Triumph - Tiger

Česko - Slovenské diskuzní fórum pro příznivce motorek Triumph Tiger

Závady Tiger Explorer 1200

Více
9 roků 8 měsíců zpět #91 od MEX
Odpověděl MEX pro téma Závady Tiger Explorer 1200
Bylo mi odborně vysvětleno , že Triumph je celkově hlučnější motocykl a hučení , rachocení a jiné pazvuky k tomu prostě patří .Někde kolem 12 tisíc kilometrů se motorka ustálí a pak už se nemění . Zkrátka - pokud to vysloveně nešrotuje , anebo z toho nelezou piliny , je všechno ready a v anglický normě .
Prej mám jednu z tišších motorek , pak Vás tedy pánové docela lituju , to musíte jezdit se špuntama v uších , anebo máte muziku v přilbě na plný kule . :lol: :lol: :lol:
Jeden servisák mi tvrdií , že správnej zvuk Triumpha je , když nasypeš hrst 6 matic do plechový poklice ze 100 škodovky a pak s tou poklicí kroužíš . :woohoo:
Takže závěr . Věřím servisu , že je to ready a nic neřeším . Stejně jinou možnost nemám , protože záruka končí v půlce dubna .. Vlastně jo , prodat a koupit tichýho , bezduchýho a nicneříkajícího japonce , nebo předraženou snobáckou bramboru .. Ani jedna varianta se mi nelíbí .

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
9 roků 8 měsíců zpět #92 od Petrex1.
Odpověděl Petrex1. pro téma Závady Tiger Explorer 1200
Loni jsem si z kamarádem prohodil motorky....on má GS Adventure 1200 r.v . 2010 najeto v té době kolem 20 000 km. Kardan na GS byl snad hlučnější než na mém Exploreru....motor neřeším jelikož .....boxer mi absolutně nesednul....hrůza, nevím co na tom ostatní vidí. Triumph je úplně jiná motorka ( lepší :) :) :) ) co se týká pocitu jízdy. Na tom jsme se spolu shodli. Oba jme jeli na prohozených motorkách po různých cestách, i dálnice ....cca. 170 km. A to už se dá lecos posoudit. Takže za mě Triumph jasná volba... :) :) :)

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
9 roků 8 měsíců zpět - 9 roků 8 měsíců zpět #93 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Závady Tiger Explorer 1200
Vloni jsem taky měl možnost si vyzkoušet loňskou novinku GS 1200 Adventure. Rozdíl je to jako kráva a napadlo mě takové přirovnání. GS je jako stará bába, která odvede strašnou spoustu práce, je to spolehlivý dříč, ale má u toho blbý kecy. TEX je jako mladá holka, která taky oddře stejné množství práce, ale usmívá se u toho! GS je takové drsné a hrubé, jízda ne TEXu je taková sametovější, hlaďoučká.
Poslední změna: 9 roků 8 měsíců zpět uživatelem Honza.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
9 roků 8 měsíců zpět #94 od Špelec
Odpověděl Špelec pro téma Závady Tiger Explorer 1200
Zdravím všechny !
Když se bavíme o určitém osobitém projevu motoru Explorera, tak souhlasím s tím, že oproti čtyřválcové Hondě je třeba
si chvíli zvykat na větší mechanickou hlučnost. Řeší se to na různých fórech zejména v USA. Ale nakonec všichni dospějí
po dlouhých diskuzích k závěru, že na prezentované jízdní vlastnosti a životnost motoru to nemá vliv. Dokonce i po
výměně hlavy u prvních kusů, píší jejich majitelé, že se mechanická hlučnost nakonec znovu vrátila do původního stavu.
Trochu mi ale vadí mírná střelba do výfuku při brždění motorem, když otáčky klesnou pod 3 000 ot/min. Při běžném
brždění je to jenom pleskání, ale v prudkých kopcích je to už znát. V Triumphu Praha mi řekli, že je to normální projev
tohoto motoru, tak to moc neřeším. U předchozích motorek jsem se s tímto jevem u sériového výfuku nesetkal.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
9 roků 8 měsíců zpět #95 od šemík
Odpověděl šemík pro téma Závady Tiger Explorer 1200
Já jsem měl dvě předchozí motorky Varadera (karbec i stříkačku), tak pro mě byl zvuk Triumphu hodně deprimující. Naštěstí mám rád kravál, tak jsem si naordinoval laďák a ten to úspěšně přeřve. :P Ale jinak souhlasím se vším co tady bylo napsaný-jak se rozjedu, tak jsem spokojenej jak cikán s podporou :whistle: .

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
9 roků 8 měsíců zpět - 9 roků 8 měsíců zpět #96 od Petrex1.
Odpověděl Petrex1. pro téma Závady Tiger Explorer 1200
Sečteno, podtrženo....jinými slovy máme prostě skvělé a charismatické mašiny.... :) :) :)

Špelec napsal: Zdravím všechny !
Když se bavíme o určitém osobitém projevu motoru Explorera, tak souhlasím s tím, že oproti čtyřválcové Hondě je třeba
si chvíli zvykat na větší mechanickou hlučnost. Řeší se to na různých fórech zejména v USA. Ale nakonec všichni dospějí
po dlouhých diskuzích k závěru, že na prezentované jízdní vlastnosti a životnost motoru to nemá vliv. Dokonce i po
výměně hlavy u prvních kusů, píší jejich majitelé, že se mechanická hlučnost nakonec znovu vrátila do původního stavu.
Trochu mi ale vadí mírná střelba do výfuku při brždění motorem, když otáčky klesnou pod 3 000 ot/min. Při běžném
brždění je to jenom pleskání, ale v prudkých kopcích je to už znát. V Triumphu Praha mi řekli, že je to normální projev
tohoto motoru, tak to moc neřeším. U předchozích motorek jsem se s tímto jevem u sériového výfuku nesetkal.

Poslední změna: 9 roků 8 měsíců zpět uživatelem Petrex1..

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Nedávné příspěvky