Triumph Tiger 1200 2021/22
2 roků 11 měsíců zpět - 2 roků 10 měsíců zpět #13
od prokyno
Odpověděl prokyno pro téma Triumph Tiger 1200 2021/22
Tak je to tady.
Rozdělení do 2 skupin jak bylo již dříve, spíše na silnici s novým označením GT a více do terénu s označením Rally.
Verze: GT, GT pro a GT explorer na silnici. Rally pro a Rally explorer do terénu.
Motoru snížen obsah na 1160ccm s výkonem 150hp, a kroutícím momentem 130nm, označení T-plane (pořadí zapalování 1-3-2), spojka antihop a hydraulika (ačkoli mě zaráží to lanko na táhlu u spojky) Edit: je to řešení spol. MAGURA, kde je na konci hydraulický váleček zakončen krátkým kusem lanka. Snížena váha až o 25kg (u GT 17kg) díky al. Částem rámu, nové zadní dvoj ramenné kyvce s kardanem, al. Nádrži a i menšímu motoru, menšímu výfuku a další. Nádrže jsou 2, u verze GT, GT pro a Rally pro je to 20 litrů, u verze GT explorer a Rally explorer se jedná o 30 litrů. U těchto verzí je navíc zadní radar (blind spot) pro hlídaní mrtvého úhlu na zrcátkách. Adaptivní tempomat jak se potvrdilo, tam není, jen klasika (tedy dnes už klasika) elektronicky řízen bez radaru a hlídání. Podvozek semiaktivní SHOWA jak vzadu tak ve předu (49mm průměr), zdvihy u verzí GT 200mm/200mm a u verzí Rally 220mm/220mm. Kola u verze GT 19“ předek a 18“ zadek na loukotích, u verzí Rally 21“ předek a 18“ zadek na drátech, bezdušové a se snímači tlaku (kromě GT a GT pro), brzdy Brembo Stylema 4 píst předek a Brembo 1 pístek vzadu, přední kotouče 320mm zadní stejný jako předchůdce. Náklonové ABS a trakce, pumpa brzdy a spojky od Magura HC1. Quick shifter Up and Down u všech verzí v základu (kromě GT, ta je celkově nejvíc oholená, ale taky nejlevnější). Výška sedla u verzí GT 850/870mm a u verzí Rally 875/895mm s možností dokoupení sníženého sedla o 20mm. TFT 7“ displej s viditelností na slunci, 3 až 6 jídzních módů a další fičurky. Je toho mrak celkem. Komplet světla LED, přední DLR svícení, přisvětlení do zatáček dle náklonu, blinkry, zadní světlo i mlhovky. Další změnou jsou 2 chladiče na bocích a prý tak aby to netopilo do řidiče . Celkově má být Tiger 1200 užší, lehčí, obratnější.
Ceny: GT 14 600 liber, GT Pro 16 700 liber, GT Explorer 18 100 liber, Rally Pro17 700 liber, Rally Explorer 19 100 liber. V základní barvě bílá/černá, za ostatní je nějaký příplatek.
Nejlevnější a nejméně vybavena je verze GT, ta má asi jen blastry, světla v LED a jen 3 jízdní módy.
Ostatní verze už na tom jsou lépe. U GT 5 režimů, u Rally 6, řazení u všech, rozjezd do kopce Hill Hold, centrální stojan, mlhovky, výhřev gripů, padací rámy spodní, bezklíč startování i s otevíráním nádrže, toto prý půjde zcela vypnout????
Nejvybavenější jsou verze GT Explorer a Rally Explorer, kde jsou navíc vyhřívaná sedadla spolujezdce i řidiče, hlídání mrtvého úhlu, horní padací rámy a 30L nádrž. Dostupnost cca duben – květen 2022.
Asi toho bude ještě vícero, ale to se dozvíme až po nějakých testech přes tu dlouhou zimu co nás čeká .
Rozdělení do 2 skupin jak bylo již dříve, spíše na silnici s novým označením GT a více do terénu s označením Rally.
Verze: GT, GT pro a GT explorer na silnici. Rally pro a Rally explorer do terénu.
Motoru snížen obsah na 1160ccm s výkonem 150hp, a kroutícím momentem 130nm, označení T-plane (pořadí zapalování 1-3-2), spojka antihop a hydraulika (ačkoli mě zaráží to lanko na táhlu u spojky) Edit: je to řešení spol. MAGURA, kde je na konci hydraulický váleček zakončen krátkým kusem lanka. Snížena váha až o 25kg (u GT 17kg) díky al. Částem rámu, nové zadní dvoj ramenné kyvce s kardanem, al. Nádrži a i menšímu motoru, menšímu výfuku a další. Nádrže jsou 2, u verze GT, GT pro a Rally pro je to 20 litrů, u verze GT explorer a Rally explorer se jedná o 30 litrů. U těchto verzí je navíc zadní radar (blind spot) pro hlídaní mrtvého úhlu na zrcátkách. Adaptivní tempomat jak se potvrdilo, tam není, jen klasika (tedy dnes už klasika) elektronicky řízen bez radaru a hlídání. Podvozek semiaktivní SHOWA jak vzadu tak ve předu (49mm průměr), zdvihy u verzí GT 200mm/200mm a u verzí Rally 220mm/220mm. Kola u verze GT 19“ předek a 18“ zadek na loukotích, u verzí Rally 21“ předek a 18“ zadek na drátech, bezdušové a se snímači tlaku (kromě GT a GT pro), brzdy Brembo Stylema 4 píst předek a Brembo 1 pístek vzadu, přední kotouče 320mm zadní stejný jako předchůdce. Náklonové ABS a trakce, pumpa brzdy a spojky od Magura HC1. Quick shifter Up and Down u všech verzí v základu (kromě GT, ta je celkově nejvíc oholená, ale taky nejlevnější). Výška sedla u verzí GT 850/870mm a u verzí Rally 875/895mm s možností dokoupení sníženého sedla o 20mm. TFT 7“ displej s viditelností na slunci, 3 až 6 jídzních módů a další fičurky. Je toho mrak celkem. Komplet světla LED, přední DLR svícení, přisvětlení do zatáček dle náklonu, blinkry, zadní světlo i mlhovky. Další změnou jsou 2 chladiče na bocích a prý tak aby to netopilo do řidiče . Celkově má být Tiger 1200 užší, lehčí, obratnější.
Ceny: GT 14 600 liber, GT Pro 16 700 liber, GT Explorer 18 100 liber, Rally Pro17 700 liber, Rally Explorer 19 100 liber. V základní barvě bílá/černá, za ostatní je nějaký příplatek.
Nejlevnější a nejméně vybavena je verze GT, ta má asi jen blastry, světla v LED a jen 3 jízdní módy.
Ostatní verze už na tom jsou lépe. U GT 5 režimů, u Rally 6, řazení u všech, rozjezd do kopce Hill Hold, centrální stojan, mlhovky, výhřev gripů, padací rámy spodní, bezklíč startování i s otevíráním nádrže, toto prý půjde zcela vypnout????
Nejvybavenější jsou verze GT Explorer a Rally Explorer, kde jsou navíc vyhřívaná sedadla spolujezdce i řidiče, hlídání mrtvého úhlu, horní padací rámy a 30L nádrž. Dostupnost cca duben – květen 2022.
Asi toho bude ještě vícero, ale to se dozvíme až po nějakých testech přes tu dlouhou zimu co nás čeká .
Přílohy:
Poslední změna: 2 roků 10 měsíců zpět uživatelem prokyno.
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
2 roků 11 měsíců zpět #14
od MEX
Odpověděl MEX pro téma Triumph Tiger 1200 2021/22
Tak už ho máš objednanýho?
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
2 roků 11 měsíců zpět #15
od MEX
Odpověděl MEX pro téma Triumph Tiger 1200 2021/22
A ještě videjko:
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
2 roků 11 měsíců zpět #16
od prokyno
Odpověděl prokyno pro téma Triumph Tiger 1200 2021/22
Asi to tak už vypadá . Bude to asi první moto bez řádného ozkoušení. Ale tak nějak si říkám, že to bude v hodně věcech lepší než můj 2015
Jen ta cenovka bude chtít hóóóóóóódně moc a dlouho vydéchávat.
Jo a ještě ta doba dodání je na palicu A jaká že je? to nikdo přesně neví, prý duben až květen
Jen ta cenovka bude chtít hóóóóóóódně moc a dlouho vydéchávat.
Jo a ještě ta doba dodání je na palicu A jaká že je? to nikdo přesně neví, prý duben až květen
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
2 roků 11 měsíců zpět #17
od Mefisto
Odpověděl Mefisto pro téma Triumph Tiger 1200 2021/22
Spis to bude chtit chvili pockat nez odstrani porodni zavady
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
2 roků 10 měsíců zpět #18
od prokyno
Odpověděl prokyno pro téma Triumph Tiger 1200 2021/22
Co už, riziko tam je , ale garáž prázdná a sezóna se blíží
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
Nejnovější inzeráty
Nedávné příspěvky
-
- Zraz na SLovensku
- Som rád,že sa vám to páčilo,aj ked to bol taký vodný zraz a bez nejakých velkých zákrut,.Dúfam,že ste si niečo s toho odniesly,.Bolo to...
- v Srazy výlety / Klubové akce
- od Bojan
- 1 měsíc 4 týdnů zpět
-
- Nestartuje za tepla 800 xcx 2016
- CZMOJE : ten od Ricks Motors nefunguje?
- v Motorky / Tiger - 800
- od Ladislav71
- 4 měsíců 1 týden zpět
-
- Sraz Jaro 2024
- Jen pro info ať je to kdyžtak i tady předávám informace z Facebooku. Ahojte v pátek se tam budeme pohybovat už kolem 14 hodiny a budeme Vás...
- v Srazy výlety / Klubové akce
- od Hammar
- 5 měsíců 3 týdnů zpět
-
- Sraz podzim 2023 Perníkový mlýn
- Video od Zdeni: www.youtube.com/watch?v=V_ED9kf1PqY
- v Srazy výlety / Klubové akce
- od MEX
- 10 měsíců 1 týden zpět