Triumph - Tiger

Česko - Slovenské diskuzní fórum pro příznivce motorek Triumph Tiger

Závady Tiger Explorer 1200

Více
6 roků 10 měsíců zpět #307 od hlousici
Odpověděl hlousici pro téma Závady Tiger Explorer 1200
Fakt super Petře že si to ustál. Kurnik v pátek jdu na výměnu olejů a filtrů tak se na to hned zeptám a nechám objednat nové ventilky. Neb Nextky už jdou do posledního tažení.
Jinak ten nepříjemný propad na plynu se opravdu na cestě nějak sám pošteloval a mašina šlapala na jedničku.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
6 roků 10 měsíců zpět #308 od Bojan
Odpověděl Bojan pro téma Závady Tiger Explorer 1200
Ešte že som nemusel pre teba ist hehe

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
6 roků 9 měsíců zpět #309 od Komár
Odpověděl Komár pro téma Závady Tiger Explorer 1200
Ahoj,
nemate někdo zkušenosti s odvzdušněním předních brzd. Dnes jsem nechal přezout pneu. Když jsem si jí přivezl s pneu tak jsem sundal přední brzdiče, nic jsem z hadic neodpojoval, třmen jsem umyl jarovou vodou, pístky zatlačil rukou a zase jsem je namontoval zpět. Napumpoval jsem a jel jsem to vyzkoušet. Po rozjezdu se mi propadne páčka brzdy až k plynu. Dvakrát jsem ovzdušnil a dělá to pořát. Tak jsem to sundal zkontroloval a nevidim nikde žádný únik. Napumpuju tak to drží, drží to i když stojím ale po rozjezdu první zmačknutí je prostě delší. Tak jsem z toho jelen.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
6 roků 9 měsíců zpět #310 od prokyno
Odpověděl prokyno pro téma Závady Tiger Explorer 1200
:-)
Mno prekérka :D
Se zetám, to tě nenapadlo při stlačení pístků zkontrolovat zda neutekla kapalina ven z nádobky? A poté když jsou zatlačeny, tak po montáži jemně a pomalu zase natlakovat?
Pokud si to vzal zprudka tak se tam dostal vzduch.
Řešení,
otevřít víčko, dolít kapalinu (pokud je jí méně) a natlakovat, podržet a při tom povolit ovzdušňovák na třmenu, a znovu a znovu, totéž i na druhém třmenu než páčka ztvrdne a z ovzdušňovákl nepůjde vzduch, zbytek vzduchu se dá taky vyhnat jemným a pomalým stiskem páčky při otevřeným víčku.
A nebo verze č. 2 pořid ovzdušňovací sadu s tím to de rychleji
A nebo verze č. 3 zajeď do service :D

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
6 roků 9 měsíců zpět #311 od prokyno
Odpověděl prokyno pro téma Závady Tiger Explorer 1200
Sry, teď to čtu znovu :D
Asi se po vyčištění pístky vracejí více než dříve a proto první zmáčknutí je delší, dalším věcí může být i menší podtlak. Oddělat víčko a zkontrolavat jemným pomačkáním, popřípadě pokud tam zůstal vzduch tak tímto vyhnat. A nebo zkontrolovat opět pístky, sundat a dívat jam moc se vrací při povolení páčky

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
6 roků 9 měsíců zpět #312 od MEX
Odpověděl MEX pro téma Závady Tiger Explorer 1200
Jenom taková malá drobnost :
Ať děláš, co děláš, fyzika funguje i u motorek a bubliny jdou vždycky nahoru .
Pokud chce někdo odvzdušňovat pumpováním, přeji cca 2 hodiny pumpování a povolování šroubů, bez zaručenýho výsledku .
Motky se odvzdušňujou zespoda . To znamená, použít obyčejnou stříkačku naplněnou kapalinou, přes hadičku se nasadí na odvzdušňovák, ten lehce povolit a vtlačit čistou kapalinu bez bublin. Samozřejmě před tím odebrat z nádobky .
Žádná dřina, práce na minutku a funguje to . :)

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Přihlásit se do fóra

Nedávné příspěvky