Triumph - Tiger

Česko - Slovenské diskuzní fórum pro příznivce motorek Triumph Tiger

zadni kolo Triumph Tiger 900 (T400), r.v. 1995 - rozmer dle TP

Více
4 roků 1 měsíc zpět #13 od MEX

ren.e napsal: V případě nehody se stejně posuzuje míra vlivu na nehodu. Spíš to stk bude problematické.


Dovolím si nesouhlasit.
Již 2x jsem řešil pojistné plnění s pojišťovnou a pokaždý se likvidátor nejdřív zajímal o pneumatiky. Pak mi řekl, že pokud by měly jinej rozměr, nebo byly sjetý, může pojišťovna odmítnout plnění, což samozřejmě ráda udělá.
To platí i pro doplňky, tuning apod., ale to už se tady někde rozebíralo...

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
4 roků 1 měsíc zpět #14 od ren.e
Jo, pojišťovny se cukají, i když je vše v pořádku.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
3 roků 11 měsíců zpět #15 od drobeq
Zdravím všechny...

i přes všechny korona nástrahy se mi nakonec podařilo sehnat jetý ráfek správných rozměrů. Včetně pošty z FR bratru 190EUR...
Navíc, pokud vše dopadne, za stejnou cenu jsem našel kupce na "svůj" ráfek. Ve finále mě to tedy bude stát pouze 1x dopravu...

Navíc díky @KrysarCZ za doporuceni Unpass. Věc, která funguje.

Ale ted....Chci se zeptat, jakou lze doporučit pneu. Pohodový jezdec po okreskách, maximum terénu je hráz u rybníka apod.
Kamarád "afrikář" třeba jezdí Conti Escape. Ale Tiger není Afa a tak padá dotaz zde.
Nyní tam dojíždím původní Heidenau K 76

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
3 roků 9 měsíců zpět #16 od ren.e
Dunlop Trail Smart Max. Pneu vyvinuto na těžká cestovní endura. Zadní dvousměsovka. Mají mít vyšší nájezd. Tak uvidíme. Zatím najeto 1500 km a vpředu pořád chlupy, vzadu se ještě nedělá ploška a sem tam chlup. Ta zadní guma má vzorek 8mm. Přední 5mm. Jezdím 90% asfalt a zatím si je můžu jen pochvalovat. Dá se v zatáčce na pěkném asfaltu brousit stupačkama o zem. Komfortně jako Michelin pilot, ten ovšem vydržel vzadu 4000km. Ten vzorek mizel před očima. Metzeler tourance next byl pocitově tvrdší, kdejaký kamínek šlo cítit a nájezd 7000 km. To vše na T400 a jen silnice a rozbité cesty 4. třídy.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Přihlásit se do fóra

Nedávné příspěvky