči,že ako to hádže,ale priznám sa ,že na gume to videt neniii,.
Za to predná guma je vďaka mizernému tlmiču poskakaná ako stará guma na traktore.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
8 roků 2 měsíců zpět #108 od prokyno
Odpověděl prokyno pro téma Pneumatiky....
Jak to máš starý? A kolik to má nahrkaný? To že se doskáče přední guma je logické vyustění fyzikálních zákonů :D.
Když pomineme vadu tlumičů.
Pokud máme těleso o hnotnosti v klidu 260kg, toto uvedeme do pohybu tak jeho váha v tahu narůstá, čím rychleji jedeme tím více musíme vynaložit na zabrždění :-). Aby se tato váha ubrzdila, je třeba mýt pevný podklad (asfalt), tímto jsme spojeni přes gumovou věc zvanou pneumatika :D, která se dotýká pevné plochy maximálně velikostí lidské dlaně, tato věc je profilovaná aby nám lépe držela přes tuto malou plochu, a tím dochází k přenosu veškeré adheze při brždění na tuto plochu, která časem se začně profilovat nám nepříjemným ukazem a to že se jeví jako doskákaná. :D
¨Je to napsaný jako od debila, ale co už :D
Každá guma po čase se začne tvarovat do tvz stříšek, nebo jak někdo říká doskákaná, to je jev při používání přední brzdy jako hlavní (ono jak jinak, když tyto stroje jsou na to i navrženy). Pokud by byla guma doskákaná od tlumičů tak se tvoří na gumě spíš takov plošky. Otázka co máš ty za projev

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Nedávné příspěvky