Triumph - Tiger

Česko - Slovenské diskuzní fórum pro příznivce motorek Triumph Tiger

triumph 1200 explorer vibrace řídítek

Více
9 roků 5 měsíců zpět #7 od Lubomír
Ahoj,
díky za komentář. Určitě nesrovnávám Wildu s Tigerem:-)..jsou to rozdílné stroje ve všem. Nastavení podvozku mám dle doporučení podle tabulky v manuálu na továrních hodnotách.....Plégo mám vyšší..

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
9 roků 5 měsíců zpět #8 od Lubomír

Petrex1. napsal: Za mě asi takhle: dříve jsem měl čtyřválcové supersporty : Suzuki 750 GSXR, dvě Yamahy R1 a Honda 1200 XX Black Bird.
Supersporty drží na silnici jako přikované i při rychlostech nad 200 km/h. V zatáčkách nic...žádné vlnění, kroucení a kmitání byť jen malé do řídítek. ( na všech jsem měl tlumič řízení, kromě Blac Birda. )

Triumph Tiger se mi zkraje zdál dost nestabilní hlavně v rychlostech nad 170 km/h. Potom jsem se ale svezl na GS, KTM 1200 Adventure ...a jsem rád že ho mám. Tam se mi to zdálo ještě horší. Je potřeba trošku přidtvrdit podvozek a nejezdit na komfort se spolujezdcem a kuframa. Zkrátka si hraju z nastavením....od toho je to štelovatelné. Přední vidle mám dvrdší o dva kliky oproti továrnímu nastavení. V zadu si hraju dle zátěže ( jezdec, jezdec spolujezdec, jezdec spolujezdec bagáž ) ale vždy motorku o trošku přitvrdím jak na pružině tak na útlumu komprese. Stabilita se pak mírně zlepší.

Velká endura jsou háklivá na správný tlak v pneumatikách....chce to hlídat. Já foukám v zadu 2,9 a v předu 2,5 .

Ahoj,

rychlosti nad 170km jsou pro mne asi lehce mimo:-))....Taky jsem už uvažoval o přitvrzení předku i zadku....

A teď to hlavní.....tahle velká endura na vysokých tlumičích nikdy se nebudou chovat jako supersporty a nebo naháče. Hold je to enduro z velkejma zdvihama. Na oplátku s nima můžeš vymést nějakou tu horší cestu nebo lehký terén a to celkem pohodlně.

Za další..... zcela vážně uvažuji dát na Explorera tlumič řízení. Věřím, že by to s ním bylo určitě lepší. Jen nějaký musím vigůglit.... :) :) :)

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
9 roků 5 měsíců zpět - 9 roků 5 měsíců zpět #9 od hlousici
Mě motka poskakuje mezi 50-70km/h ale jen na některém druhu asfaltu. Takové drobné nahoru a dolů (říkam jí proto terenkoza)Gumy jsem přezouval 2x a nic se nezměnilo (pravda stejný typ pneu) Myslím si že je to tím že se guma rychle trošičku odskáče při brzdění. Je to stylem jízdy plyn a brzda hlavně ve městě. (takové to přeskakování aut a pod.)Tady se projeví že to není žádný sport. Dřív mě po delších cestách brněli ruce že vytřít si zadek byl hoden olympijské medaile. Jak jsem namontoval větší kryty rukou mám klid . Takže přesný opak než píšete. Pravda ale rychlosti na osmistovce při přesunech jsou o dost menší.
Bát se ale že pustím řídítka a motka si odskočí na zmrzlinu?? To už je moc. A za ty prachy.
Poslední změna: 9 roků 5 měsíců zpět uživatelem hlousici.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
9 roků 4 měsíců zpět #10 od Lubomír
DOPLNĚNÍ PŘÍSPĚVKU DEN 1 měsíc 5 dní zpět......Lubomír.
DOBRÝ DEN,BYL JSEM PŘED PÁR DNY SE DVĚMA KOLEGY NA MOTORKÁCH - JEJI JSME Z TŘINCE NA ORAVU PŘES ZAKOPANÉ DO BELANSKÝCH TATER PAK SPODEM DO LIPTOVSKÉHO MIKULÁŠE A PAK DOMŮ.FAJNÝ TRIP NA DVĚ NOCI V KEMPU KOTVA A V KEMPU KEMP MARA.PRÁVĚ TAM JSEM POTKAL BORCE NA STEJNÉ MAŠINĚ A DALI JSME ŘEČ NA TÉMA JIŽ VÝŠE POPSANÉHO SMĚROVÉHO KMITÁNÍ.MÁ TEN SAMÝ PROBLÉM.NICMÉNĚ DLE JEHO RESPEKTIVE TVRZENÍ STARŠÍHO MECHANIKA ZE SALONU V BRAATISLAVĚ MŮŽOU ZA TOTO KMITÁNÍ NOVÉ PNEUMATIKY 2015.ÚDAJNĚ TEN SEŠIKMENÝ VZOREK MÁ NA TOTO VLIV.......NO NEVÍM...ALE JE TO NÁZOR KTERÝ JSEM ZASLECHL......TAK JSEM SI ŘÍKAL, ŽE HO TADY DÁM A PŘÍPADNĚ PODĚKUJI ZA KOMENTÁŘE.....MĚ OSOBNĚ SE TO NEZDÁ, ŽE ZA TO MŮŽOU JEN GUMY....VIZ JIŽ DŘÍVĚJŠÍ ZDŮVODNĚNÍ OD ANDĚLŮ Z OLOMOUCE...TAK HEZKÉ LÉTO A GUMAMA FURT DOLE..:-))

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
9 roků 4 měsíců zpět #11 od hitaroof
moje zkušenost: XJR1300 byla těžká na prsa, a mimo pružení předních vidlic, bohužel netlumila. Seřízení bylo jen na předpětí pružin, ale útlum se neseřizoval. Jako na Exprolerovi. A navíc on je taky těžký na prsa. Po krátké době se pneu sjížděla " jakoby do špičky" a vzorek tvořil "esíčko", jakoby vzor co má zmije. Nejvíce to bylo vidět zboku. Z čela vypadal vzorek normální. Při DEceleraci okolo 4O km/hod co hýbalo s řidítkama o 5 cm. Chatoval jsem a doporučili mi zvedání a snížení zadního tlumiče, někdo doporučoval hustý olej do vidlí. Pomohli nové gumy ALE jen na měsíc. Potom se zase v zatáčkách sedřeli do špičky. To je úděl za tězký motor a PODdomenzované vidlice, které pruží, ale netlumí. A soustu lidí říká, že Explorer je měkčí než by si přáli.
Doufám že to vyřešítě, abych si Expl.1200 taky mohl koupit. Třeba příští rok vyrobí PLNĚ seřiditelné vidle a bude klid...

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
9 roků 4 měsíců zpět #12 od LANGU
Zdravím pánové.
Nejsem moc zastáncem fór, ale nedá mi, abych Vám ke kmitání řidítek něco nenapsal. Od začátku tj. 09/2012 mi při rychlosti cca 175 a výš začala řidítka "kmitat".
Vše je vyřešeno až při servisu v 46 tis. výměnou oleje a gufer ve vidlích. Od té doby je to úplně jiná moto.
Tak doufám, že Vám tato rada k něčemu poslouží.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Nedávné příspěvky