Triumph - Tiger

Česko - Slovenské diskuzní fórum pro příznivce motorek Triumph Tiger

Závady Tiger Explorer 1200

Více
9 roků 8 měsíců zpět #73 od MEX
Odpověděl MEX pro téma Závady Tiger Explorer 1200
Ten restart u Explorera není až zas tak jednoduchej . Já se v zimě vys..l na baterku , na jaře byla samozřejmě slabší a nenastartoval jsem . Hned po dobití vše O.K. , jenže svítí kontrolka motoru a závada tuším , že E61 . V Olmiku mi řekli , že se to restartuje až po třech provozních cyklech . To znamená nastartovat , ujet min. 20 km a vypnout . To celý třikrát a pokud tam ta závada není , kontolka zhasne .

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
9 roků 8 měsíců zpět #74 od Zajda
Odpověděl Zajda pro téma Závady Tiger Explorer 1200
No to radši počkám až co zjistíš. Nerad bych něco posral. U mě to letos že i na posraného i hajzl spadne.
Díky za upozornění

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
9 roků 8 měsíců zpět #75 od MEX
Odpověděl MEX pro téma Závady Tiger Explorer 1200

Petrex1. napsal: Taky mám origo kufry a jsem s něma spokojenej....žádný buch napravo , buch nalevo. Máš to Martine zřejmě blbě seřízené v té podpěře pod sedlem..!!!!! To musí seřídit, jakoby rozepřít kufry. Viz. manuál...


Dovolím si , vrátit se k těm bouchacím kufrům . Abych řekl pravdu , pročetl jsem celej návod a o seřízení kufrů ani písmenko . Vím , že na výstavě se s tím Triumph chlubil , že se kufry kejvají a tím mění těžiště a dneska mi to potvdili i v servise . Takže , žádný roztahování podpěry , ale original se to má kejvat . Podle toho , kam to ťukne , hned poznáš , do který jedeš zatáčky . :lol: :lol: :lol:
Mě to houpání a bouchání vysloveně vadí . Podpěru pod sedlem vyhodím , na držáky dám silnější gumu a hotovo . Bude to jako na všech normálních motorkách . Jěšte se mi to zhoupne na Stelviu , převáží mě to a spadnu po tlamě do údolí :lol: :lol: :lol:

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
9 roků 8 měsíců zpět #76 od šemík
Odpověděl šemík pro téma Závady Tiger Explorer 1200
Taky mi to takhle vysvětlovali a je to jeden z důvodů proč jsem si je nekoupil :unsure: . U Hondy měli podobnou vychytávku na topkejzu - celej kufr se mlel na plotně asi o cenťák podle náklonu- čuměl jsem na to jak puk. Nakonec jsem si boční kufry nevzal- jezdím sám a ani na týdenní rumunsko mně nechyběly. :whistle:

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
9 roků 8 měsíců zpět #77 od Petrex1.
Odpověděl Petrex1. pro téma Závady Tiger Explorer 1200
Někde to Mexi dohledám.....a hodím sem. Ta rozpěra musí mírně rozepřít kufry. Jinak je ti tam k ničemu....a nemá v podstatě žádný význam. Pokud rozpěru máš krátkou, tak kufry by ti blemcaly tak... jako bez rozpěry. Nebo zavolej dealerovi....ten by to měl vědět ....když to prodává.... :) :)

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
9 roků 8 měsíců zpět #78 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Závady Tiger Explorer 1200
Chlapi, OEM kufry jsem měl (dokud jsem jeden nerozmlátil) a můj názor je takový (měl jsem k nim i montážní návod):
Ta vzpěra je tam důležitá a oba kufry jsou s ní rozepřeny a musí se přes ní o sebe opírat! Podle mne je to docela geniálně jednoduchý řešení, protože váha jednoho kufru jakoby nahrazovala tlumič pro výkyvy (nebo spíš brzdu) druhého kufru. Samosebou, že to funguje jenom, když mají ty kufry nějakou hmotnost, čili když jsou naplněny. Prázdné kufry pak tam opravdu vlají, ale výrobce správně předpokládal, že jezdit s prázdnýma kuframa je zbytečné. S plnýma kuframa to fakt funguje dobře a bez "mlácení". Ale POZOR! Dle vlastních zkušenností to nejsou kufry na offroad, ale pouze na silniční výlety. V terénu opravdu jejich kývací pohyb je na škodu a myslím, že jednou nastane okamžik, kdy se uchycení unaví a praskne.
Takže asi tak ...

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Nedávné příspěvky