Triumph - Tiger

Česko - Slovenské diskuzní fórum pro příznivce motorek Triumph Tiger

Malý výfuk na tigra, zúžení stroje s bagáží

Více
6 roků 11 měsíců zpět - 6 roků 11 měsíců zpět #19 od ZdendaZB
Ta motorka je užší než tiger s originál nosiči a kufry. Její stabilita je mnohem lepší, protože je těžiště dole, než když si dáte menší kufry na bok, topcase nahoru a tankbag na nádrž. Navíc se tam vejde všechno pro dva lidi a je to hezky nízko.
Kdo to nevyzkoušel tak neuvěří. Mě se to ze začátku také nezdálo, než jsem vyzkoušel "klasické" naložení motorky. Kdy jsou různé pytle na malých kufrech, topcase nahoře a nedejbože ještě někdo něco přivázané.
Náklad v kufrech, dole je to pro průjezdy obtížnějšími pasážemi nesrovnatelně pohodlnější, než když naložíte polovinu věcí nahoru a na nádrž. Těžiště je pěkně dole a motorka nemá takovou chuť padat a překlápět se.
Poslední změna: 6 roků 11 měsíců zpět uživatelem ZdendaZB.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
6 roků 11 měsíců zpět - 6 roků 11 měsíců zpět #20 od ZdendaZB
Možná tě překvapí zjištění, že v těch dvou kufrech mám stejný objem věcí jako má Mex na své motorce na profilovém obrázku :-) Když si vše Mex posčítá dohromady, tak se dostane určitě přes 100 litrů. A to jede předpokládám sám :-) Tady vidíte motorku pro dva lidi na dva měsíce, takže si nemyslím, že toho vozím hodně. Spíš bych řekl málo, ve srovnání s ostatními.

A opravdu nemá cenu hodnotit, když jste na tom nejeli. Každý kdo se na tom projel v terénu byl překvapen, jak se ta motorka dobře chová. Poté co jsme na stejnou motorku s měnšími bočními kufry (37lt), topcasem(35l) a tankbagem(10l) naložili to samé, chování se podstatným způsobem zhoršilo. Nevím, proč si všichni myslí jaký to má hrozný odpor vzduchu. Kufr není o mnoho větší než jsou normální 40 litrové kufry, jen asi o 10 litrů, jen ta motorka je malá. A kufr není zkosený, proto vypadá tak mohutný, navíc víko trochu přesahuje a to všechno vytváří pěkný optický klam :-)

Hlavní důvod proč se zbavuji kufrů je celková hmotnost naložené motorky a moje bezpečnost,protože vzhledem k zvýšené hmotnosti vzniká vyšší riziko, že se motorka položí i se mnou. A to ani nemusím jet. Všichni sice tvrdí, že během jízdy hmotnost nehraje roli, což je pravda, ale co když zastavíte někde vnepříliš přívětivém prostředí. Musíte se otočit, někam v blátě a na kamení couvnout, nebo si pomáhat nohami. Co když motorku musíte kus tlačit a jste na to všechno sami.
Poslední změna: 6 roků 11 měsíců zpět uživatelem ZdendaZB.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
6 roků 11 měsíců zpět #21 od prokyno
To máš na ty kontejnery na fotce na Honda Dominator?

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
6 roků 11 měsíců zpět #22 od ZdendaZB

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
6 roků 11 měsíců zpět - 6 roků 11 měsíců zpět #23 od ZdendaZB
Když se sníží výfuk tak vznikne mezi švem sedla a horním krytem výfuku 28 cm. Od nohou spolujezdce, včetně rezervy se vejde až ke konci motorky pytel dlouhý 55cm, s objemem 40 litrů. Jen je potřeba někam přesunout blinkry, protože kousek za nimi končí zmiňovaný pytel. Pytle nebudou přesahovat obrys motorky - konce řidítek, což ani u úzkých kufrů nehrozí, přesahují vždy.

Snížený výfuk je téměř stejně daleko od podélné osy motorky jako originál a zadní šroub brzdy na zadní vidlici při maximálním propružení míjí ve vdálenosti 2cm. To byt mělo stačit i s rezervou, protože předpokládám, že se zadní vidlice moc nekroutí. Bude také třeba nahradit originál trubku katalyzátorem a tlumičem. Trochu jinak zahlou.

Nyní zbývá vymyslet z jaké trubky svařit nosič, aby byl bytelný a odolný, nevážil 10 kilo a stroj bude kompletní. Takže mám na bocích přes 80 litrů + horní pytel na spacáky a karymatky a může se vyrazit i s navigátorem. Při jízdě sám se vejdu kompletně do obou pytlů a tankbag nebude potřeba.
Poslední změna: 6 roků 11 měsíců zpět uživatelem ZdendaZB.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
4 roků 6 měsíců zpět #24 od ZdendaZB
každej kufr má 50 litrů, což není nic extra a protože byli nalepený přímo na rámu, tak se s tím jezdilo skvěele, motorka je malá, já taky a navíc to zkresluje foťák, takže vypadají obrovský
výhodu měly v tom, že byly hodně nízko, takže těžiště úplně parádní a nepotřeboval jsem k tomu žádný další zavazadlo, ale nyní po minimalizaci a koupení lehčího a menšího vybavení bych už do nich nešel ani na malý motorce

tam kde jsem projel s kuframa v pohodě, tak tam neprojedu ani s prázdným tigrem, jak je nechutně těžkej

a fotka nejní na ukrajině, fuj, to je severní ural vidláku :-) :-) :-)

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Přihlásit se do fóra

Nedávné příspěvky