rok 2016 XC versus XCX - ABS, TTC a palivová mapa
7 roků 7 měsíců zpět #7
od prokyno
Odpověděl prokyno pro téma rok 2016 XC versus XCX - ABS, TTC a palivová mapa
Čistě hypoteticky, pokud naběhneš do prodejny s vážným zájmem o moto není problém si vyhádat slevu mezi 3-5% to se potom ten rozdíl malinko sníží, v tuto chvíli je rozdíl v ceně 30K mezi modeli. Co dostaneš navíc? To už asi víš, ale shrňme to.
Blastry - (zda jsou pevné či ne je jedno, blastry by měli být ochrana rukou bez pevných částí jako hliník rám a pod. aby v případě deformace nedosšlo k amputaci, a to se v terénu stane jako prd, jinak na asfaltu jsou naprosto ideální ty co tam jsou)
Spdoní padací rámy - ano jsou dobré a rozhodně při lehnutí ochrání to co mají, ono takový víčka na motoru něco stojí a hlavně moto stojí než přijdou
Spodní al plato motoru - zase dobrá věc co uchrání podvozek, svody a jiné od poškození jak v terénu tak i na asfaltu (ale tam stačí i plast), nemyslím že by to měli na hovno udělaný jak píšeš, chrání to co mají.
Sedla - na XCX jsou komfort, to jest (myslím že už v těchto modelech) je gel, nebo podobná věc a je to rozdíl, zkoušel jsem to na Tex a bylo to dost poznat
Jiné budíky - více informací je to spojeno s el. výbavou
Trakce - velice dobrá věc jak na asfaltu tak v terénu, i když drsňáci ji vypnou a jedou si dle svého
ABS - od letoška povinná výbava každé moto dle EU, původně chtěli aby bylo nevypínatelné. Přínos ABS si jistě každý zdůvodní sám. proč o něm píšu i když to má i nižší verze? Protože palivové mapy nejen že upraví směs a plyn, ale taky se dle toho řídí nastavení právě ABS a TTC
Palivové mapy - má to něco do sebe, i když dříve to nebylo a taky sme žily a jezdily , ale na blbnutí dobrý.
Tempomat - tak při delším cestování není o čem mluvit.
Takže pokud bych se rozhodoval zda to stojí za 30K? Ano stojí.
Oproti nejvyšší výbacě (Vyhřívané sedlo řidiče a spolujezdce
Silnější 650W alternátor
Vyhřívané rukojeti
Montážní sada bočních kufrů
Přídavné světlomety
Držák GPS
Doplňkové stupačky (CNC)
Tak tam se už nevyplatí cennový ropzdíl tak o tom nepíšu, Jsou to věci které sicše potěčí, ale nejsou zas tak důležité.
PS: otázka? Ty máš někoho kdo ti umí udělat palivové mapy? Na řídící jednotu a budíky které na to nejsou nachystány? Triumph ti to neudělá, a pokud máš jaká je jeho cena? Kolik ušetříš výrobou těch doplňků? 30K? Pokud ano tak jako bych nic předtím nepsal a di do levnější varianty.
PSII: ABS a trakce je u obou modelů. Omlouvám se.
Blastry - (zda jsou pevné či ne je jedno, blastry by měli být ochrana rukou bez pevných částí jako hliník rám a pod. aby v případě deformace nedosšlo k amputaci, a to se v terénu stane jako prd, jinak na asfaltu jsou naprosto ideální ty co tam jsou)
Spdoní padací rámy - ano jsou dobré a rozhodně při lehnutí ochrání to co mají, ono takový víčka na motoru něco stojí a hlavně moto stojí než přijdou
Spodní al plato motoru - zase dobrá věc co uchrání podvozek, svody a jiné od poškození jak v terénu tak i na asfaltu (ale tam stačí i plast), nemyslím že by to měli na hovno udělaný jak píšeš, chrání to co mají.
Sedla - na XCX jsou komfort, to jest (myslím že už v těchto modelech) je gel, nebo podobná věc a je to rozdíl, zkoušel jsem to na Tex a bylo to dost poznat
Jiné budíky - více informací je to spojeno s el. výbavou
Trakce - velice dobrá věc jak na asfaltu tak v terénu, i když drsňáci ji vypnou a jedou si dle svého
ABS - od letoška povinná výbava každé moto dle EU, původně chtěli aby bylo nevypínatelné. Přínos ABS si jistě každý zdůvodní sám. proč o něm píšu i když to má i nižší verze? Protože palivové mapy nejen že upraví směs a plyn, ale taky se dle toho řídí nastavení právě ABS a TTC
Palivové mapy - má to něco do sebe, i když dříve to nebylo a taky sme žily a jezdily , ale na blbnutí dobrý.
Tempomat - tak při delším cestování není o čem mluvit.
Takže pokud bych se rozhodoval zda to stojí za 30K? Ano stojí.
Oproti nejvyšší výbacě (Vyhřívané sedlo řidiče a spolujezdce
Silnější 650W alternátor
Vyhřívané rukojeti
Montážní sada bočních kufrů
Přídavné světlomety
Držák GPS
Doplňkové stupačky (CNC)
Tak tam se už nevyplatí cennový ropzdíl tak o tom nepíšu, Jsou to věci které sicše potěčí, ale nejsou zas tak důležité.
PS: otázka? Ty máš někoho kdo ti umí udělat palivové mapy? Na řídící jednotu a budíky které na to nejsou nachystány? Triumph ti to neudělá, a pokud máš jaká je jeho cena? Kolik ušetříš výrobou těch doplňků? 30K? Pokud ano tak jako bych nic předtím nepsal a di do levnější varianty.
PSII: ABS a trakce je u obou modelů. Omlouvám se.
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
7 roků 7 měsíců zpět #8
od dushanbe
Odpověděl dushanbe pro téma rok 2016 XC versus XCX - ABS, TTC a palivová mapa
Praveze ten kryt na motor je perfektny. Vzdy ochranil na 100%. Je odlahceny a pevny. Lepsi si urcite nevyrobis.
Co je ale absolutne nedostacujuce je stupacka spolujazdca. Tam by sa malo nieco nasrobovat, co by sa zlomilo namiesto celej konstrukcie. Nieco, ci by sa dalo lahko servisovat. Zvar, kde je pripevnena stupacka spolujazdca je najvacsia slabina Tigra. Chcelo by to nejako fixnut
Co je ale absolutne nedostacujuce je stupacka spolujazdca. Tam by sa malo nieco nasrobovat, co by sa zlomilo namiesto celej konstrukcie. Nieco, ci by sa dalo lahko servisovat. Zvar, kde je pripevnena stupacka spolujazdca je najvacsia slabina Tigra. Chcelo by to nejako fixnut
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
7 roků 7 měsíců zpět - 7 roků 7 měsíců zpět #9
od ZdendaZB
Odpověděl ZdendaZB pro téma rok 2016 XC versus XCX - ABS, TTC a palivová mapa
Pročetl jsem anglická fóra a tam jsem našel pár postřehů o přehrávání softu. Navíc tam psali o neoriginál řídících jednotkách, které se dají libovolně naprogramovat. Ale až po záruce. Dřív to nepřipadá v úvahu. Stejně si myslím, že to nikdy pro svoje cestovní potřeby nebudu řešit.
Nepíšu, že je kryt napytelm ale že by mohl být trošku širší v určitých místech. Protože z boku nechrání výfukový svod. Někde jsem četl, že ho promáčkli o kámen a to jeli hodně pomalu. Navíc na druhé straně je nechráněný odlučovač oleje.
Padáky bych chtěl vyšší i s ochranou chladiče a nádrže, samozřejmě, že musí chránit i spodní část motoru. Hotové stojí 4 tisíce.
Více informací nepotřebuji. K čemu ? Rychloměr, otáčkoměr, počitadlo kilometrů, stav paliva v nádrží, nízký tlak oleje a podpětí v síti bohatě stačí.
Okamžitá spotřeba je sice pěkná, ale k čemu. Průměrná spotřeba se hodí, ale ta tam snad i je. Bez ní bych se určitě obešel. Co tam je navíc oproti xc ?
Nepíšu, že je kryt napytelm ale že by mohl být trošku širší v určitých místech. Protože z boku nechrání výfukový svod. Někde jsem četl, že ho promáčkli o kámen a to jeli hodně pomalu. Navíc na druhé straně je nechráněný odlučovač oleje.
Padáky bych chtěl vyšší i s ochranou chladiče a nádrže, samozřejmě, že musí chránit i spodní část motoru. Hotové stojí 4 tisíce.
Více informací nepotřebuji. K čemu ? Rychloměr, otáčkoměr, počitadlo kilometrů, stav paliva v nádrží, nízký tlak oleje a podpětí v síti bohatě stačí.
Okamžitá spotřeba je sice pěkná, ale k čemu. Průměrná spotřeba se hodí, ale ta tam snad i je. Bez ní bych se určitě obešel. Co tam je navíc oproti xc ?
Poslední změna: 7 roků 7 měsíců zpět uživatelem ZdendaZB.
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
7 roků 7 měsíců zpět #10
od MEX
Odpověděl MEX pro téma rok 2016 XC versus XCX - ABS, TTC a palivová mapa
Zdendo, možná jsi se o tom nedoslech, nebo nedočetl, ale programovatelný zapalování můžeš koupit i u nás . např.
www.ignitech.cz/cz/
Samozřejmě chápu, že nechceš podcenit výběr motorky, ale určitě bych si na Tvém místě Tigra zapůjčil alespoň na víkend, aby jsi si udělal svůj vlasní názor a neřešil neustále jenom to, co jsi se někde doslechl anebo dočetl .
Jistě, že žádná motorka není ideální a nejlepší ze všech, nicméně, srovnávat Tigra se starou Afrikou, jenom protože projede hlubším kanálem ???
Samozřejmě chápu, že nechceš podcenit výběr motorky, ale určitě bych si na Tvém místě Tigra zapůjčil alespoň na víkend, aby jsi si udělal svůj vlasní názor a neřešil neustále jenom to, co jsi se někde doslechl anebo dočetl .
Jistě, že žádná motorka není ideální a nejlepší ze všech, nicméně, srovnávat Tigra se starou Afrikou, jenom protože projede hlubším kanálem ???
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
7 roků 7 měsíců zpět #11
od prokyno
Odpověděl prokyno pro téma rok 2016 XC versus XCX - ABS, TTC a palivová mapa
No a sme u teho porovnává se zda se vypaltí verze vs cena. Ano dá se, ale je to jiná ŘJ a jinej soft, co to stojí? 5 korun? asi ne že? Nějaký mrdání s tím? Jak sem psal, seš kutil? tak hurá do toho, nejseš tak to neřeš a jezdi. Dříve si psal tempomat, ten souvysí taky s ŘJ a softem, stejně tak mapy, ale k tomu je v ideálním případě potřeba i budíky, jinak to budeš přepínat bez informací leda tak vypínačem na lampičku.
Celé si toto začal rozdílama a upravama co máš v plánu, OK ale vyrozumněl jsem z textu že ti de tak trochu i o usporu peněz což už se neslučuje s těma upravama.
Hlavně ta el. část.
Celkově je to jen tvoje volba co bude nebo nebude.
Plotna pod motor? Ta co tam je chrání to co je třeba, pokud chceš vyšší a pevnější tak hliník to asi nebude, tak to potom bude zase váha navíc . Mám AL plotnu pod motorem od trumpety orig, co ta motorka za těch málo 10K zažila, kolik to schytalo šutrů v Albánii, v lomech při popojížďách, kolikrát sem se chytl za tu plotnu a furt drží a chrání jak má, vím mám 1200 a je tam větší, ale princip je stejnej, Pokud ti nekdo napíše že tam pomalé jízdě ho promáčkl tak si musíš na to udělat názor sám.
Dále nevím přesně jak je uchycen, ale předpokládám že stejně jako u 1200 to jest na bloku motoru, takže větší a tvrdší materiál by mohl způsobit větší škody. Dle foto strýčka gůgla tak boční svod chráni dostatečně.
Prosím co myslíš tím odlučovače oleje? Děkuji
Jo a závěrem napíšu jedno moudro, které si jistě už postřehl
Chceš opici? Musíš mjet i na banány
Celé si toto začal rozdílama a upravama co máš v plánu, OK ale vyrozumněl jsem z textu že ti de tak trochu i o usporu peněz což už se neslučuje s těma upravama.
Hlavně ta el. část.
Celkově je to jen tvoje volba co bude nebo nebude.
Plotna pod motor? Ta co tam je chrání to co je třeba, pokud chceš vyšší a pevnější tak hliník to asi nebude, tak to potom bude zase váha navíc . Mám AL plotnu pod motorem od trumpety orig, co ta motorka za těch málo 10K zažila, kolik to schytalo šutrů v Albánii, v lomech při popojížďách, kolikrát sem se chytl za tu plotnu a furt drží a chrání jak má, vím mám 1200 a je tam větší, ale princip je stejnej, Pokud ti nekdo napíše že tam pomalé jízdě ho promáčkl tak si musíš na to udělat názor sám.
Dále nevím přesně jak je uchycen, ale předpokládám že stejně jako u 1200 to jest na bloku motoru, takže větší a tvrdší materiál by mohl způsobit větší škody. Dle foto strýčka gůgla tak boční svod chráni dostatečně.
Prosím co myslíš tím odlučovače oleje? Děkuji
Jo a závěrem napíšu jedno moudro, které si jistě už postřehl
Chceš opici? Musíš mjet i na banány
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
7 roků 7 měsíců zpět - 7 roků 7 měsíců zpět #12
od ZdendaZB
Odpověděl ZdendaZB pro téma rok 2016 XC versus XCX - ABS, TTC a palivová mapa
U Afriky jsem mel namysli pouze umístění výfuku. Nic víc o ní nevím, protože jsem na ní nejezdil. Ve smyslu: Když může být výfuk dole u Afriky a běžně se neutrhnul, tak stejné řešení by mohlo fungovat i u Tigra.
Tigra XC starý model, jsem si už dříve projel po silnici, písku i blátě, pár hodin i v "terénu", abs on, jestli měl ttc nevím, kolo hrabalo zvesela ale přepínání map neměl, takže předpokládám, že jel pořád naplno a nemůžu říct, že by mě to vadilo, pro mé potřeby. Dokonce i když jsem ho zkoušel tlačit blátem s motore, tak se dal plyn dobře dávkovat. Ale muselo se opatrně.
Ale jak říkám, nejsem motorkrosový jezdec, pouze trochu cestuji a proto mám asi jiné požadavky na motorku než ostatní.
Sám nemůžu posoudit jestli kryt motoru stačí nebo ne, protože to se zjistí až bude pozdě. Proto jsem přemýšlel o něčem trochu lepším, jak to doporučují určití uživatelé. Tím ale netvrdím, že originál je špatný a že nechrání.
Psali tam o ostrém kameni, který se při dosednutí na hranu plechu svezl přes kryt přímo do svoku. Ale osobně jsem u toho nebyl. Je to jak originál padáky, většinou postačí, ale když se motorka nešikovně někde opře o strom, nebo o kámen, tak je po plastech a prohne se nádrž. Proto zvýšená ochrana.
Odlučovač oleje je vpravo dole u stupačky a je pod ním vyřízlý ochranný plech. Nechápu proč. (je to černá krabička a proti směru jízdy z ní vede černá hadička zahnutá o 90 stupňů směrem k zemi o průměru cca 10mm, jestli se dobře pamatuji)
Ignitech řídí komplet motorku, nebo je to jenom cdi zalování ? To by asi moc nepomohlo.
Ano opička chce banány, to víme a s banány počítáme. Ale proč si kupovat gorilu, když mi stačí orangután a proč orangutánovi kupovat do klece větve z palisandru, když mu stačí větve ze smrku. Na lezení a pro zdravý pohyb. Kdyby se živil kůrou, tak to je jiná, ale on na kůru není zvědavý.
Musím ale dodat, že se mi líbí zdejší diskuze, protože je na úrovni a i když se některé moje nápady zdají na první pohled podivné, tak se nestávají terčem posměchu.
Tigra XC starý model, jsem si už dříve projel po silnici, písku i blátě, pár hodin i v "terénu", abs on, jestli měl ttc nevím, kolo hrabalo zvesela ale přepínání map neměl, takže předpokládám, že jel pořád naplno a nemůžu říct, že by mě to vadilo, pro mé potřeby. Dokonce i když jsem ho zkoušel tlačit blátem s motore, tak se dal plyn dobře dávkovat. Ale muselo se opatrně.
Ale jak říkám, nejsem motorkrosový jezdec, pouze trochu cestuji a proto mám asi jiné požadavky na motorku než ostatní.
Sám nemůžu posoudit jestli kryt motoru stačí nebo ne, protože to se zjistí až bude pozdě. Proto jsem přemýšlel o něčem trochu lepším, jak to doporučují určití uživatelé. Tím ale netvrdím, že originál je špatný a že nechrání.
Psali tam o ostrém kameni, který se při dosednutí na hranu plechu svezl přes kryt přímo do svoku. Ale osobně jsem u toho nebyl. Je to jak originál padáky, většinou postačí, ale když se motorka nešikovně někde opře o strom, nebo o kámen, tak je po plastech a prohne se nádrž. Proto zvýšená ochrana.
Odlučovač oleje je vpravo dole u stupačky a je pod ním vyřízlý ochranný plech. Nechápu proč. (je to černá krabička a proti směru jízdy z ní vede černá hadička zahnutá o 90 stupňů směrem k zemi o průměru cca 10mm, jestli se dobře pamatuji)
Ignitech řídí komplet motorku, nebo je to jenom cdi zalování ? To by asi moc nepomohlo.
Ano opička chce banány, to víme a s banány počítáme. Ale proč si kupovat gorilu, když mi stačí orangután a proč orangutánovi kupovat do klece větve z palisandru, když mu stačí větve ze smrku. Na lezení a pro zdravý pohyb. Kdyby se živil kůrou, tak to je jiná, ale on na kůru není zvědavý.
Musím ale dodat, že se mi líbí zdejší diskuze, protože je na úrovni a i když se některé moje nápady zdají na první pohled podivné, tak se nestávají terčem posměchu.
Poslední změna: 7 roků 7 měsíců zpět uživatelem ZdendaZB.
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
Nejnovější inzeráty
Nedávné příspěvky
-
- Zraz na SLovensku
- Som rád,že sa vám to páčilo,aj ked to bol taký vodný zraz a bez nejakých velkých zákrut,.Dúfam,že ste si niečo s toho odniesly,.Bolo to...
- v Srazy výlety / Klubové akce
- od Bojan
- 1 měsíc 4 týdnů zpět
-
- Nestartuje za tepla 800 xcx 2016
- CZMOJE : ten od Ricks Motors nefunguje?
- v Motorky / Tiger - 800
- od Ladislav71
- 4 měsíců 1 týden zpět
-
- Sraz Jaro 2024
- Jen pro info ať je to kdyžtak i tady předávám informace z Facebooku. Ahojte v pátek se tam budeme pohybovat už kolem 14 hodiny a budeme Vás...
- v Srazy výlety / Klubové akce
- od Hammar
- 5 měsíců 3 týdnů zpět
-
- Sraz podzim 2023 Perníkový mlýn
- Video od Zdeni: www.youtube.com/watch?v=V_ED9kf1PqY
- v Srazy výlety / Klubové akce
- od MEX
- 10 měsíců 1 týden zpět