Triumph - Tiger

Česko - Slovenské diskuzní fórum pro příznivce motorek Triumph Tiger

Tlumiče

Více
7 roků 8 měsíců zpět #277 od prokyno
Odpověděl prokyno pro téma Tlimiče
Cinkání a klapání po startu za studena mám i já občas :D a to mám zatím 10K. To jsou hydroštely, hydraulická zdvihátka ventilů a než se natlakují tak to dělá rambajz, ale né vždy. Jinak dej vědět a ten stav rozvodu a lišt mě facht zajímá, jak vypadá po 60K na motoru.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
7 roků 8 měsíců zpět #278 od MEX
Odpověděl MEX pro téma Tlimiče
A od kdy má Explorer hydroštely ?
Proč se potom seřizujou vůle ventilů ?

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
7 roků 8 měsíců zpět #279 od Bojan
Odpověděl Bojan pro téma Tlimiče
Mne to ale necinka od vrchu ,kde su ventily,ale z boku ,kde je reťaz.
Ináč už som spomenul pár krát reťaz a Krzi sa neozval :P

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
7 roků 8 měsíců zpět #280 od krzi
Odpověděl krzi pro téma Tlimiče
Já myslel že si se spletl, vy opravdu nemáte v motoru kardan :woohoo: , no to se divím :P ;) . Já s lasicovitou motorkou a postavou nechápu problémy těžkých kardanových motorek se 43 stránkami závad :woohoo: :P ;), až jednou budu třeba velkej kluk tak pochopim ;) :lol: :lol: :lol:

Bojan napsal: Mne to ale necinka od vrchu ,kde su ventily,ale z boku ,kde je reťaz.
Ináč už som spomenul pár krát reťaz a Krzi sa neozval :P

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
7 roků 8 měsíců zpět - 7 roků 8 měsíců zpět #281 od prokyno
Odpověděl prokyno pro téma Tlimiče
Jsou to hydraulická zdvihátka ventilů, hydroštel se tomu říká hovorově, nic se samo nešteluje :D, je třeba měnit podložky na vůlích.

Mělo by to být ty misky a tolačeny olejem a proto hydro. I když je možné že se pletu :D
To se potom omlouvám :D Ty podložky co se mění by mělo být č.27
Přílohy:
Poslední změna: 7 roků 8 měsíců zpět uživatelem prokyno.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
7 roků 8 měsíců zpět #282 od MEX
Odpověděl MEX pro téma Tlimiče
No, máš v tom trošku guláš .
Buď se na motoru normálně seřizuje vůle na ventilech mechanicky a to buď šroubem, např. Škoda 120, Favorit apod., nebo se vůle vymezuje podložkama, např. většina motorek včetně Triumphu . Anebo je hlava osazena hydraulickýmna zdvihátkama, kde se vymezuje ventilová vůle tlakem oleje SAMA .Proto je u starších motorů po nastartování slyšet tkzv. zazvonění, to je do té doby, než se do těch hydroštělů natlačí olej . Jakákoli kombinace hydroštelů a seřizovacích podložek je nelogická a tudíž i chujovina .

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Nedávné příspěvky