Tlachání
Petrex1. napsal: Tak....tak. Stejné pocity...Když jem si z kolegou prohodili motorky ( má GS 1200 Adventure r.v 2012.) ....tak po 120 km si se mnou na pumpě ani nedal kafe. Triumph jede lépe, zrychluje lépe, zatáčí lépe, nežere olej.....sám řekl, že je to úplně jiná motorka. A má koule a charisma.
BMW je taková gumová a blbě se mi řídila, motor hodit do příkopy..... pro mě jízdně nevýrazná a předražená motorka. Za mě velké zklamání. Když jsem před dvěma lety kupoval motorku tak jsem na předváděčkách prubnul KTM 1200, BMW GS a Triumpha.
Na Triumpha jsem sedl......svezl se a za 5 minut jsem věděl, že ho musím mít. Na těch dvou jsem jedil hodinu a pořád mi něco nějak nesedělo.
Triumph horší odpružení.....ale ne špatné. Což už se taky letos změnilo k lepšímu.
Tak takhle to bylo i u mě :)Seděl jsem ještě na Tenerce a jak říkáš sedneš na Texe a víš že je to ono. Nevím proč lidi utrácej za ty Báwa asi pozéři aby ukázali že na to mají a pak trpěj tu jízdu
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
Motor není špatný (na porovnání jsme měl to samé GS ale rok 2012) oproti tomu je to raketa. Ten výkon šel jinam. Hlavně zátah od spodu. Maximálka ale 8tis. Na starém GS to je potřeba držet v otáčkách aby se to hnulo. Pérování je jak v kočárku a ovládání brzd pro malé děcka. Ze sedla jsem padal na nádrž. To ale mohlo být nastavením sedla. Na výraznější změny při různých jízdních režimech jsem nenarazil. Chtělo by to ale delší dobu na testík. Jen to plexi je hodně laciný třesoucí se nesmysl. A taky majitelé starších modelů nechápou proč přehodily výfuk a kardan na jinou stranu. Teď jsou jim kufry a udělátka ze starších strojů k ničemu a pěkně připlatí. Líbí se mi ale klasický rychloměr a otáčkoměr s ručičkou.
všechno sedí jak má asi jak by majitel od značky čekal. Neoslní ani nezklame.
Asi si dokážu představit že na to sednu, vyjedu Stelvio a budu mít pocit že jsem to dokázal. Ale na mě to není. Chybí tomu sranda. Tigr má sice tuhý podvozek, na brzdy musíš trochu z hurta, ale je to požitek s tím jezdit. Prostě projev motoru, podvozku, jízda ve stupačkách a celkové ovládání je víc jízda na motorce než cesta autobusem jak prohlásil šťastný majitel nového vodníka.
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
Přihlásit se do fóra
Nejnovější inzeráty
Nedávné příspěvky
-
- Sraz Jaro 2024
- Ale čo tooo?
- v Srazy výlety / Klubové akce
- od Bojan
- 5 dní 2 hodin zpět
-
- Sraz podzim 2023 Perníkový mlýn
- Video od Zdeni: www.youtube.com/watch?v=V_ED9kf1PqY
- v Srazy výlety / Klubové akce
- od MEX
- 4 měsíců 1 týden zpět
-
- palivová mapa 21066 - úpravy
- Po nahrání téhle mapy se snížila spotřeba , ale mezi 2-3 tisíci je díra a od šesti tisíc se to nechce moc točit.
- v Motorky / Tiger - 800
- od Ladislav71
- 7 měsíců 4 týdnů zpět
-
- Praděd - výjezd k vysílači i s přespáním
- Jen rychlé malé info...buď v pátek přespat v kempu Mohelnice nebo varianta č 2 kemp Bobrovník v Jeseníku, nad kempem je hospoda z ubytováním...
- v Srazy výlety / Klubové akce
- od Petrex1.
- 10 měsíců 1 týden zpět
-
- Sraz Krkonoše jaro 2023
- Jj Je to občas na ho.....
- v Srazy výlety / Klubové akce
- od tomix
- 10 měsíců 2 týdnů zpět