Triumph - Tiger

Česko - Slovenské diskuzní fórum pro příznivce motorek Triumph Tiger

Nejúčinnější padací rámy a ochrana zadních stupač

Více
7 roků 2 týdnů zpět #7 od MEX
Jo z góóóóóla :woohoo: :woohoo: :woohoo:
A proč má ta motka Tvoji SPZ ? :woohoo: :woohoo: :woohoo:

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
7 roků 2 týdnů zpět #8 od prokyno

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
7 roků 2 týdnů zpět #9 od Axik
Taky jsem takto hapal v nulový rychlosti,nevšiml jsem si že zadní koleso stojí na kořenu a při rozjíždění to vzalo kalup stranou a hup,pokládal jsem to velmi pomalu....bez poškození a hlavně díky padákům a bočním kufrům. :pinch: :pinch:

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
7 roků 2 týdnů zpět #10 od dushanbe
pekné! ale aspoň si zostal ležať na ceste. Mne sa podarilo skončiť meter pod cestou na úzkej hrebeňovke a odtiaľ som ju nijak nevedel dostať späť na lajnu, pekne sa mi zahrabala nižšie a nižšie. musel som to potom strihnúť cez les... strmák dolu, nebolo mi všetko jedno...
a to ty máš na motke túto rúru za 5 tisíc? shop.sw-motech.com/en/4052572012109.htm
ochráni to aj nádrž? mne na nádrži pribudli nejaké tie drobné škrabance. Chcelo by to minimálne olepiť ochr.fóliou. ..

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
6 roků 1 měsíc zpět - 5 roků 10 měsíců zpět #11 od ZanValzan
Ahoj jelikož řeším aktuálně to samé, nakonec jsem vybral horní padák od hepco becker. Docela pěkný a nemusím sundávat origo spodní.

Doplněno po zkušenostech.
Namontování trošku laborování potřeboval jsem druhou osobu na pomoc a dlouhou ráčnu.
Po pádu na asfalt (rychlost do 20 KM) drží pěkně pohlo se v rozmezí milimetrů. Odnesl to jen lehce blinkr.
Po pádu v terénu (na měko) drží pořád jak mají.

Vřele doporučuju.

Přílohy:
Poslední změna: 5 roků 10 měsíců zpět uživatelem ZanValzan.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
4 roků 7 měsíců zpět #12 od ZdendaZB
tak jsem nakonec po třech letech a krosení v albánii ve dvou došel k závěru, že přední padáky, nejsou potřeba, protože jezdím opatrně, nespěchám a nepadám - ušetřím 8 kilo

zadní nosič na vaky vyhodím taky a bude tam jen tenká trubka jako podpěra a držák sníženýho vejfuku, protože jsem se i ve dvou dostal na dva 40 litrový vaky, namísto šedesátek a ušetřím dalších 6 kilo,

k tomu lithiovej akumulátor, uberu pár náhradních dílů jako páčky atd a jsem o dvacet dva kilo lehčí, což je supr, na blátivý cestě a na kamenitejch výjezdech mě překvapilo, jak je to hodně znát

samozřejmě pro střelce, který neumí jezdit a padají několikrát denně to asi není řešení :-) :-) :-), ale já si chrochtám blahem, motorka se teď řídí s bagáží, jako dřív bez bagáže, no prostě super !

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Přihlásit se do fóra

Nedávné příspěvky