Závady Tiger Explorer 1200
Prej mám jednu z tišších motorek , pak Vás tedy pánové docela lituju , to musíte jezdit se špuntama v uších , anebo máte muziku v přilbě na plný kule .
Jeden servisák mi tvrdií , že správnej zvuk Triumpha je , když nasypeš hrst 6 matic do plechový poklice ze 100 škodovky a pak s tou poklicí kroužíš .
Takže závěr . Věřím servisu , že je to ready a nic neřeším . Stejně jinou možnost nemám , protože záruka končí v půlce dubna .. Vlastně jo , prodat a koupit tichýho , bezduchýho a nicneříkajícího japonce , nebo předraženou snobáckou bramboru .. Ani jedna varianta se mi nelíbí .
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
Když se bavíme o určitém osobitém projevu motoru Explorera, tak souhlasím s tím, že oproti čtyřválcové Hondě je třeba
si chvíli zvykat na větší mechanickou hlučnost. Řeší se to na různých fórech zejména v USA. Ale nakonec všichni dospějí
po dlouhých diskuzích k závěru, že na prezentované jízdní vlastnosti a životnost motoru to nemá vliv. Dokonce i po
výměně hlavy u prvních kusů, píší jejich majitelé, že se mechanická hlučnost nakonec znovu vrátila do původního stavu.
Trochu mi ale vadí mírná střelba do výfuku při brždění motorem, když otáčky klesnou pod 3 000 ot/min. Při běžném
brždění je to jenom pleskání, ale v prudkých kopcích je to už znát. V Triumphu Praha mi řekli, že je to normální projev
tohoto motoru, tak to moc neřeším. U předchozích motorek jsem se s tímto jevem u sériového výfuku nesetkal.
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
Špelec napsal: Zdravím všechny !
Když se bavíme o určitém osobitém projevu motoru Explorera, tak souhlasím s tím, že oproti čtyřválcové Hondě je třeba
si chvíli zvykat na větší mechanickou hlučnost. Řeší se to na různých fórech zejména v USA. Ale nakonec všichni dospějí
po dlouhých diskuzích k závěru, že na prezentované jízdní vlastnosti a životnost motoru to nemá vliv. Dokonce i po
výměně hlavy u prvních kusů, píší jejich majitelé, že se mechanická hlučnost nakonec znovu vrátila do původního stavu.
Trochu mi ale vadí mírná střelba do výfuku při brždění motorem, když otáčky klesnou pod 3 000 ot/min. Při běžném
brždění je to jenom pleskání, ale v prudkých kopcích je to už znát. V Triumphu Praha mi řekli, že je to normální projev
tohoto motoru, tak to moc neřeším. U předchozích motorek jsem se s tímto jevem u sériového výfuku nesetkal.
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
Přihlásit se do fóra
Nejnovější inzeráty
Nedávné příspěvky
-
- Sraz Jaro 2024
- Ale čo tooo?
- v Srazy výlety / Klubové akce
- od Bojan
- 1 den 14 hodin zpět
-
- Sraz podzim 2023 Perníkový mlýn
- Video od Zdeni: www.youtube.com/watch?v=V_ED9kf1PqY
- v Srazy výlety / Klubové akce
- od MEX
- 4 měsíců 6 dní zpět
-
- palivová mapa 21066 - úpravy
- Po nahrání téhle mapy se snížila spotřeba , ale mezi 2-3 tisíci je díra a od šesti tisíc se to nechce moc točit.
- v Motorky / Tiger - 800
- od Ladislav71
- 7 měsíců 3 týdnů zpět
-
- Praděd - výjezd k vysílači i s přespáním
- Jen rychlé malé info...buď v pátek přespat v kempu Mohelnice nebo varianta č 2 kemp Bobrovník v Jeseníku, nad kempem je hospoda z ubytováním...
- v Srazy výlety / Klubové akce
- od Petrex1.
- 10 měsíců 1 týden zpět
-
- Sraz Krkonoše jaro 2023
- Jj Je to občas na ho.....
- v Srazy výlety / Klubové akce
- od tomix
- 10 měsíců 2 týdnů zpět