Triumph - Tiger

Česko - Slovenské diskuzní fórum pro příznivce motorek Triumph Tiger

Baterie

Více
6 roků 2 měsíců zpět #13 od DM
Odpověděl DM pro téma Baterie
V manuálu stojí: "Pokud napětí na akumulátoru poklesne pod 12,7 V, je nutné jej nabít (viz strana 118)." A vzadu v technických informacích je: "Alternátor 12 V, 70 Amp při 4000 ot/min". Elektrice nerozumím... mám to chápat tak, že ani při 4000 otáčkách to dostatečně nedobíjí, takže musím mít vyšší otáčky, aby se baterka plně dobíjela?

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
6 roků 2 měsíců zpět #14 od prokyno
Odpověděl prokyno pro téma Baterie
Při těch otáčkách je plný výkon altíku :D
Dobíjí to i na volnoběh (tedy by mělo) ale jen tak aby nebyl ubytek na baterii, navíc Tex má silnější altík z důvodu možného příslušenství a to jest hefty, mlhovky, výhřev sedel a GPS
Prostě běž k tomu s měřákem a hned uvidíš kde je problém. Tunaj nic víc nevyřešíme :-)

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
5 roků 9 měsíců zpět - 5 roků 9 měsíců zpět #15 od prokyno
Odpověděl prokyno pro téma Baterie
Tak když měl být ten "jarňoletní vékend" (jak sem se dozvěděl z jedné TV). Tak si říkám nu což, trochu oživíme baterii po zimě. Dojdu do garage, otočím klůčikom a? Vono hovno, ani blikanec. Baterie napětí 1,2V. No i když mě to bylo hned jasný, že je kaput, dal jsem jí ještě šanci na nabíječce :-)
Po 12-ti H. měla 5,32V, po 24 H. nabíječka zahlasila chybu a baterie skončila na 4V.
Tudíž po 3 letech a 3 měsících od zprovoznění (byla nová s motkou z výroby) zničehož nic 4 články kaput. Baterie po vyndání má boční strany prohlé dovnitř, jakoby vcuclé. Teplota v garage nejde pod 15st, předešlé zimy jsem jen občas dobil a na jaře v poho vyjel. Tu letošní to prostě nedalo. Odběr na moto je nula nula prd.
Tak doufám, že ještě bude nějakou dobu zima, to aby mě stihla dojít nová :D
Poslední změna: 5 roků 9 měsíců zpět uživatelem prokyno.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
5 roků 8 měsíců zpět #16 od Axik
Odpověděl Axik pro téma Baterie
Nazdar Prokouši,
na chlup stejně dopadla to moje baterka,jelikož je tato sezona již 6-tá,tak jsem předpokládal,že budu kupovat opět novou a ejhle Tigr žije a baterka s ním.


prokyno napsal: Tak když měl být ten "jarňoletní vékend" (jak sem se dozvěděl z jedné TV). Tak si říkám nu což, trochu oživíme baterii po zimě. Dojdu do garage, otočím klůčikom a? Vono hovno, ani blikanec. Baterie napětí 1,2V. No i když mě to bylo hned jasný, že je kaput, dal jsem jí ještě šanci na nabíječce :-)
Po 12-ti H. měla 5,32V, po 24 H. nabíječka zahlasila chybu a baterie skončila na 4V.
Tudíž po 3 letech a 3 měsících od zprovoznění (byla nová s motkou z výroby) zničehož nic 4 články kaput. Baterie po vyndání má boční strany prohlé dovnitř, jakoby vcuclé. Teplota v garage nejde pod 15st, předešlé zimy jsem jen občas dobil a na jaře v poho vyjel. Tu letošní to prostě nedalo. Odběr na moto je nula nula prd.
Tak doufám, že ještě bude nějakou dobu zima, to aby mě stihla dojít nová :D

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
5 roků 8 měsíců zpět #17 od prokyno
Odpověděl prokyno pro téma Baterie
Jo jo, už to holt není jak dříve no.
To byla krásná černá zalitá asfaltem plná olova i po 10-ti letech furt jak mladé jura :D
Jak sme to proháněli v těch žigulikách a šhádéčkách :D, teď je to prostě spotřebka :-(

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
5 roků 8 měsíců zpět #18 od Axik
Odpověděl Axik pro téma Baterie
No jistěěěě,spotřebka za poměrně velké love no ni?

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Nedávné příspěvky