Triumph - Tiger

Česko - Slovenské diskuzní fórum pro příznivce motorek Triumph Tiger

Kontrola ventilů

Více
1 měsíc 2 týdnů zpět #19 od otapa
Odpověděl otapa pro téma Kontrola ventilů
Jůůůů no to jsem hledal a nenašel ...... takže moje doměnky o nutnosti sundat vačky byly dobré ...
Díky Ti !!

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
1 měsíc 2 týdnů zpět #20 od Bojan
Odpověděl Bojan pro téma Kontrola ventilů
Presne tak ako som to popisoval ja..Vačky dole ,hrnček von a pod tým je podložka.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
1 měsíc 2 týdnů zpět - 1 měsíc 2 týdnů zpět #21 od MEX
Odpověděl MEX pro téma Kontrola ventilů
A v tom je ten zakopanej pes :lol:
Pro jistotu jsem ještě zavolal kámošovi do Triumphu a už všechno vím.
Nějak mi nedošlo, že soudruzi inženýři schovali podložku mezi ventil a nadzvihátko :blink:
Tím pádem je opravdu potřeba sundat vačky.
Proč to dělat jednoduše, když to jde složitě... :S :S
To platí pro všechny Tigry.
Poslední změna: 1 měsíc 2 týdnů zpět uživatelem MEX.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
1 měsíc 2 týdnů zpět #22 od ren.e
Odpověděl ren.e pro téma Kontrola ventilů
No řekl bych , že u staré T400 ještě inženýři přemýšleli, než něco vytvořili. Asi stará anglická škola . Jednoduše a masivně. Tak sestrojili rumpál, který opraví a zvládne údržbu i méně zručný majitel. V podstatě kdejaký idiot. Taky mu zbyde více času na ježdění než hrabání se ve stroji.
U moderních mašin už se , řekl bych, karta obrací ve prospěch procent času strávených údržbou před užíváním.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Přihlásit se do fóra

Nedávné příspěvky