Triumph - Tiger

Česko - Slovenské diskuzní fórum pro příznivce motorek Triumph Tiger

Cvakani v motoru

Více
6 roků 7 měsíců zpět #61 od Bojan
Odpověděl Bojan pro téma Cvakani v motoru
Tak v servisnom manuáli som aspon našiel tie uhly a parametre na ventily a sedlá,takže toto aspon mám,.Ešte zistím ten matroš na ventile a budem to mať hotové huráá.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
6 roků 7 měsíců zpět #62 od Maverick
Odpověděl Maverick pro téma Cvakani v motoru
Ševčík ti řekne akorát - nekoupils u mě, neotravuj. A to když bude mít dobrej den. :-)

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
6 roků 7 měsíců zpět #63 od MEX
Odpověděl MEX pro téma Cvakani v motoru

Maverick napsal: Ševčík ti řekne akorát - nekoupils u mě, neotravuj. A to když bude mít dobrej den. :-)


Troufnu si trošku oponovat .
Prvního Explorera jsem koupil v Německu a do Olomouce jsem jezdil na servis i pro rady a nikdy nebyl problem .
Na tyto hlášky jsem bohužel narazil u hlavního importéra v Praze . Navíc k tomu mi před více jak rokem naslibovali nějaký oblečení a do dnešního dne neměli ani trochu slušnosti, aby zvedli telefon a zavolali, ´že to mají na háku .

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
6 roků 7 měsíců zpět #64 od MEX
Odpověděl MEX pro téma Cvakani v motoru
Bojan, nevím, kdo Ti to opravuje, ale pokud se tváří, jako odborník a živí se tím, měl by takové informace mít, anebo si je pozjišťovat sám a postarat se o kompletní servis, to znamená, předat zákazníkovi hlavu smontovanou a seřízenou .
V opačném případě bych se obrátil na někoho, kdo tomu skutečně rozumí . Už to, že si sedla nepřeměřil, začíná smrdět průserem .
Přece nebudu radit pekaři, kolik má dát kvasnic, aby mu těsto vykynulo ? :lol: :lol: :lol:
Jinak přeju, aby se dílo podařilo .

Bojan napsal: Tak mi dnes volali z tej firmy,kde som si dal robiť tú hlavu a sedlá ventilov.
Maník si zjavne neodmeral konštrukčnú výšku sediel ventilov a chcel tu informáciu odomna hehe.Toto veru neviem ako zistím.Dalšiu vec ,ktorú odomna chcel vedieť bola,že či si ventily nitridované.Že ak sú len kalené,tak ich vie zabrúsiť do tej hlbky ,akú potrebujem ,aby sa to dalo podložkami nastaviť.Že ak sú nitridované,tak sa nedajú zabrusovať a ,ze potom len nové ventily.Lenže pri cene 70 e za kus sa mi tá oprava začína predražovať.Vie niekto z vás chlapci moji ,aké sú tam ventily?

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
6 roků 7 měsíců zpět #65 od prokyno
Odpověděl prokyno pro téma Cvakani v motoru
Tak též, V Olomouci není problém s radou a je celkem jedno kde kdo koupil, ze servisem už malinko ano, ale zase upřednostňují napřed svoje zákazníky a pak ostatní, takže neodmítnou nikoho, jen si musí počkat. Pokud nechce tak jeho problém. Navíc když Bojan popovídá svůj příběh o Bratislavkém Triumphu tak není problém vůbec :dry:
PS: tak nějak sem se nechtěl ptát, ale Mex ano. Pokud je člověk co se tímto živí tak by tyto informace měl znát, popřípadě měl zjistit.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
6 roků 7 měsíců zpět #66 od Bojan
Odpověděl Bojan pro téma Cvakani v motoru
Mno však aj mňa to prekvapilo,že chcú odomna veci,o ktorých nemám vôbec tucha. Pri tom je to firma,ktorá je profi a majú veľmi dobré renomé. Preto som to tam dával.To, že si to pred tým neodmerali mi nepríde až také nelogické,lebo výfukové sedlá boli zaklepane skoro do roviny a tak nebolo asi čo merať.Ale tiež si myslím,že profík si informácie zistí. Našťastie v servisnom manuali sú tie hodnoty popísané. Len ten matroš, z ktorého sú tie ventily som ešte nezistil.Ale písal som Ševčikovy mail,tak uvidim,či odpíše.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Nedávné příspěvky