Dobíjení
1 rok 11 měsíců zpět #7
od ren.e
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
1 rok 11 měsíců zpět #8
od JanKam
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
1 rok 11 měsíců zpět - 1 rok 11 měsíců zpět #9
od prokyno
Teď sem si znovu pročtl jeho příspěvek. Píše že tam má LiFePo baterii, což značí že to je 4 článek při pracovním napětí 3,0 - 3,3V na článek a plná kapacita článku 3,6V.
Tudíž to má vše v pořádku a pracuje to jak má. Vyšší napětí naměřeno na naterii je dáno právě tímto typem baterie.
Jak píše kolega hore
"Veď ti to ide normálne!"
Tudíž to má vše v pořádku a pracuje to jak má. Vyšší napětí naměřeno na naterii je dáno právě tímto typem baterie.
Jak píše kolega hore
"Veď ti to ide normálne!"
Poslední změna: 1 rok 11 měsíců zpět uživatelem prokyno.
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
1 rok 11 měsíců zpět #10
od Torq
Čau, dík za odpovědi, kouknul jsem na video a průběh mám podobný (taky jsem namontoval měřič), jen mi to teď po pročištění a kontrole kontaktů dává s potkávacíma světlama 15,6V, ale asi je to teda u těchto strojů normální. Žárovky nepraskaj a ani ta baterie neprotestuje (je tam 4. rok). Víc to teda řešit nebudu. Ještě jednou dík. J.
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
1 měsíc 2 týdnů zpět - 1 měsíc 2 týdnů zpět #11
od ren.e
Oživím tohle téma, mohlo by se to majitelům těchhle veteránů hodit.
Celou zimu jednou týdně natočím motorku, nechám zahřát , až sepne ventilátor a vypnu. Oživí se baterka, propláchnou karbce atd........ No a jeden den baterka protestuje. Nabiju nabíječkou, startnu ....... Za dva dny zase baterka k.o. Koukám, suchý článek. Doliju a dobiju bez výsledku. Samovybíjení. Reku , koupím novou, třeba LiFePo, jako mám v KTM. Kouknu na stránky
- www.avacom.cz/files/0Skyrich%20Manual.pdf
, podle tohohle jsem odzkoušel reglér, jak funguje a mohl použít jejich AKU. No a reglér jel na volnoběh 15,5V a už v 2000 ot. na 20V bez zapojené aku, a dál jsem to nezkoušel, abych něco neodvařil. AHA, uvařil jsem baterku a těch 15,1 V co mi ukazuje voltmetr je prostě moc. Tak jsem Gůůůůůglil a vygůůglil tohle
- www.triumphrat.net/threads/dissecting-th...p-alternator.134079/
a tohle
- elclubtriumph.es/viewtopic.php?t=71891
Je dobré objednat opravdu značkový reglér, nejlépe Bosch, nebo v mém případě Beru. Pokus s polským reglérem za 60,- nevyšel. Nereguloval. Pořízen za cca 200,- BERU . Podotknu, že origo stojí 138,- Liber a našel jsem nějakou náhradu od 50 EUR.
Nyní reglér reguluje bez aku na 14,2 V od 1500 ot do maxima. Volný chod s aku bez světel 13,6V , se světly 13,5V. Ale od 1500 ot výše je to bez světel 13,8V a se světly 14,4V v celém spektru 1500 - cca 7000 ot. Zapnutím světel se asi nějak jinak budí altík, Tak daleko ale nebudu pátrat.
Pozn. - Měřeno na nové aku Varta 14Ah, klasická s elektrolytem - Nakonec vyhrála nad LiFePo.
- Přední světla svítí obě dvě. = 2x H4 12V 60W
Celou zimu jednou týdně natočím motorku, nechám zahřát , až sepne ventilátor a vypnu. Oživí se baterka, propláchnou karbce atd........ No a jeden den baterka protestuje. Nabiju nabíječkou, startnu ....... Za dva dny zase baterka k.o. Koukám, suchý článek. Doliju a dobiju bez výsledku. Samovybíjení. Reku , koupím novou, třeba LiFePo, jako mám v KTM. Kouknu na stránky
- www.avacom.cz/files/0Skyrich%20Manual.pdf
, podle tohohle jsem odzkoušel reglér, jak funguje a mohl použít jejich AKU. No a reglér jel na volnoběh 15,5V a už v 2000 ot. na 20V bez zapojené aku, a dál jsem to nezkoušel, abych něco neodvařil. AHA, uvařil jsem baterku a těch 15,1 V co mi ukazuje voltmetr je prostě moc. Tak jsem Gůůůůůglil a vygůůglil tohle
- www.triumphrat.net/threads/dissecting-th...p-alternator.134079/
a tohle
- elclubtriumph.es/viewtopic.php?t=71891
Je dobré objednat opravdu značkový reglér, nejlépe Bosch, nebo v mém případě Beru. Pokus s polským reglérem za 60,- nevyšel. Nereguloval. Pořízen za cca 200,- BERU . Podotknu, že origo stojí 138,- Liber a našel jsem nějakou náhradu od 50 EUR.
Nyní reglér reguluje bez aku na 14,2 V od 1500 ot do maxima. Volný chod s aku bez světel 13,6V , se světly 13,5V. Ale od 1500 ot výše je to bez světel 13,8V a se světly 14,4V v celém spektru 1500 - cca 7000 ot. Zapnutím světel se asi nějak jinak budí altík, Tak daleko ale nebudu pátrat.
Pozn. - Měřeno na nové aku Varta 14Ah, klasická s elektrolytem - Nakonec vyhrála nad LiFePo.
- Přední světla svítí obě dvě. = 2x H4 12V 60W
Poslední změna: 1 měsíc 2 týdnů zpět uživatelem ren.e.
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
Přihlásit se do fóra
Nejnovější inzeráty
Nedávné příspěvky
-
-
- Sraz Triumph Tiger ATC Kokořín září 2020
- Čágo Tigráci ;) Tak nás agenti z Ruska zázračně vyléčili z coronaviru, protože na Nově už se o něm najednou neví :woohoo: :woohoo:...
- v Srazy výlety / Klubové akce
- od MEX
- 9 hodin 19 minut zpět
-
-
-
- Moto videa
- týýý jo:cheer: :cheer: :woohoo:
- v Pokec / Všeobecná diskuze
- od tomix
- 2 týdnů 1 den zpět
-
-
-
- Tankpak Tiger 1200
- Ahoj, chtěl jsem se zeptat na zkušenost s tankpady od firmy Resin bike (Itálie). Objednal jsem si jejich tankpad na TT1200. Vzhed paráda. Tak...
- v Motorky / Tiger - 1200 Explorer
- od Kratas
- 1 měsíc 2 týdnů zpět
-
-
-
- Dobíjení
- Oživím tohle téma, mohlo by se to majitelům těchhle veteránů hodit. Celou zimu jednou týdně natočím motorku, nechám zahřát , až sepne...
- v Motorky / Tiger - 900
- od ren.e
- 1 měsíc 2 týdnů zpět
-
-
-
- Řazení rychlosti
- tak co jsem vymenil ten dil,tak se to hodne zlepsilo,ale musim se priznat,ze mi tam ten neutral uz 2x skocil.Ale to je treba cca na 1tkm jedenkrat...
- v Motorky / Tiger - 1200 Explorer
- od Munez
- 2 měsíců 2 dní zpět
-