Triumph - Tiger

Česko - Slovenské diskuzní fórum pro příznivce motorek Triumph Tiger

Tlachání

Více
7 roků 11 měsíců zpět #103 od Araya
Odpověděl Araya pro téma Tlachání

Petrex1. napsal: Tak....tak. Stejné pocity...Když jem si z kolegou prohodili motorky ( má GS 1200 Adventure r.v 2012.) ....tak po 120 km si se mnou na pumpě ani nedal kafe. Triumph jede lépe, zrychluje lépe, zatáčí lépe, nežere olej.....sám řekl, že je to úplně jiná motorka. A má koule a charisma.

BMW je taková gumová a blbě se mi řídila, motor hodit do příkopy..... pro mě jízdně nevýrazná a předražená motorka. Za mě velké zklamání. Když jsem před dvěma lety kupoval motorku tak jsem na předváděčkách prubnul KTM 1200, BMW GS a Triumpha.

Na Triumpha jsem sedl......svezl se a za 5 minut jsem věděl, že ho musím mít. Na těch dvou jsem jedil hodinu a pořád mi něco nějak nesedělo.

Triumph horší odpružení.....ale ne špatné. Což už se taky letos změnilo k lepšímu. :) :)


Tak takhle to bylo i u mě :)Seděl jsem ještě na Tenerce a jak říkáš sedneš na Texe a víš že je to ono. Nevím proč lidi utrácej za ty Báwa asi pozéři aby ukázali že na to mají a pak trpěj tu jízdu :)

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
7 roků 11 měsíců zpět #104 od hlousici
Odpověděl hlousici pro téma Tlachání
Taky se podělím z vyjížďky na novučučkém advikovi 1200 GS. Souhlasím s tím co bylo popsáno.
Motor není špatný (na porovnání jsme měl to samé GS ale rok 2012) oproti tomu je to raketa. Ten výkon šel jinam. Hlavně zátah od spodu. Maximálka ale 8tis. Na starém GS to je potřeba držet v otáčkách aby se to hnulo. Pérování je jak v kočárku a ovládání brzd pro malé děcka. Ze sedla jsem padal na nádrž. To ale mohlo být nastavením sedla. Na výraznější změny při různých jízdních režimech jsem nenarazil. Chtělo by to ale delší dobu na testík. Jen to plexi je hodně laciný třesoucí se nesmysl. A taky majitelé starších modelů nechápou proč přehodily výfuk a kardan na jinou stranu. Teď jsou jim kufry a udělátka ze starších strojů k ničemu a pěkně připlatí. Líbí se mi ale klasický rychloměr a otáčkoměr s ručičkou.
všechno sedí jak má asi jak by majitel od značky čekal. Neoslní ani nezklame.
Asi si dokážu představit že na to sednu, vyjedu Stelvio a budu mít pocit že jsem to dokázal. Ale na mě to není. Chybí tomu sranda. Tigr má sice tuhý podvozek, na brzdy musíš trochu z hurta, ale je to požitek s tím jezdit. Prostě projev motoru, podvozku, jízda ve stupačkách a celkové ovládání je víc jízda na motorce než cesta autobusem jak prohlásil šťastný majitel nového vodníka.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
7 roků 11 měsíců zpět #105 od Hubajs
Odpověděl Hubajs pro téma Tlachání
Dneska jsem koukal na foru na FB, na zajimavy polep na vyfuk,neumel by to nekdo udelat? Vypada to pekne,viz.foto.
Přílohy:

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
7 roků 11 měsíců zpět #106 od MEX
Odpověděl MEX pro téma Tlachání
Zkusím ujet 500 km a pak sáhnu na vejfuk, jak je teplej, ale mám obavy , že to normální samolepka nevydrží teplotně .

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
7 roků 11 měsíců zpět - 7 roků 11 měsíců zpět #107 od Hubajs
Odpověděl Hubajs pro téma Tlachání
Zkusil jsem to a uvidime jak dlouho vydrzi :woohoo:
Přílohy:
Poslední změna: 7 roků 11 měsíců zpět uživatelem Hubajs.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
7 roků 11 měsíců zpět #108 od Axik
Odpověděl Axik pro téma Tlachání
Zdarec,
pěkny tuning,taky by se mi libilo,ale ja uz tam mam jiny povídání :S

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Přihlásit se do fóra

Nedávné příspěvky