Malý výfuk na tigra, zúžení stroje s bagáží
6 roků 11 měsíců zpět - 6 roků 11 měsíců zpět #19
od ZdendaZB
Odpověděl ZdendaZB pro téma Malý výfuk na tigra, zúžení stroje s bagáží
Ta motorka je užší než tiger s originál nosiči a kufry. Její stabilita je mnohem lepší, protože je těžiště dole, než když si dáte menší kufry na bok, topcase nahoru a tankbag na nádrž. Navíc se tam vejde všechno pro dva lidi a je to hezky nízko.
Kdo to nevyzkoušel tak neuvěří. Mě se to ze začátku také nezdálo, než jsem vyzkoušel "klasické" naložení motorky. Kdy jsou různé pytle na malých kufrech, topcase nahoře a nedejbože ještě někdo něco přivázané.
Náklad v kufrech, dole je to pro průjezdy obtížnějšími pasážemi nesrovnatelně pohodlnější, než když naložíte polovinu věcí nahoru a na nádrž. Těžiště je pěkně dole a motorka nemá takovou chuť padat a překlápět se.
Kdo to nevyzkoušel tak neuvěří. Mě se to ze začátku také nezdálo, než jsem vyzkoušel "klasické" naložení motorky. Kdy jsou různé pytle na malých kufrech, topcase nahoře a nedejbože ještě někdo něco přivázané.
Náklad v kufrech, dole je to pro průjezdy obtížnějšími pasážemi nesrovnatelně pohodlnější, než když naložíte polovinu věcí nahoru a na nádrž. Těžiště je pěkně dole a motorka nemá takovou chuť padat a překlápět se.
Poslední změna: 6 roků 11 měsíců zpět uživatelem ZdendaZB.
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
6 roků 11 měsíců zpět - 6 roků 11 měsíců zpět #20
od ZdendaZB
Odpověděl ZdendaZB pro téma Malý výfuk na tigra, zúžení stroje s bagáží
Možná tě překvapí zjištění, že v těch dvou kufrech mám stejný objem věcí jako má Mex na své motorce na profilovém obrázku Když si vše Mex posčítá dohromady, tak se dostane určitě přes 100 litrů. A to jede předpokládám sám Tady vidíte motorku pro dva lidi na dva měsíce, takže si nemyslím, že toho vozím hodně. Spíš bych řekl málo, ve srovnání s ostatními.
A opravdu nemá cenu hodnotit, když jste na tom nejeli. Každý kdo se na tom projel v terénu byl překvapen, jak se ta motorka dobře chová. Poté co jsme na stejnou motorku s měnšími bočními kufry (37lt), topcasem(35l) a tankbagem(10l) naložili to samé, chování se podstatným způsobem zhoršilo. Nevím, proč si všichni myslí jaký to má hrozný odpor vzduchu. Kufr není o mnoho větší než jsou normální 40 litrové kufry, jen asi o 10 litrů, jen ta motorka je malá. A kufr není zkosený, proto vypadá tak mohutný, navíc víko trochu přesahuje a to všechno vytváří pěkný optický klam
Hlavní důvod proč se zbavuji kufrů je celková hmotnost naložené motorky a moje bezpečnost,protože vzhledem k zvýšené hmotnosti vzniká vyšší riziko, že se motorka položí i se mnou. A to ani nemusím jet. Všichni sice tvrdí, že během jízdy hmotnost nehraje roli, což je pravda, ale co když zastavíte někde vnepříliš přívětivém prostředí. Musíte se otočit, někam v blátě a na kamení couvnout, nebo si pomáhat nohami. Co když motorku musíte kus tlačit a jste na to všechno sami.
A opravdu nemá cenu hodnotit, když jste na tom nejeli. Každý kdo se na tom projel v terénu byl překvapen, jak se ta motorka dobře chová. Poté co jsme na stejnou motorku s měnšími bočními kufry (37lt), topcasem(35l) a tankbagem(10l) naložili to samé, chování se podstatným způsobem zhoršilo. Nevím, proč si všichni myslí jaký to má hrozný odpor vzduchu. Kufr není o mnoho větší než jsou normální 40 litrové kufry, jen asi o 10 litrů, jen ta motorka je malá. A kufr není zkosený, proto vypadá tak mohutný, navíc víko trochu přesahuje a to všechno vytváří pěkný optický klam
Hlavní důvod proč se zbavuji kufrů je celková hmotnost naložené motorky a moje bezpečnost,protože vzhledem k zvýšené hmotnosti vzniká vyšší riziko, že se motorka položí i se mnou. A to ani nemusím jet. Všichni sice tvrdí, že během jízdy hmotnost nehraje roli, což je pravda, ale co když zastavíte někde vnepříliš přívětivém prostředí. Musíte se otočit, někam v blátě a na kamení couvnout, nebo si pomáhat nohami. Co když motorku musíte kus tlačit a jste na to všechno sami.
Poslední změna: 6 roků 11 měsíců zpět uživatelem ZdendaZB.
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
6 roků 11 měsíců zpět #21
od prokyno
Odpověděl prokyno pro téma Malý výfuk na tigra, zúžení stroje s bagáží
To máš na ty kontejnery na fotce na Honda Dominator?
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
6 roků 11 měsíců zpět #22
od ZdendaZB
Odpověděl ZdendaZB pro téma Malý výfuk na tigra, zúžení stroje s bagáží
Yes.
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
6 roků 11 měsíců zpět - 6 roků 11 měsíců zpět #23
od ZdendaZB
Odpověděl ZdendaZB pro téma Malý výfuk na tigra, zúžení stroje s bagáží
Když se sníží výfuk tak vznikne mezi švem sedla a horním krytem výfuku 28 cm. Od nohou spolujezdce, včetně rezervy se vejde až ke konci motorky pytel dlouhý 55cm, s objemem 40 litrů. Jen je potřeba někam přesunout blinkry, protože kousek za nimi končí zmiňovaný pytel. Pytle nebudou přesahovat obrys motorky - konce řidítek, což ani u úzkých kufrů nehrozí, přesahují vždy.
Snížený výfuk je téměř stejně daleko od podélné osy motorky jako originál a zadní šroub brzdy na zadní vidlici při maximálním propružení míjí ve vdálenosti 2cm. To byt mělo stačit i s rezervou, protože předpokládám, že se zadní vidlice moc nekroutí. Bude také třeba nahradit originál trubku katalyzátorem a tlumičem. Trochu jinak zahlou.
Nyní zbývá vymyslet z jaké trubky svařit nosič, aby byl bytelný a odolný, nevážil 10 kilo a stroj bude kompletní. Takže mám na bocích přes 80 litrů + horní pytel na spacáky a karymatky a může se vyrazit i s navigátorem. Při jízdě sám se vejdu kompletně do obou pytlů a tankbag nebude potřeba.
Snížený výfuk je téměř stejně daleko od podélné osy motorky jako originál a zadní šroub brzdy na zadní vidlici při maximálním propružení míjí ve vdálenosti 2cm. To byt mělo stačit i s rezervou, protože předpokládám, že se zadní vidlice moc nekroutí. Bude také třeba nahradit originál trubku katalyzátorem a tlumičem. Trochu jinak zahlou.
Nyní zbývá vymyslet z jaké trubky svařit nosič, aby byl bytelný a odolný, nevážil 10 kilo a stroj bude kompletní. Takže mám na bocích přes 80 litrů + horní pytel na spacáky a karymatky a může se vyrazit i s navigátorem. Při jízdě sám se vejdu kompletně do obou pytlů a tankbag nebude potřeba.
Poslední změna: 6 roků 11 měsíců zpět uživatelem ZdendaZB.
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
4 roků 6 měsíců zpět #24
od ZdendaZB
Odpověděl ZdendaZB pro téma Malý výfuk na tigra, zúžení stroje s bagáží
každej kufr má 50 litrů, což není nic extra a protože byli nalepený přímo na rámu, tak se s tím jezdilo skvěele, motorka je malá, já taky a navíc to zkresluje foťák, takže vypadají obrovský
výhodu měly v tom, že byly hodně nízko, takže těžiště úplně parádní a nepotřeboval jsem k tomu žádný další zavazadlo, ale nyní po minimalizaci a koupení lehčího a menšího vybavení bych už do nich nešel ani na malý motorce
tam kde jsem projel s kuframa v pohodě, tak tam neprojedu ani s prázdným tigrem, jak je nechutně těžkej
a fotka nejní na ukrajině, fuj, to je severní ural vidláku
výhodu měly v tom, že byly hodně nízko, takže těžiště úplně parádní a nepotřeboval jsem k tomu žádný další zavazadlo, ale nyní po minimalizaci a koupení lehčího a menšího vybavení bych už do nich nešel ani na malý motorce
tam kde jsem projel s kuframa v pohodě, tak tam neprojedu ani s prázdným tigrem, jak je nechutně těžkej
a fotka nejní na ukrajině, fuj, to je severní ural vidláku
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
Přihlásit se do fóra
Nejnovější inzeráty
Nedávné příspěvky
-
- Sraz Jaro 2024
- Ahoj datumově tedy sraz bude 31.5. - 2.6.2024.
- v Srazy výlety / Klubové akce
- od Hammar
- 1 týden 5 dní zpět
-
- Sraz podzim 2023 Perníkový mlýn
- Video od Zdeni: www.youtube.com/watch?v=V_ED9kf1PqY
- v Srazy výlety / Klubové akce
- od MEX
- 2 měsíců 2 týdnů zpět
-
- palivová mapa 21066 - úpravy
- Po nahrání téhle mapy se snížila spotřeba , ale mezi 2-3 tisíci je díra a od šesti tisíc se to nechce moc točit.
- v Motorky / Tiger - 800
- od Ladislav71
- 6 měsíců 1 týden zpět
-
- Praděd - výjezd k vysílači i s přespáním
- Jen rychlé malé info...buď v pátek přespat v kempu Mohelnice nebo varianta č 2 kemp Bobrovník v Jeseníku, nad kempem je hospoda z ubytováním...
- v Srazy výlety / Klubové akce
- od Petrex1.
- 8 měsíců 2 týdnů zpět
-
- Sraz Krkonoše jaro 2023
- Jj Je to občas na ho.....
- v Srazy výlety / Klubové akce
- od tomix
- 8 měsíců 4 týdnů zpět