Triumph - Tiger

Česko - Slovenské diskuzní fórum pro příznivce motorek Triumph Tiger

Top kufr na 800 XCX - zkušenosti?

Více
6 roků 3 týdnů zpět #13 od dushanbe
prokyno: Afriku zrovnávajú zvyčajne s GSom 800, nie 1200, potom s našim tigrom 800xcx, Stromom a inými "lahkymi" cestovnymi endurami. Súhlasím že zrovnávať 1200ky s 800 je nezmysel. Každá kategória má svoje plus aj mínus

ZanValzan:
jazdím väčšinou okrsky a polňačky, nemám skúsenosti z dialnic ale za mňa Givi Alu bez problémov pri každej rýchlosti. Nestratil som ich ani v 200km/h, keď som testoval maximálku. Ale urcite to nebola komfortná rychlost. Bol som rád, že som prežil pár sekund jazdy. :D
Navyše nad 140km/h na teba fúka vietor ako z turbíny lietadla. 800xcx na dialnicu nepatrí.
Ja využívam všetky 3 kufre. Topbox do mesta na štrikovanie medzi autami. Na dlhšie trasy zas beriem iba bočné kufre. Ak potrebujem, prehodím cez ne ešte 80L gumový drybag a môže sa ísť adventure. Zamykatelné kufre oceníš, keď budeš spať vonku.

Video k príslušenstvu máš napr. tu:


Pýtal si sa ma na tie WP tlmiče.
4/7 = preload/rebound = tuhosť/odskok = ľavá biela trojhviezda/pravá červená.
4 = 4 kliky doprava. 0 je najtuhšie tlmenie na hladkú cestu. 12/12 bude rozhúpaná motorka na rozbité cesty. Ak si ale nastavíš 17/17 a v zátačke prudko zabrzdíš, tak ťa buď vystrelí zo sedla alebo ti zavre motorku. Treba nájsť kompromis medzi pohodlím a stabilitou.

Ak máš funglovku tak ti hodím čo som ja riešil na novej motke. Predné 21" kolo je najdôležitejšia "súčiastka". Keď zmeníš dezén pneu, akoby si presadol na iný stroj. Úplne inak klopíš, všetko je iné. Originál gumy z Triumphu rýchlo vymeň. Zadnú by som vyjazdil kým skončíš zábeh ale prednú menil hneď, nech máš hneď z jazdy zážitok, nielen sa viesť ako na choprovi. Tie origo gumy do zátačky vôbec nedržia.
Dá sa kúpiť aj zlá 21 pneu s ktorou sa nedá ísť rýchlejšie ako 70 ale sú aj offroad pneu, ktoré krátkodobo zvládnu na asfalte aj 170. Predná pneu stojí menej ako plná nádrž, tak poskúšaj rozdiely ;)
Ďalej 21 ráfiky.
Všetky nové 21 ráfiky sú krivé a vytvárajú vibrácie. Či ide o BMW alebo Triumph. Robia ich v rovnakom závode. Do 1cm odchýlky je v záručnej tolerancii ale s tým sa jazdiť nedá. Dal som ráfik zrovnať profikovi, čo jazdí offroad a vibrácie zmizli a stabilita motorky neporovnatelne lepšia. Pri 19kach nepresnosť neprekáža, pri 21 áno.

Zas som odbočil :) Tak hlavne nech už začne sezóna a namiesto teoretizovania môžme do terénu

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
6 roků 3 týdnů zpět #14 od ZanValzan
Ahoj, díky.
K tomu nastavení podvozku, ale v manuálu je to obráceně. Pokud to nechám maximálně doprvava po směru ručiček mělo by to být nejtvrdší. Tak teď se v tom nevyznám :S
Přílohy:

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
6 roků 3 týdnů zpět #15 od dushanbe
veď vysadni na moto a odskúšaj ;)
kompresia( tuhosť ) je zretelne rozpoznatelna aj pri vypnutej masine.
-19 je najmaksia vidla. rukami musis riaditka lahko stlačiť nadol. Naopak. -3 je tuhá

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
6 roků 3 týdnů zpět - 6 roků 3 týdnů zpět #16 od MEX
Odpověděl MEX pro téma Top kufr na 800 XCX - zkušenosti?

dushanbe napsal: Všetky nové 21 ráfiky sú krivé a vytvárajú vibrácie. Či ide o BMW alebo Triumph. Robia ich v rovnakom závode. Do 1cm odchýlky je v záručnej tolerancii ale s tým sa jazdiť nedá. Dal som ráfik zrovnať profikovi, čo jazdí offroad a vibrácie zmizli a stabilita motorky neporovnatelne lepšia. Pri 19kach nepresnosť neprekáža, pri 21 áno.


Vážení řetězoví bratři :lol: :lol: :lol: Ačkoli mám dospělýho Tigra s vyvinutým kardanem, dovolte mi drobný komentář .
Pravděpodobně se Duschanbe překlepl a místo 1 cm mělo být 1 mm .
1 centimetr by vypadal, jako v reklamě na Kozla :woohoo: :woohoo: :woohoo:
www.tvspoty.cz/velkopopovicky-kozel-kdo-umi-umi/
Poslední změna: 6 roků 3 týdnů zpět uživatelem MEX.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
6 roků 3 týdnů zpět - 6 roků 3 týdnů zpět #17 od dushanbe
nepreklepol. 10mm vraj. tak mi to povedali. vtedy by som si veru zaslúžil takú studenú odmenu Kozla, keď som to riešil :lol: :lol:
môj origo prvý ráfik mal odchýlku 6mm. V Triumphe pravia, že všetky 21" chodia reklamovať, ale že "to proste 21ka delá a je to OK". Naliehal som a tak poslali z UK nový ráfik. Škodaže už v Brne nepracuje tá pekná slečna Rázlová :-) lebo bola super :P Všetko vedela vybaviť !
Nový ráfik ale prišiel znovu krivý. Funglovka čistý ráfik bez škrabanca a znovu problém v bode zvaru cca 4mm. Tak som to dal zrovnať tu chalanovi za 30€ a bolo vyriešené.

Tá odchylka nebola do strany ale huplo to do hora. Na strany bol presný na 0 mm. U týchto 21 je vraj iný typ zvaru ako u 19. Neviem či 21 zvárajú ručne??... Hlavne, že to už neriešim a len jazdím a jazdím no problemo... :whistle:
Poslední změna: 6 roků 3 týdnů zpět uživatelem dushanbe.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
6 roků 3 týdnů zpět - 6 roků 3 týdnů zpět #18 od MEX
Odpověděl MEX pro téma Top kufr na 800 XCX - zkušenosti?
Zejtra schválně poměřím hodinkama moje ráfky .
V servise jsou technici schopni zákazníkům tvrdit všelijaký nesmysly, včetně centimetrový tolerance, aby nemuseli nic řešit . Já osobně tomu moc nevěřím, protože centimetr na vejšku je hrozně moc . Pamatuju, že i blbý fichtly jsme vyplejtali do 1 mm .
A pokud by motka kopala do řidítek, nebo poskakovala po silnici apod., je to vážná závada a musí ji v záruční době řešit . V tomto případě bych trval klidně i na opakovaný výměně kol a třeba i pneumatik, dokud to nepřestane .
Poslední změna: 6 roků 3 týdnů zpět uživatelem MEX.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Přihlásit se do fóra

Nedávné příspěvky