Triumph - Tiger

Česko - Slovenské diskuzní fórum pro příznivce motorek Triumph Tiger

Led diodová žárovka H4

Více
8 roků 7 měsíců zpět #1 od 100octan
Led diodová žárovka H4 vytvořil uživatel 100octan
Nasel jsem zajimavou ukazku montaze led svetel na Triumph Tiger Explorer nemate to nekdo?Jestli jo tak jak ste stim spokojeni.
Pripadne jakou jinou led zarovku mate vy?
3800 Lumen H4 LED Headlight bulb

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
8 roků 7 měsíců zpět - 8 roků 7 měsíců zpět #2 od prokyno
Odpověděl prokyno pro téma Led diodová žárovka H4
Tož světlo je to asi luxusní, LED jako takový má vysokou svítivost, v kombinaci s parabolou to žárovky asi posere.
Otázkou ale jest, a to už tu zaznělo z pera Mexe v jiném tématu. Homologace?
Na takový žárovky tě posere středně postavenej policajt na silnici, nemluvě na STK.
A vzhledem k tomu co od letoška se snaží chystat s nechválenejma věcima na moto všeobecně bych se v porovnání s cenou na to vys
l :D
Ale zkusit to za tmy je lákavý :D
Ještě dodám, že s dopravou a celnicí je to přes 5K, u nás obdobný produkt zakoupíš za cca 5200.-, nicméně použití do hlavních světlometů nesplňují normu :-(, jako použití na denní svícení, nebo mlhovky to už některý splňují.
Poslední změna: 8 roků 7 měsíců zpět uživatelem prokyno.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
8 roků 7 měsíců zpět #3 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Led diodová žárovka H4
Tak teda já nějak nevím, ale klasická H4 je dvouvláknová (tlumená/dálková světla), ale tydle LED H4 jsou použitelný jen jako tlumená světla, dálková nic (nebo naopak? - to by bylo horší). Nevím, jestli je povinnost mít dálková světla, ale podle mě by to snad ani technickou neprošlo.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
8 roků 7 měsíců zpět - 8 roků 7 měsíců zpět #4 od 100octan
Odpověděl 100octan pro téma Led diodová žárovka H4
Taky nevim jestli je povinost mit dalkovy svetla ale jedno vim jiste ze se mi to libi :woohoo: ale ta cena je fakt masakr. :( Jinak na technickou bych to vzdycky vyndal a strcil tam klasickou H4 tlumeny/dalkovy. Jednou za dva roky by me to nevadilo prendat. Horsi by bylo to co psal prokyno o policejni kontrole. :(
Poslední změna: 8 roků 7 měsíců zpět uživatelem 100octan.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
8 roků 7 měsíců zpět - 8 roků 7 měsíců zpět #5 od MEX
Odpověděl MEX pro téma Led diodová žárovka H4
Už to tady nastínil Prokyno . Ono nejde ani tak o pravidelnou technickou . Kdykoli Tě chytne jakýkoli chránič s plácačkou , může Tě na fleku vykostit kvůli pičovině . Buď mu dokážeš, že daná věc je homologovaná, nebo máš smolíka . Prostě Ti určí vozidlo nezpůsobilým a nejedeš . Musíš znova na technickou a pak na úřad, to nechat zapsat . Problem je v tom , že když tohle četník udělá, nesmíš pokračovat v jízdě, protože jsi vlastně bez technický a jízda je tuším za 5 bodíků . Je to něco podobnýho, jako kdysi zabavovali malý techničáky , ale to mladší ročníky asi už nepamatujou .
Pak vyvstává otázka, jestli stojí za to , rvát tam nějaký ledky, když přijdeš o dálkový a navíc, kdo jezdí v noci ?
Pokud si myslíš, že s normálníma H4 nejsi vidět , asi bych volil přídavný denní LED svícení s homologací a jsi v klidu .
Poslední změna: 8 roků 7 měsíců zpět uživatelem MEX.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
8 roků 7 měsíců zpět #6 od prokyno
Odpověděl prokyno pro téma Led diodová žárovka H4
Pokud je vozidlo vybaveno/schváleno s nějakýma světlama (mlhovky, přídavné a podobně vč. klasického osvětlení) je třeba je mít na vozidle a funkční. Otázka je kdo by ti kontroloval zda ti svítí dálkový při kontrole. Další věcí je, že LED ka jsou vydět kurevsky dost a jsou poznat na první pohled, metodické pokyny pro provádění a kontrolu pro STK a Policii jsou stále v přípravě a stále se aktualizují (tváří se že z toho nechtěj udělat paskvil), jedná se o mnoho stránkovou věc, která říká co a jak kontrolovat. Tyto kontroly už by měli být v praxi na STK od 1.1.2016 a na silnici asi do 1/2 roku, jaká je realita zatím všichni víme, STK pokud to není echt problém to neřeší prozatím, a co jsem slyšel a četl o kontrolách tak prozatím taky žádnej opruz, dokud nebudou přesně vědět co a jak kontrolovat, což by mělo být tedy od 1/2 roku.
Krom hafa chujovin, co ani hlava nebere co chtějí kontrolovat a mělo by mít dle nich Éčko, bude zaměření hlavně na technický stav vozidla (jak psal Mex už můžou znovu odebírat TP jako dříve, a ano bohužel si to ještě pamatuji), zejména osvětlení, koncovky výfuků, přídavné zařízení, budíky (ano dle zákona musí být každé vozidlo vybaveno tachometrem s počítadlem a nejnutnější indikací pro provoz) takže tacho z kola, nebo podobný věci u tvz street moto, zrcátka, a jiný chujoviny musí mít Éčko. Pneu předepsané výrobce, a se vzorkem :-), ráfky a někde sem četl že i blatníky se vrátí zpět ke kontrolám.
No závěrem bych řekl, že se na nás všechny chystá bič jako prase, nejen tímto, ale i zvýšení pokud i za banální přestupky, zvýšení bodového hodnocení, zpřísnění u hlídaných vážných přestupků a další věci, začínám mít pocit, že chodti kanálama a pěšky bude to nejlepší.
PS: když sem byl naposled na STK s MT-01 tak sem měl v předním světle na parkovačce modrou LED :-) ste měli vidět jak sem letěl to měnit za klasiku :D

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Nedávné příspěvky