Triumph - Tiger

Česko - Slovenské diskuzní fórum pro příznivce motorek Triumph Tiger

Tlachání

Více
8 roků 5 dní zpět - 8 roků 5 dní zpět #97 od 100octan
Odpověděl 100octan pro téma Tlachání
Jo to ja mam casu dost a rad si poslechnu nejakou prednasku nazivo ale hlavne me zajima Sobota 18.6.2016 09:30 - Zahájení programu
Enduroškola.cz – Milan Holý, teorie a praxe ovládání jízdy na velkém cestovním enduru (celý den)
půjčování předváděcích motorek: Honda Africa Twin 1000 (DCT) :)
A co treba tohle Touratech Czech Travel Event 2016 hodne uvazuji ze se tam podivam maji taky zajimavej program. :woohoo:
Poslední změna: 8 roků 5 dní zpět uživatelem 100octan.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
8 roků 4 dní zpět #98 od hlousici
Odpověděl hlousici pro téma Tlachání
Na trabantech jsem byl kdysi v kině a dobře jsem se bavil. Jak píše Petr když mám volno raději jsem za řídítkama.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
7 roků 11 měsíců zpět #99 od šemík
Odpověděl šemík pro téma Tlachání
Nechci zakládat nový téma - jen se podělím o zážitky ze svezení na fungl nový bramboře GS 1200 Adventure ;) .
Kdysi jsem zkusil GS 1150 a kromě telereveru a dobrýho posezu se mi na této motorce nic nelíbilo, tak jsem by zvědavej co tahle opěvovaná a v testech vítězící krasavice dovede.
Co se týká vzhledu, tak jsem byl celkem spokojenej- led světla jsou pěkný, kaplička ujde (ale triumph mi přijde přehlednější- zvlášť, rychloměr je malej apro mě hovno zřetelnej). Protože to bylo provedení Adventure - s velkou nádrží, tak posez s roztaženejma haksnama mně vyloženě neseděl.To se pak projevilo i v zatáčkách, kde jsem měl pocit , že se bavoráku do nich moc nechce, ale to bude spíš o zvyku. podvozek je excelentní- žehlí díry naprosto dokonale. Největší rozdíl je na nezpevněných rozbitých cestách -tam rozdíl mezi triumphem je nejmarkantnější. Tím, ale lepší stránky podle mě končí. Celkově mi bavorák přišel pocitově o hodně těžší a to i při manipulaci (zase možná díky velký nádrži). Brzdy nastavený nakokot- do půlky kroku páčky bez odporu a pak hrozně rychlej náběh bez zpětné vazby :dry: .Ovládání blinkrů je bez cvaknutí a to i při vypínán-tak jsem nevěděl jestli blikám, nebo ne. A tolik vychvalovanej motor byl největším zklamáním - sice byl ještě nezajetej (500km), ale stejně...pod 3 000 ot se klepe jak drahej pes, pak se sice sebere a táhne jak se na 12-ti kilo patří , ale reakce na plyn je ospalá a připomíná starý TDI s turbo dírou. Nakonec jsem sedl rád zpátky na triumfíka a byl spokojenej, že ho mám. :whistle: Za půl mega jsem čekal jak padnu na prdel...což se nakonec stalo, ale z opačnýho důvodu :blink: .
Abych byl spravedlivej, pokud bych neseděl na ničem lepším, tak to svezení(hlavně díky podvozku) je fajn, ale chybí tomu mrštnost a motor s koulema. To nakonec po svezení na Exploreru přiznal i do té doby šťastnej majitel. :P

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
7 roků 11 měsíců zpět #100 od Petrex1.
Odpověděl Petrex1. pro téma Tlachání
Tak....tak. Stejné pocity...Když jem si z kolegou prohodili motorky ( má GS 1200 Adventure r.v 2012.) ....tak po 120 km si se mnou na pumpě ani nedal kafe. Triumph jede lépe, zrychluje lépe, zatáčí lépe, nežere olej.....sám řekl, že je to úplně jiná motorka. A má koule a charisma.

BMW je taková gumová a blbě se mi řídila, motor hodit do příkopy..... pro mě jízdně nevýrazná a předražená motorka. Za mě velké zklamání. Když jsem před dvěma lety kupoval motorku tak jsem na předváděčkách prubnul KTM 1200, BMW GS a Triumpha.

Na Triumpha jsem sedl......svezl se a za 5 minut jsem věděl, že ho musím mít. Na těch dvou jsem jedil hodinu a pořád mi něco nějak nesedělo.

Triumph horší odpružení.....ale ne špatné. Což už se taky letos změnilo k lepšímu. :) :)

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
7 roků 11 měsíců zpět #101 od prokyno
Odpověděl prokyno pro téma Tlachání
To Petrex1: Si už taky měnil patrony jako Mex? Ses nepochlubil :D
BMW je moto jako každá jiná, jen si musí najít svého majitele, každýmu sedí něco jinýho.
Já projížděl Advika 2007 a stejný pocity, vůbec mě tam nic nesedělo, bylo to obrovský mastodontní.
Na druhou stranu novej Advik je na oko mocinky pěkná moto :-), ale furt je to boxer a BMW :D moc se toho nezměnilo na vlastnostech, krom podvozku ten šel o velkej kus dopředu, ale to u novýho Expa taky, a pak motoru, kde ho dali na vodu a tím skočila veškerá sranda :-), zrovna s vodníkem se o spolehlivosti mluvit moc nedá, neměli do teho mrdat a aspoň by jim zbyl držák motor, sice bez výkonu, bez koulí, s prapodivným průběhem.
Třeba se do budoucna přiučí u jiných a udělají pořádný cenduro nebo jak se tomu teďkom říká :evil: :evil: :evil:

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
7 roků 11 měsíců zpět #102 od Petrex1.
Odpověděl Petrex1. pro téma Tlachání
Teláky mám stále původní......jen jsem v nich letos měnil olej a gufera. Počkám až prubnu Mexovu motorku. Chtěl bych to přes zimu také předělat......teď se bude jezdit.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Přihlásit se do fóra

Nedávné příspěvky