Tlumiče
Tušim,že tie bremba dám tiež,lebo tie origo platničky sú k ničomu.
Presne ako vravíš.Najprv zaberú a potom ništ
Ja som ,čo sa týka oleja do tlmičov taký ešte nerozhdnutý.
Skôr tam asi dám celé vnutro,.Teda aj keď cena bude asi niekde inde.
Ale ako si spomenul,.v analogii z opičkou
To zadne koleso mi tiež hadže zlahka na vyvažovačke,ale na gume a jazde sa to neprejavuje.
prokyno napsal: 4809.- vč DéPéHá,
Bylo tam desky brembo, olej motorex, a práce. T.j. výměna oleje, výměna desek, kontrola chlazení, páč se to přehřívalo občas, a kontrola šišatosti zadního kola zda je v normě.
No není to nejlevnější, ale znáš to s těma banánama, když už sem si koupil novou opičku
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
Kolo malinko háže, ale za jízdy neznatelné, a zatím v povolených normách.
Ty orig. desky nissin jsou jak sem už psal, jednou brzdí jak šlak, pak mají pauzu že jakoby slabší a podobně, jestli to mají dle počasí? Nálady? Teploty? Nevím, ale když to nezabere zrovna ve chvíli kdy člověk očekává že by měli tak je pak vypleštěné jak vajo . Snad i proto v Triumphu dávají jiný než orig, Bremba, SBK. Uvidíme jak si sednou, ale kdo je nasadil si je chválí
Jak moc se změní chování tlumičů mimo asfalt poznám pořádně až na podzim, kdy je v plánu zase nějakej off víkend, prozatím na asfaltu je to výrazná změna
Ale pokud nepřestanu jezdit mimo asfalt (asi ne) tak výměna předku je nutností, ať si říká kdo chce co chce, ale orig osazení není na Off
Ono ostatně celá moto se jen tváří že je, ale ve skutečnosti není, je to jen na takove lehčí, polňačka, šotolinka. Když ju vezmete na nějaký přejezdy přes hory, cesty necesty, brody (brodivost má velkou) a podobně tak už je opravdu znát, že je na afalt.
Tímto si nestěžuji, jen konstatuji, tak i tak se na něm jezdí parádně.
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
Mne prekáža na výrobcovy to,že akože urobí konkureniu ka Gs Baworaku,ale cena síce je mensšia,ale kua aj kvalita.A človek aby si na novej motorke menil platničky a celé vnutro v predku kua to nieje normalne
Ja ked som kupoval moto,tak som vedel ,že do čoho idem.Tak som si povedal,že platničky a predok sa vymení a bude to komplentá motorka
To som ale nevedel,že sa začne kakať motor.
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
Třeba po 4300km tripu tak poslední dny se začal Tex přehřívat až to šlo do červené kontrolky, taky mu šlo velmi ztuha řadit tak že sem to tam musel tlačit ten kvalt, první 4, 5 a 6 už šla dobře.
No v chladiču asi byla někde bublina pač už to zase funguje jak má, a řazení už je taky OK, jak by se Tex lekl, že de do servisu tak se sám opravil , nebo nemá rád zatížení, měl sem sebou tak cca 70kg bagáže s kuframa.
Jsou věci mezi nebem a zemí.
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
Tak to dnes tiež skúsim hehehe.
prokyno napsal: No má to svý nedostatky, a pomalu si začínám zvikat.
Třeba po 4300km tripu tak poslední dny se začal Tex přehřívat až to šlo do červené kontrolky, taky mu šlo velmi ztuha řadit tak že sem to tam musel tlačit ten kvalt, první 4, 5 a 6 už šla dobře.
No v chladiču asi byla někde bublina pač už to zase funguje jak má, a řazení už je taky OK, jak by se Tex lekl, že de do servisu tak se sám opravil , nebo nemá rád zatížení, měl sem sebou tak cca 70kg bagáže s kuframa.
Jsou věci mezi nebem a zemí.
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
Bylo to celkem ale opruz, po nastartování za studena do 3min provozní teplota, za další dvě minuty větrák a do 5 ti minut celkem plnej ukazatel teploty za chvíli po tom blikání a červená kontrolka, po rozjetí se to snížilo. Takový popojíždění po městě, nebo po hranicích celkem peklo, furt sem musel vypínat motor jinak bych nedojel. Vody dostatek, chladič čistej, podezření padlo na 1) čidlo teploty, 2)termostat, 3) bublina.
Pravděpodobně to byla bublina páč už je to v cajku a po testu v 31st zahřátej motor stání 20min nastartováno, se teplota zvedne o jeden max dva dílky zapne větrák, po chvilce to spadne o jeden a větrák vypne, i v terénu na 1 čku otáčky 6 - 8 tis taky pohoda.
To řazení si nedokážu vysvětlit, čím víc byl prohřátej motor a zahřátej, čím delší cesta tak nešlo dát kvalt, musel sem vyloženě tlačit a narvat ho tam. Spojka de krásně a zabírá od začátku, bodejť by ne když má moped 8k najeto a zatím sem s ním nedělal nic kde by spojka dostala záhul. leda že by to mělo něco málo společnýho se zatížením moto a kardanem, což je dle mého zdravého rozumu kokotina. Takže záhada. Ale už je to cajk tak to neřeším.
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
Nejnovější inzeráty
Nedávné příspěvky
-
- Zraz na SLovensku
- Som rád,že sa vám to páčilo,aj ked to bol taký vodný zraz a bez nejakých velkých zákrut,.Dúfam,že ste si niečo s toho odniesly,.Bolo to...
- v Srazy výlety / Klubové akce
- od Bojan
- 1 měsíc 4 týdnů zpět
-
- Nestartuje za tepla 800 xcx 2016
- CZMOJE : ten od Ricks Motors nefunguje?
- v Motorky / Tiger - 800
- od Ladislav71
- 4 měsíců 1 týden zpět
-
- Sraz Jaro 2024
- Jen pro info ať je to kdyžtak i tady předávám informace z Facebooku. Ahojte v pátek se tam budeme pohybovat už kolem 14 hodiny a budeme Vás...
- v Srazy výlety / Klubové akce
- od Hammar
- 5 měsíců 3 týdnů zpět
-
- Sraz podzim 2023 Perníkový mlýn
- Video od Zdeni: www.youtube.com/watch?v=V_ED9kf1PqY
- v Srazy výlety / Klubové akce
- od MEX
- 10 měsíců 1 týden zpět