Cvakani v motoru
6 roků 7 měsíců zpět #31
od Bojan
Odpověděl Bojan pro téma Cvakani v motoru
Mno u mna presne s tej strany to cvalkanie šlo.A presne na tej strane sa tie ventily zasekávali.Tie sedla vyfukove,sú uplne zaklepané a nieje tam skoro žiaden konus,.
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
6 roků 7 měsíců zpět #32
od ren.e
Odpověděl ren.e pro téma Cvakani v motoru
NO, dej vědět, jak to pojede po opravě. Ale že by ten zvuk dělalo takhle zaklepané sedlo se mi nechce věřit. Leda že by bylo volné a v hlavě povyjíždělo .
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
6 roků 7 měsíců zpět #33
od Bojan
Odpověděl Bojan pro téma Cvakani v motoru
Na jednej strane sa ventil pridieral o sedlo a asi to robí to klepanie.
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
6 roků 7 měsíců zpět #34
od Maverick
Odpověděl Maverick pro téma Cvakani v motoru
Ahoj,
já jsem toto řešil už jednou na tomto fóru.
Ve zkratce - ukazoval jsem to v servisu, že se mi to nezdá, tehdy ještě v záruce. Řekl, že dobrý. Psal jsem importérovi, že se mi to nezdá a řekli dobrý. Napsal jsem jim, že jim Bůh pomáhej, pokud se to po záruce vysype a bude v prdeli motor nebo rozvody. No a 2 měsíce po záruce jsem jel do práce a rup, vysypanej komplet motor. Prasklej píst. Šacovali generálku na 140.000. Vytáhl jsem na importéra dva roky starej email, že jsem je varoval a co s tím jako hodlají dělat a po 14ti dnech ticha mi to Triumph vyměnil komplet zadarmo. Jen svíčky si nechal zaplatit.
Jak by to ale dopadlo bez toho mailu a upozornění, to netuším.
Jedná se o konstrukční chybu v hlavě motoru a těch motorů ze začátku série je mnoho, co najdeš na netu k prodeji s vadnou hlavou. Pak jsem se ještě ptal nějakýho mechanika v Německu, co tam servisuje v origo servisu Triumphy a říkal, že to je u těch prvních kusů běžné a že to stahují a vyměňují v tichosti.
Ventily tam štelovatelný nejsou a není to jima, protože po GO motoru neslyšet nic. Jen hladký chod a necvakne to ani jednou.
Těsně po tom, co jsem to tu řešil na fóru, tak mi psal borec:
Ahoj, Maverick,, můžeš mi prosím dát vědět, jak dopadl tvůj příběh s reklamací motoru po záruce ?
Stalo se mi totéž co tobě - r.v. 2012, v 37.000 km zřejmě prasklej ventil poničil komplet motor ... Motorka ohleduplně ježděná, pravidelně servisovaná atd.
Prostě by mě zajímalo, zda se mám se zastoupením Triumphu pouštět do sporu o nějakou náhradu, nebo tam šoupnout jinej motor ( nabídku mám ) a poslat to do světa ...
Díky moc za odpověď.
Vitous
Jak ale dopadl, tak to nevím.
M.
já jsem toto řešil už jednou na tomto fóru.
Ve zkratce - ukazoval jsem to v servisu, že se mi to nezdá, tehdy ještě v záruce. Řekl, že dobrý. Psal jsem importérovi, že se mi to nezdá a řekli dobrý. Napsal jsem jim, že jim Bůh pomáhej, pokud se to po záruce vysype a bude v prdeli motor nebo rozvody. No a 2 měsíce po záruce jsem jel do práce a rup, vysypanej komplet motor. Prasklej píst. Šacovali generálku na 140.000. Vytáhl jsem na importéra dva roky starej email, že jsem je varoval a co s tím jako hodlají dělat a po 14ti dnech ticha mi to Triumph vyměnil komplet zadarmo. Jen svíčky si nechal zaplatit.
Jak by to ale dopadlo bez toho mailu a upozornění, to netuším.
Jedná se o konstrukční chybu v hlavě motoru a těch motorů ze začátku série je mnoho, co najdeš na netu k prodeji s vadnou hlavou. Pak jsem se ještě ptal nějakýho mechanika v Německu, co tam servisuje v origo servisu Triumphy a říkal, že to je u těch prvních kusů běžné a že to stahují a vyměňují v tichosti.
Ventily tam štelovatelný nejsou a není to jima, protože po GO motoru neslyšet nic. Jen hladký chod a necvakne to ani jednou.
Těsně po tom, co jsem to tu řešil na fóru, tak mi psal borec:
Ahoj, Maverick,, můžeš mi prosím dát vědět, jak dopadl tvůj příběh s reklamací motoru po záruce ?
Stalo se mi totéž co tobě - r.v. 2012, v 37.000 km zřejmě prasklej ventil poničil komplet motor ... Motorka ohleduplně ježděná, pravidelně servisovaná atd.
Prostě by mě zajímalo, zda se mám se zastoupením Triumphu pouštět do sporu o nějakou náhradu, nebo tam šoupnout jinej motor ( nabídku mám ) a poslat to do světa ...
Díky moc za odpověď.
Vitous
Jak ale dopadl, tak to nevím.
M.
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
6 roků 7 měsíců zpět - 6 roků 7 měsíců zpět #35
od ren.e
Odpověděl ren.e pro téma Cvakani v motoru
To mě přivádí k tomu uvolněnému sedlu ventilu. Nějaký čas lítá sem a tam , ale jednou se šprajcne, ventil se nevrátí a potká se to. Ale to je jen hypotzéza.
Poslední změna: 6 roků 7 měsíců zpět uživatelem ren.e.
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
6 roků 7 měsíců zpět #36
od Bojan
Odpověděl Bojan pro téma Cvakani v motoru
Mno tie sedla ventilov vyzerajú ako keby boli z blata.uplne zatlcene a konus nikde.Takze je kľudne možné, že sa to sprajcne a odnesie si to motor.
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
Nejnovější inzeráty
Nedávné příspěvky
-
- Zraz na SLovensku
- Som rád,že sa vám to páčilo,aj ked to bol taký vodný zraz a bez nejakých velkých zákrut,.Dúfam,že ste si niečo s toho odniesly,.Bolo to...
- v Srazy výlety / Klubové akce
- od Bojan
- 1 měsíc 4 týdnů zpět
-
- Nestartuje za tepla 800 xcx 2016
- CZMOJE : ten od Ricks Motors nefunguje?
- v Motorky / Tiger - 800
- od Ladislav71
- 4 měsíců 1 týden zpět
-
- Sraz Jaro 2024
- Jen pro info ať je to kdyžtak i tady předávám informace z Facebooku. Ahojte v pátek se tam budeme pohybovat už kolem 14 hodiny a budeme Vás...
- v Srazy výlety / Klubové akce
- od Hammar
- 5 měsíců 3 týdnů zpět
-
- Sraz podzim 2023 Perníkový mlýn
- Video od Zdeni: www.youtube.com/watch?v=V_ED9kf1PqY
- v Srazy výlety / Klubové akce
- od MEX
- 10 měsíců 1 týden zpět