Triumph - Tiger

Česko - Slovenské diskuzní fórum pro příznivce motorek Triumph Tiger

Závady Tiger Explorer 1200

Více
7 roků 9 měsíců zpět #229 od jaba
Odpověděl jaba pro téma Závady Tiger Explorer 1200
Tak za mne. :-)
Měl jsem jednoho z prvních. Koupeno v lednu 2012. Emoce, láska, paráda .....
V 8000 samovolné chcípání na příliš nízkém volnoběhu. Bylo to s tím v DK dvakrát a co pamatuju, tak nakonec měnili snímače klapky a řídící jednotku. Ve 12000 začala vypadávat dvojka v zátěži. To v DK taky nějak opravili, ale pocit na řadičce při přechodu N-2-N byl i po opravě jak šlápnout do hovna. V 18000 kmitání řídítek v rychlosti 60-70. Měněna ložiska v krku řízení..... A hlavně jsem té mrše tak nějak přestal věřit. A jezdit na něčem, čemu nevěřím dost kazí zážitek.
Nakonec jsem s DK domluvil, že je to smolnej kus, oni ho vzali protihodnotou (tuším, že s nájezdem okolo 22000) a já si v září 2015 odvezl nový EXP ve verzi tešně před velkým faceliftem.
Na tom jsem za rok a kousek udělal 9000km.
Musím říct, že je to stejná a přitom úplně jiná motorka. Jako člověk z IT říkám... jako Windows "release to manufacture" v první verzi versus to samé, ale "service pack 3". Prostě stejné, jen o hodně lepší. :-)
Berme to tak, že hoši anglický holt potřebovali 3 roky výroby, než z nadějného polotovaru udělali slušnou mašinu.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
7 roků 8 měsíců zpět #230 od vojo
Odpověděl vojo pro téma Závady Tiger Explorer 1200
Slúbená info o doriešení problému s "vynechávaním dvojky":
ked som nepochodil vo viedni (napriek velmi slušnemu prístupu), vrátil som sa do BA, tam bez akéhokolvek náznaku posunu. S výnimkou spomínaného ďalšieho nahláseného prípadu "dvojky" v štádiu riešenia (vyčkávacia taktika).
Nato ponuka od zanieteného triumphistu (Trophy + Tiger 800) - dôjdi s tým, rozobereme, pozreme, uvidíme.
Rozobrali sme spojku kardan prevodovku (v tom poradí), v prevodovke našli poškodené ozub koleso dvojky, šestky a odratú a ohnutú jednu "vidličku" . Ostatné v prevodovke bez známok poškodenia. Obe oz kolesá som kúpil na worldtriumph.com, spolu s tesnením pod kryt spojky a kryt prevodovky (spojkové sa roztrhlo a prevodovkové pre istotu) + maticu na dotiahnutie spojky, vidličku mi posunul triumphista zo svojho depozitu (kúpený komplet motor na ebay na Trophy s prasknutou hlavou na ND). Nová sa dala kúpiť len v sade za 324€! Celkový čas do 8hod (na dva krát), vrátane rozborky/zborky motora na ND.
Popri tom ošetrený zadný brzdič s valčekmi (už nezadrháva), výmena zad doštičiek (na jeho doporučenie Carbone Lorraine), nahradený výpustný šrób na olej. vani za magnetický, vymenený olej v kardane. Olej v motore budem meniť na jar bod rok.
Závada dvojky - odstránená, zatiaľ (len cca 50km odjazdených);
Príčina poruchy - jednoznačne nezistená, možné alt sú len špekuláciou (väčšie vôle v prevodovke od výroby, drsné radenie, ohnutie vidličky pri páde moto so zaradenou rýchlosťou ...???), uvidí sa, či sa to zopakuje.
Nebyť dobrej duše a šikovného mechnika oddanému značke Triumph telom i dušou ...
PS: mám pripravený mail pre fabriku a DK Praha, zatiaľ neodoslaný. Keď odošlem, reakciu tu zverejním.
Som opäť šťastný majiteľ motorky s "dušou", akou exp celkom isto je!
Přílohy:

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
7 roků 8 měsíců zpět #231 od vojo
Odpověděl vojo pro téma Závady Tiger Explorer 1200
K problémom iných s exp:
S výnimkou "vyskakovania dvojky" som nemal jediný problém. Takže otázkou je, či mám ja šťastie, alebo iný smolu. Nemám výhrady ani voči podvozku - neprišiel som na jeho hranice, ani voči vibráciam - žiadne nepociťujem, s mechanickým zvukom motora som sa len zmieril, asi laďák by to poriešil ... tak zrejme šťastie. Rozhodne je exp pre mňa tým správnym riešením. Či sám, alebo so ženou, či len okolo BA alebo do Rumunska, či diľnica alebo Stelvio - stále to pravé. Jedine pri off neviem posúdiť, sem tam po poľnej, či k jazeru po štrku nedáva možnosť robiť závery.
Asi jediným skutočným negatívom pre mňa ostáva manipulácia v nulovej rýchlosti. Nie som drobček, ale dá mi zabrať pri nie ideálnych podmienkach.
Ja meniť určite nebudem.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
7 roků 8 měsíců zpět #232 od Petrex1.
Odpověděl Petrex1. pro téma Závady Tiger Explorer 1200
Koukám, že značkové servisy v České a Slovenské republice nám moc radosti nedělají.( až na vyjímky... Olomouc :) :) ) Je to mizérie a zároveň trošku smutné aby jsi si nakonec opravil sám motorku, která by ještě měla být v záruce. Jediná obrana vše zdokumentovat, nafotit a poslat to anglánům......třeba je někdo klepne přes prsty. Díky Vojo za info..

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
7 roků 8 měsíců zpět #233 od Bojan
Odpověděl Bojan pro téma Závady Tiger Explorer 1200
•Mno netuším,kde sú u náas autorizované servisi,ale podla mňa taký v Československu neexistuje.Sú tu len meniči a to je všetko.
Človeku vyskakuje dvojka,tak to kua rozoberem a kuknem ,čo tam je pokakané.
Miesto toho zahlásia,že áno,niečo tomu je ,ale nevedia čo.
Kua rozozoberem a hned vidím,čo tomu je.
Ale zjavne si to človek musí opraviť sám.
Ale ten mail pošli.,Lebo taký mizerný prístup májú aj u nás v Bratislave.
Hlavne je že si to tak šikovne poriešil a ,že to bude fajnovo fungovať.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
7 roků 8 měsíců zpět #234 od prokyno
Odpověděl prokyno pro téma Závady Tiger Explorer 1200
ZastoupenÍ pro ČR a SR Značky Triumph:
DK racing praha- importér, aut. prodej a servis
Cartec Brno - aut. servis a prodej
Angel racing Olomouc - aut. servis a prodej

SK:
TRIUMPH MOTORCYCLES SLOVAKIA s.r.o. - aut. servis a prodej.

A to je vše, nikdo jiný nemá autorizaci pro zastoupení v servisu a prodeji značky Triumph moto.

Tak a vyber si :D

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Nedávné příspěvky