Triumph - Tiger

Česko - Slovenské diskuzní fórum pro příznivce motorek Triumph Tiger

GS 1250 versus Explorer 1200

Více
4 roků 8 měsíců zpět #1 od šemík
Třeba bude někoho zajímat amatérské srovnání přeběhlíka k modrobílé vrtuli;) . Mám sice krátce - měsíc a 1000 km najeto , novou bramboru, tak se Vám pokusím sdělit moje subjektivní srovnání se starým Explorerem.
Ergonomie - lepší mně přišla na Triumphu - hlubší prolisy v nádrži (nohy blíž u sebe), jinak hodně podobný
Výbava- báwo ve všem lepší (aby ne za ty prachy), dobrej tft diplej čitelnej i za slunka, vyhřívaný hefty (jen 2 polohy , ale dostačující), semiaktivní podvozek (na starým tigrovi jsem ho neměl), lepší tempomat, ABS i ESP vypínatelné jedním tlačítem, quickshifter super, netopí pod zadek.Pocit z váhy- báwo mi i přes nižší váhu atěžiště připadá těžší.
Motor je fakt silnej, hlavně nad 5 tis.ot. jede fakt hodně, ale výrazně lepší pocit a vzrušení ze zátahu jsem měl u tigra. Spotřeba zhruba stejná.
Podvozek - žehlí všechno , že ani nevím po čem jedu, nulová odezva od předního kola:S Chuť do zatáček a agilita byla lepší u tigra, stabilita ve vysokých rychlostech je jednoznačně lepší u brambory (žádná náznaky vlnění, jede jak po kolejích), brzdy má báwo taky výrazně ostřejší.
Fun factor - jednoznačně lepší u tigra.Báwo vymazlili tak dokonale, že tam kde jsem se na tigrovi bavil, na bramboře se nudím.:(
Pokud by někdo chtěl vědět víc, napiště-ozvu se. Tímto nechci říct, že jsem z nákupu zklamanej, jen jsem čekal asi víc hlavně co se týká jízdního prožitku.Trochu si na bramboře díky její vymakanosti připadám zbytečnej:dry:

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
4 roků 8 měsíců zpět #2 od Ota
Odpověděl Ota pro téma GS 1250 versus Explorer 1200
Super srovnání!
Zaujal mě quickshifter - střídáme občas s kamarádem můj Tiger 1200 a jeho R 1200 GS a quickshifter na Tigrovi je mnohem jemnější, na 1200 GS docela kope. Možná kus, možná ho u 1250 vylepšili. QS pro mě návyková věc.
Jinak aspoň ten vodník 1200 táhne v malých otáčkách lépe, 1250 horší určitě nebude.
Jestli jezdíš off, zvaž kryty hlav válců. Je to hned a motorka je pak na odtah.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Nedávné příspěvky