Padáky
5 roků 11 měsíců zpět #7
od Torq
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
5 roků 11 měsíců zpět #8
od ren.e
Tu progresivitu snad dělá to přepáčko, ne? Mně jde hlavně o komfort. Na rovném asfaltu to pluje jak parník , ale přijde rozbitá, nebo jen záplatovaná cesta 3. třídy a je po pěkném pocitu jízdy. Předek žehlí všechno a zadek jakoby byl neodpružený.
Ale díky za tip na to K2 MOTO. Já psal do Olmíku Ševčíkovi, ale oni to nedělají.
No, ani nevím, jestli to není jev téhle motorky. Nemám to nikde poblíž s kým porovnat.
Ale díky za tip na to K2 MOTO. Já psal do Olmíku Ševčíkovi, ale oni to nedělají.
No, ani nevím, jestli to není jev téhle motorky. Nemám to nikde poblíž s kým porovnat.
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
5 roků 11 měsíců zpět #9
od cihelka
Tlumič nech zrepasovat u Antošovského
www.antosovsky.cz/tlumice-dily-servis-prodej/opravy-tlumicu/
www.antosovsky.cz/tlumice-dily-servis-prodej/opravy-tlumicu/
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
5 roků 11 měsíců zpět #10
od Torq
Jo, dělá ji přepáčko, ale pochopil jsem, že se tím progresivita zlepší a hlavně ta stará pružina už bejvá unavená, ale tu zkušenost bohužel nemám. Nemáš na zadku zatuhlý ložiska v uložení vidlice nebo poškozený...? Dole u uložení mám mazací čep, tak tam občas něco natlačím maznicej.
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
5 roků 10 měsíců zpět #11
od ren.e
Přepáčko i kyvka bez vůlí , promazáno při servise. Když to shodím ze stojanu a zatlačím zvrchu rukou do sedla, motorka se pěkně zlehka zhoupne. Dolů rychleji než zpět. Vše na měko. Když to seřizovákama dám na tvrdo, dolů to jde s větším vynaložením síly a zpět velmi pomalu. Na normální cestě to pluje jako parník. Kámoš co jel zamnou se divil, že jak tomu přihulím, tak mi klesne zadek. Jen to nechce pěkně žehlit Záplaty, díry po nich atd. Vede mě to k moc hustému oleji v tlumiči. Celá tlumicí jednotka vypadá až podezřele pěkně. Podle mne ji předchozí majitel nechal repasovat a možná přispůsobit svým 100 kg a německým dálnicím. V terénu to nikdy nebylo.
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
5 roků 10 měsíců zpět - 5 roků 10 měsíců zpět #12
od ren.e
Ale zpět k padákům. Ty HEEDy jsem zavrhl hned. Vůbec neřeší ochranu motoru, hlavně víka spojky. Ale jako držáky na kapsičky dobré. Ta druhá varianta od SW-Motech mi byla bližší, ovšem to spojení flahajzem mezi sebou i k motorce mi přišlo poddimenzované na 250 kg suché váhy. Skluzem na slovensku jsem zjistil, po čem všem vč. mého kolena nahrazujícího padák motorka sviští na plocho po asfaltu.
Rozhodl jsem se tedy pro samovýrobu.
Rozhodl jsem se tedy pro samovýrobu.
Poslední změna: 5 roků 10 měsíců zpět uživatelem ren.e.
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
Nejnovější inzeráty
Nedávné příspěvky
-
- Zraz na SLovensku
- Som rád,že sa vám to páčilo,aj ked to bol taký vodný zraz a bez nejakých velkých zákrut,.Dúfam,že ste si niečo s toho odniesly,.Bolo to...
- v Srazy výlety / Klubové akce
- od Bojan
- 1 měsíc 4 týdnů zpět
-
- Nestartuje za tepla 800 xcx 2016
- CZMOJE : ten od Ricks Motors nefunguje?
- v Motorky / Tiger - 800
- od Ladislav71
- 4 měsíců 1 týden zpět
-
- Sraz Jaro 2024
- Jen pro info ať je to kdyžtak i tady předávám informace z Facebooku. Ahojte v pátek se tam budeme pohybovat už kolem 14 hodiny a budeme Vás...
- v Srazy výlety / Klubové akce
- od Hammar
- 5 měsíců 3 týdnů zpět
-
- Sraz podzim 2023 Perníkový mlýn
- Video od Zdeni: www.youtube.com/watch?v=V_ED9kf1PqY
- v Srazy výlety / Klubové akce
- od MEX
- 10 měsíců 1 týden zpět