Triumph - Tiger

Česko - Slovenské diskuzní fórum pro příznivce motorek Triumph Tiger

Rezonance

Více
5 roků 5 měsíců zpět #13 od miroslav44
Odpověděl miroslav44 pro téma Rezonance
Každý tip dobrý, začnu to sledovat! Díky!
Mirek

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
5 roků 5 měsíců zpět #14 od prokyno
Odpověděl prokyno pro téma Rezonance
Bakouši prosím sjdenoť vlákna "Rezonance" do jednoho.
Je to založený 3x a každej odpovídá do jinačího.
Děkuji :-)

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
5 roků 5 měsíců zpět #15 od miroslav44
Odpověděl miroslav44 pro téma Rezonance
No omlouvám se, nevěděl jsem jestli se téma založilo, či nikoliv,
tak jsem to odklepl 3x :-(

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
5 roků 5 měsíců zpět #16 od Axik
Odpověděl Axik pro téma Rezonance
Nazdar borcííí,
mám Texe 2013 a tam rezonuje snad úplně všechno.
Nastartuji motorku a vše v klidu,po chvilce jak se mírně ohřeje začíná přicházet drnčení někde od hlavy válců,po chvilce to mírně stichne a jakmile o ohřeju jízdou tak běží jako Hondáááááá.

Dělá mi to už 43.000 km a v servisu V Chamu mi řekli,že je to běžný jev prvních Tigrů.

PS:ventili jsou zatím v pořádku

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
5 roků 5 měsíců zpět #17 od Axik
Odpověděl Axik pro téma Rezonance
Ještě jedna prosba:

pokud by jste někdo měl doma plonkový kompletní přední světlo na Texe 2012-2015 rád ho od Vás koupím.
Po drobné bourandě a mou blbostí mi popraskala vnitřní folie....je funkční ,ale hnusný

Díkec

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
5 roků 5 měsíců zpět #18 od miroslav44
Odpověděl miroslav44 pro téma Rezonance
Ahoj všichni!
S velikou radostí mohu konstatovat, že jsem mnou deklarované "drnčení" odstranil,
čímž jsem zachránil moji nervovou soustavu a vztah s Trexem :-) neb bych ho asi ač se to zdá jakkoliv padlý na hlavu asi prostě prodal.
Zajímá-li někoho jak, tak :
V sobotu byl nucen absolvovat povinnou návštěvu u "tchánovců" a jelikož je to téměř vždy "veliká sranda", vyštrachal jsem u tchána v garáži imbusy, klíče a jal se
zkoušet vše dostupné a možné na Trexovi utahovat. Téměř vše drželo na krev, něco se malinko hnuhlo, ale vesměs dobrý až na spojovací tyč horního padáku vedoucí před chladičem! jsou tam dva snad 6 šroby které obě strany spojují a ty tedy byly totál až se dívím, že nevypadly, ale nějakou záhadou tam prostě držely.
Takže jsem je dotáhl na krev a toť k šroubům a matkám vše.
Pak jsem se jal zkoumat všechny plasty, kryty, krytky a zboků pod nádrží jsem ač všechno na úchytech drželo prstem tak na centimetr odtáhl plasty a koukal, že se nějakým žebírkem opírají o blok motoru. Tak jsem vlítl do garáže, našel kus silikonové (měké) hadičky, uřizl z ní dva kousky po cca 3 cenťácích a ty dal mezi ten plast a blok motoru, toť vše, na víc jsem si netroufl.
No a hááádejte, co se stalo????????!!!!!!!!
V neděli nastartuji, naskočíme na stroj, vyrazíme a málem mne kleplo = klid, ticho, žádné zvonění, řachtání, chrchlání a nevím co všechno se tam ještě den předtím při jízdě ozývalo, prostě paráda!! Tak jsem si těch cca 200 kilometrů cesty domů tak užíval a nebýt toho, že jsme byli u Církvice téměř u toho když tam ten debil v dodávce nabral z protisměru čtyři kolegy, byl jsem v sedmém nebi!!
Nevím sice co pomohlo, jestli dotažení těch volných šroubů což ale předpokládám, nebo to "napružení" plastů opírajících se o blok motoru, ale je mi to jednou, zkoumat už bude-li i nadále při jízdě ticho asi nebudu.
Takže asi tak.
Chtěl jsem to vyfotit, ale zapomněl jsem na to, ale není problém bude-li mít někdo zájem o detaily!
Jinak ještě jednou všem děkuji za tipy a rady!!
Mirek

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Nedávné příspěvky