Triumph - Tiger

Česko - Slovenské diskuzní fórum pro příznivce motorek Triumph Tiger

rok 2016 XC versus XCX - ABS, TTC a palivová mapa

Více
7 roků 2 týdnů zpět - 7 roků 2 týdnů zpět #13 od dushanbe
Zdenda, menit palivovu mapu alebo instalovat tempomat do softu je najvacsia blbost aka ta mohla napadnut. Vies o tom, ze Tiger ma najlinearnejsiu palivovu mapu zo vsetkych moto? To je najvacsia prednost pred BavoGS. Ty si ju chces rozdzubat nejakym pochybnym softom?

Vymenu vyfuku a rury dookola ako chranice, v tom ti drzim palce, chod do toho, budu aspon zaujimave fotky.
Ale do elektroniky, podotknem do najlepsej elektroniky, nelez... Len kvoli dorabke tempomatu.
To si daj radsej na plyn nejaky drat :-D ked nechces XCx.
2.
Ked zbadas, ake je to pod sedadlom, vyfuk tam urcite nebudes davat. To neni motorka z 80 rokov, pod sedadlom mas kable pre alarm apod.
3.
Silnejsi alternator pri XCx ocenis na dlhe trate po tme nizkymi otackami a pri kempovani. Ten stary alternator z XC nestihal dobijat baterku a moze ta prekvapit,ze nenastartujes. U XCX 12V zasuvka, dobijacky, 220V menic, vsetko funguje aj pri vypnutej moto. Mozes kempovat.

Drzim palce do mechanickych uprav. Znizenie vyfuku je zaujmavy a realny napad...
Zmensenie vyfuku je hlupost. Zvuk jedine zhorsis. Nezabudni ze trojvalec, ma ostrejsi zvuk ako dvojvalec
Poslední změna: 7 roků 2 týdnů zpět uživatelem dushanbe.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
7 roků 2 týdnů zpět #14 od ZdendaZB
Napsal palivovou mapu, ale myslel jsem tím jízdní režimy. Psal jsem o tom, že na anglických fórech to řešili a že bych možná po záruce o tom uvažoval. Určitě nebudu ale nastavovat vtřikování a další.

Pokud je to pravda, co říkal prodejce, tak xc a xcx jsou totožné po motorové stránce i podvozkově a liší se pouze software a přidaným tempomatem. XCA má navíc silnější alternátor. Z toho vyplývá, že alternátor u xc by měl být stejný jako u xcx.

Připojení zásuvky na přímo k baterii není nic složitého. Pár drátů, pojistka a někam dát normální lidskou zásuvku. To je to poslední, co by mi vadilo. Tak jako montáž vyhřívaných rukojetí.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
7 roků 2 týdnů zpět #15 od dushanbe
Neviem ako je to u XC ale je pravda, ze XCA ma silnejsi alternator ako XCX. A XCX ma silnejsi alternator, ako sa montoval do Tigra 2012, ktory nestihal dobijat a robil problemy. U mojho XCX odskusane, aj ked som z baterky nabil notebook, 100% bezchybne startovanie. Kedykolvek. Bateriu to drzi stale plnu a jazdim na 100W hmlovky, tablet navigaviu a vsetko mozne na tom navesane.
Po elektrickej stranke to ma Tiger vychytane.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
7 roků 2 týdnů zpět - 7 roků 2 týdnů zpět #16 od ZdendaZB
To by znamenalo, že máš pořád zapnuto 2x55W potkávací plus 2x50W mlhové. A alternátor udrží napětí i během jízdy krokem při nízkých otáčkách. Plus vyhřívané rukojeti ?
Poslední změna: 7 roků 2 týdnů zpět uživatelem ZdendaZB.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
7 roků 2 týdnů zpět #17 od dushanbe
Presne tak. Gripy nemam, ale planujem.
Myslim, ze tam je 450W alternator. Ale hlavne tento novy alternator dobija plnym vykonom uz od 2000ot.,podobne ako u dizlovych aut. Cize otacky vlastne nehraju rolu. Ktovie kolko W zere zapalovanie..

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
7 roků 2 týdnů zpět - 7 roků 2 týdnů zpět #18 od ZdendaZB
Někde jsem četl, že to bude 490W. Ale to je celkem jedno, protože pár trpaslíků navíc nehraje roli. Dočetl jsem se, že xc by mělo mít stejný alternátor jako xcx.
Až budu mít motorku tak to všechnio proměřím ampérmetrem, jen tak pro zajímavost, abychom věděli, co si můžeme všechno dovolit napájet. Přemýšlím o druhém akumulátoru liion.
Poslední změna: 7 roků 2 týdnů zpět uživatelem ZdendaZB.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Přihlásit se do fóra

Nedávné příspěvky