Triumph - Tiger

Česko - Slovenské diskuzní fórum pro příznivce motorek Triumph Tiger

Homologace,atesty a vše co vás čeka na STK.

Více
8 roků 6 měsíců zpět #7 od hlousici
Honza: a byl jsi ten technik jistý že pod tím nánosem bahna je opravdu tvoje motorka :lol:

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
8 roků 6 měsíců zpět #8 od Honza
Ne, ne, toto nejni můj případ, já ji měl čistou. Tenhle problém bude mít Mex, až přistaví motorku s vrsvou bahna i na baterce!

hlousici napsal: Honza: a byl jsi ten technik jistý že pod tím nánosem bahna je opravdu tvoje motorka :lol:

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
8 roků 6 měsíců zpět #9 od MEX
Zejtra se chystám taky na STK, tak to trošku poleju vodou a možná stříknu i pod sedák, když Vás to tak dráždí :woohoo: :woohoo:

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
8 roků 6 měsíců zpět #10 od prokyno
No řekl bych to asi takto.
Taky sem byl na STK s moto nemoto, a co se týká (nejde říci nových pravidel, vše už je dávno obsaženo v dřívějších vyhláškách) pravidel, které se teď mají více doržovat.
STK je soukromý subjekt jako každý jiný živnostník, nebo firma. To značí, že jejich zájem je v první řadě vydělt a udržet se na trhu. Z toho plyne, pokud budu svině, a budu cepovat za kažkou kokotinu, která nemá vliv na provoz, na bezpečnost tak nemám kšeft, protože se to rozkřikne a budou jezdit jinde. Takže moje zkušenost prozatím a dojem je, že pokud nepřijedu z nějakou šílenou stavbou, sjetýma gumama, jiný rozměry gum a kol, a jiný výstřelky jako SPZ z papíru, bokem, ohnutá, kalhotky na ní, ostré hrany, špice všude kde se podívám, budíky alá Sigma sport, blinkry malý LED schovaný kdoví kde a jiné, tak je to OK.
Druhý věc je jak se k tomu budou stavět příslušnící, ti to jak je u některých zbámo budou brát přesně podle příručky, a to je potom buzerace na silnici.
Mimo jiné příručku (metodický pokyn) už mám a některý věci sou na palicu silně přehnaný, nemající vliv na nic. Třeba Nutnost mít zakončeny páčky kuličkou o průměru 10mm, jinak je to ostrá hrana a tím nebezpečná, je to bráno jako vážná závada. Kryt řetězu (je tam uvedeno řemenice), pokud jím byl stroj vybaven, a nejlepší je pokyn o výfukových koncovkách, to musel psát ech ING.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
8 roků 6 měsíců zpět - 8 roků 6 měsíců zpět #11 od MEX
Tak jsem dnes absolvoval Stk . Sundával jsem pouze kryt světla . Ten prostě není schválen na silnice, tak jsem se nechtěl dohadovat . Ačkoli mám nosič i kufr original, tak pro erotický foto jsem ho musel sundat . Jinak nebylo žádných poznámek . Čelní okno , motech rámy, držák navigace , cnc páčky atd. - vše v pohodě .
Přede mnou byl nějakej pán na Viragu a toho doslova vykostili za ten plechovej kšiltík na světle, co tam je original .
Je to všechno v lidech . Jak potkáš vola, není pomoci .
Poslední změna: 8 roků 6 měsíců zpět uživatelem MEX.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
8 roků 6 měsíců zpět #12 od Honza
Svatá pravda,všechno je o lidech. Když na STK jdu s cílem prudit a hádat se, tak musím čekat protireakci. Technici si asi taky užívaj, když jim tam přijde hovado, který všechna moudra má vyčtený jen z různých internetových debat či od kamarádů a selský rozum nechal doma a nemá ponětí o co vlastně go.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Nedávné příspěvky