Triumph - Tiger

Česko - Slovenské diskuzní fórum pro příznivce motorek Triumph Tiger

Závady Tiger Explorer 1200

Více
7 roků 11 měsíců zpět #217 od vojo
Odpověděl vojo pro téma Závady Tiger Explorer 1200
To môže len ten, kto moto predal. Tu sa o tom nevie, ale napísal som info-mail o tom majitelovi Motocorsu. Možno mi to objasní. (tu o tom nevedeli, v ossimote mi ponúkli záručnú opravu, skúsil som a vraj tesne vedľa ...)

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
7 roků 11 měsíců zpět #218 od Bojan
Odpověděl Bojan pro téma Závady Tiger Explorer 1200
Tak to potom daj vedieť ako si dopadol.Nech tam ideme spolu pre tu predlženú záruku hhehehe.,

vojo napsal: To môže len ten, kto moto predal. Tu sa o tom nevie, ale napísal som info-mail o tom majitelovi Motocorsu. Možno mi to objasní. (tu o tom nevedeli, v ossimote mi ponúkli záručnú opravu, skúsil som a vraj tesne vedľa ...)

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
7 roků 9 měsíců zpět #219 od miroslav44
Odpověděl miroslav44 pro téma Závady Tiger Explorer 1200
Ahoj kolegové motorkáři.
Zítra se chystáme s manželkou do Prahy si snad vyzkoušeti a snad se i koupit k vánocům nového Explorera XRt.
Stroj jsme již viděli, seděli jsem na něm i s manželkou, dá-li se z těch pár minut "ničeho" mít nějaký dojem nebo pocit tak dobrý, cena nijak oslňující, ale snad přijatelná, takže jsem byl tak nějak vnitřně rozhodnut, že ho vezmu.
Musím ale ač nerad napsat, že když čtu ty závady, po kolika kilometrech a četl jsem to zpětně až někam snad na 30 stránku, tak mám chuť se na XRt vy............. :(
Měl jsem do soboty víc jak dva roky GéeSo, najel jsem na něm 38 t. km a nevím, co je to závada nebo problém s čímkoliv a tady se objevují závady a problémy po cca3 t. (tím nic nehaním a nic nepropaguji, pouze konstatuji!!)
No opravdu nevím co si myslet a jestli raději nejít někam jinam.
Jsem schopen a ochoten si raději připlatit, ale ne se strojem lítat do servisu, bát se
vyjet někam dál od baráku s tím, že se mi ulomí tohle, bude mi mlátit kufru, poteče mi z toho nebo tamtoho, opravdu teď nevím co a jak a co tedy vybrat?? :huh:
Jinak mne docela nadzvedlo ze židle, když jsem dnes prosil prodejce o WIN stroje a odpověděli mi, že ho neposkytují, nechápu to, netušil jsem, že je to tajná informace, ale je to asi spíš úsměvné než důležité.
V každém případě Vám všem přeji hodně pohodových a bezstarostných kilometrů v sedle!!
Mirek

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
7 roků 9 měsíců zpět #220 od prokyno
Odpověděl prokyno pro téma Závady Tiger Explorer 1200
Řekl bych to asi takto.
Než sem koupil co sem koupil taky sem četl, a to že dost, přece jen to není za pár kaček, ale za balík. Ale tak nějak sem si na to udělal názor a šel do toho a nelituju.
Když to vezmu po roce vlastnění zpětně tak to sou drobnosti, který by mě potkali asi i jinde, protože doba je taková, že udělat něco za co nejmíň a prodat, je jedno zda u aut, u moto či jinde, prostě už to není tak jako dříve, kdy se dalo na to co si koupíme spolehnout. TV colorka na 20 let, pračka Tatramatka na 30 po výměně progrmátoru a ložisek na bubnu a podobně, bohužel je doba spotřební a vše k tomu spěje.

Vezmu to teďkom jinak.
První EXP protože to byla novinka jak motorově, tak všeobecně, která si z ověřeného Tigera vzala jen koncept měla problémy s motorem, prsaklá hlava, upadlej ventil (pozor jen některý, ne všechny a většina jivch byla na trhu USA), toto v dalším už odstranili. V dalších rocích bych neřekl, že by bylo něco zásadního jako průser, a spiš to bylo indivindy co kus to jiná. Slabiny této moto do r.2015 jsou dozajista tlumiče, hlavně přední, ale na silnici (a to především se jezdí po silnici) to stačí, pak je to na uživateli jak to cítí. Váha, ale ta je u každýho stroje tohoto ražení. Hlučnost karadanu??? To je zase dle uživatele, třeba mě přijde dost hlučnej, ale jinejm je oproti třeba BMW tichošlápek. Celkově vzato bych to neviděl na nijaký zásadní problémy který se stanou masivně.
Mám ho rok a najel sem na něm 10K, krom pičovin ( a to většinu řeším protože sem hnidopich a nechci se spokojit s tím že moto za 400K bude mít nějaký slabiny) žádnej zásadní problém, vždy sem nastartoval, odjel a řpijel, a věřím že to bude dalších X Km.

V nových modelech zůstal stejnej motor (už vychytaný porodní bolesti), stejenj rám (ten nepraská jako třeba u BMW), stejnej kardan (viděl sem na foto jen jeden prdlej kardan oproti BMW, ale je to ovlivněno i počtem prodaných kusů), stejný kola. Co je nový tak tlumiče od WP, to je krok do předu a stojí to za to, co přibylo navíc je více elektroniky, což by mohlo teoreticky být do budoucna problém, ale ruku na srdce která to teď nemá????? Je moderní všude cpát jízdní režim, x nastavení, s lepšíma podvozkama i el. regulaci, z EU už nařízeno ABS, trakce (ta nám pomáhá ta je dobrá :D) a jiný.
Je to o volbě, jinak je vše stejný, každý má něco.

Na 1 milion prodaných Texů připadne 10 blbejch motorů, na 10milionů BMW připadne 100blbejch motorů tím chci prostě říct že si nevybereš a je to stejný.
A proč zmiňuji BMW? Protože Jsi ho zmínil ty jako případnou volbu a jako že Jsi jich už pár měl :D

Bohužel servis triumphu v ČR a zastoupení v ČR j ekapitola sama o sobě, v Blavě to jsou dle infa a příspěvků :::::::, Praha jako hlavní importér to má jednou tak jednou jinak, Olmec zatím OK a Brno dle daného uživatele bohužel jich více není a na výběr taky ne.

Tex je pěkná moto, je jiná, líbí se mě a pokud bych se teď rozhododval znovu tak jí beru opět, protože ostatní co je na trhu (no moc toho není stejnýho ražení) mě moc nebere, BMW v LC nic moc pro mě, XTZ mě nesedla a nic se nezměnilo zatím, KTM nemám odvahu (i když se mě líbí), Africa? Tu spíše neberu jako stejnou, ale jako lepší konkurence 800 stovek a výše :D, nicméně není špatná, ale na mě moc vysoká :D Až se na ní někdy svezu udělám si lepší názor, teď to je jen ze sednutí na ni a obrázků :D
Sakra sem se rozkecal :D

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
7 roků 9 měsíců zpět #221 od Bojan
Odpověděl Bojan pro téma Závady Tiger Explorer 1200
Mno takto ti poviem.
Nieje to až taká vyladená a dobre urobená motorka ako Japonec.
Má dosť zvláštností.Ale čo sa týka zrovna GS,tak mám plno kamarátov,čo len po servisoch behali.
Za seba poviem tak,že moc spokojný z technikov a prevedenim niesom,aleeeee.
Ono ja vlastne aj keď riešim vybrácie od motora,tak nemám nič pokazené a ani som nejako súrne do servisu nebehal.Vlastne len na servisné výmeny.To,že nevedeli priísť na to či tomu niečo je nieje vina motorky,ale mechanikov,.Teda skôr meničov ako mechanikov.Sú to mizerný opraváry.
Ale naspäť k motorke.
Ja mám na nej za dva roky nalietané skoro 60 tisíc.Bez toho ,aby sa čosi ulomilo,búchalo,alebo pokazilo,.Všetko funguje dobre,.Po objednani a výmene tlmičov to bude nová motorka.
Inač je to motorka,na ktorej som na jeden záťah šiel Viedeň až na koniec Krku v Chorvácku a okrem tankovania a platenia mýta žiaden problém.,Pekne celú cestu 160 ,naložené všetky kufre a ja som si len nunuškal.Je to skvelá motorka,čo tahá ako blázon,nevlni sa v zákrutách.-
Možno budeš musieť troška tuniť,ale ono sa ti ta motorka odvdačí jazdou.
Ja ti ju možem len odporučiť.,Výborne sa na nej sedi a ja na nej jazdim od marca-až po december,.Teda keď to počasie dovoli.
Len čo som počul na Pražského predajcu,tak je to rovnako mizerné ako u nás v Bratislave.Ak možeš,tak to kúp v Olomouci.Na ten sú len samé chvaly.
HOWG

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
7 roků 9 měsíců zpět #222 od Petrex1.
Odpověděl Petrex1. pro téma Závady Tiger Explorer 1200
Mám Texe r.v. 2014 koupená v Olomouci jako nová. Dodnes nalítáno 30 000 km. Kromě reklamovaného výpletu zadního kola ( řešeno v záruce výměnou celého zadního kola ). Vůbec žádný problém, motorka jede jako nová....spokojenost.

Závady zde popisované jsou mé motorky cizí......že by dobrým servisem v Olomouci. ??? :) :) :) Předem mě při první a druhé garančce upozornili na dotažení svodů, a šroubů olejové vany, hadiček atd.... Tohle také provedli preventivně v rámci roční servisní prohlídky. Olej v kardanu měním každý rok z olejem v motoru bez ohledu na nájezd kilometrů. Většinou nalítám 9 000 - 11 000 km za rok. Žádný velký of road., většinou po silnici.....i když po polní cestě už jsem párkrát taky jel.

Hlavně mi Tex sednul ze všech vybíraných motorek nejvíc. GS, KTM Adventure jsem zkoušel taky ale Triumph prostě vyhrál.

Než něco vybereš tak se nejdřív svez, GS je podle mě úplně jiná motorka z úplně jiným motorem a charisma...... a mě vůbec nesedla. ;) ;)

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Nedávné příspěvky