Triumph - Tiger

Česko - Slovenské diskuzní fórum pro příznivce motorek Triumph Tiger

Cvakani v motoru

Více
6 roků 1 týden zpět #79 od prokyno
Odpověděl prokyno pro téma Cvakani v motoru

Stanouch napsal: Pochybná benzínka,to je ono prokyno,pouze 100 octan benzina , nebo schell !!!

když svítí hladový oko, bereš co je a nepřemýšlíš. Ale Scheeel aby motor odeschééél u mě neprojde, Mám s nima své zkušenosti a u nich prostě netankuju. Krom toho Schel bere poh. hmoty v čepru :D, stejně jako většina našich benzínek, jen záleží jaký aditíva si do teho dají, nebo nechají dát.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
6 roků 1 týden zpět #80 od Maverick
Odpověděl Maverick pro téma Cvakani v motoru
Hoši já vám nevím, ale tankovat 100 oktanů, když výrobce předepisuje 95 mi přijde trochu nerozum. Neříkám, jednou za čas, to nepropláchnout lepším, ale 100 oktanů má svoje rizika. Je to určený pro motory s vysokým kompresním poměrem a to běžné stroje nemají. POtažmo vyšší teplota hoření, atd.

Natural 95 pro kompr. poměry nad 8,5 : 1
Natural 98 pro motory s vysokými kompresními poměry (nad 10,5 : 1 )

Ale třeba Tiger starší než 2016 to vůbec neuvádí. Jen 2016 a mladší uvádějí komp. poměr 11:1.
Takže bacha na roztavení věcí, které na to prostě nejsou dělané...
Já cpu Bnezinu 95 a jednou za pár band 98 a stačí. Nepoznám rozdíl...

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
6 roků 1 týden zpět #81 od prokyno
Odpověděl prokyno pro téma Cvakani v motoru
Když to krmíš furt100octan místo předepsanýho 95 a pak se divíš najednou, že ti vystřelí sedla ventilů :D a to se vyplatí :D
Tomu se říká Long story :D

(vzorový příklad)

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
6 roků 1 týden zpět #82 od ren.e
Odpověděl ren.e pro téma Cvakani v motoru
Koukám, kam se toto téma posouvá.
Já jezdím se svým "veteránem" na Optimal 95 od eurooilu. Prý je to bez biosložky, takže se ti nesráží sračky v nádrži, ale hlavně v mém případě v karburátorech. Přes zimu je to asi nejlepší volba. Liju to do všeho vč. sekaček. Ty po zimě v pohodě nastartujou. Na normální sračkobenzín na jaře nechytnou.
Ale mě spíš zajímá, jak to dopadne s těmi pazvuky po GO hlavy. Já je měl taky, ale už jsou pryč. Tak doufám, že to není ticho před bouří.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
6 roků 1 týden zpět #83 od Bojan
Odpověděl Bojan pro téma Cvakani v motoru
Ja ti dám potom vedieť ako to bude u mna.Pretože kým pridu diely z Anglicka,tak bude po zraze,kde by som chcel byť hehe.Ale aspon to vyzerá tak ,že do konca mesiaca by to mohlo byť.Teda ak si pohnú v tej firme,.Tam už začínam lutovať,že som to tam dal,lebo sa ma maník ,ked som mu doniesol aj vačky k hlave pýtal,že či viem kam ide sacia a kam výfuková hehehe.Skoro som umrel.Ved kuknem na hlavu a vidím,kde su výduchy na výfuk.
Mno len sa modlím,aby sa tie vybrácie a ten rachot odstránil a ja mohol zas slobodne a v klude lietať dalej po šírom svete.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
6 roků 1 týden zpět #84 od prokyno
Odpověděl prokyno pro téma Cvakani v motoru
No snad to dobře dopadne, a maník snad ví co dělá (když se tím živí) a jen dělá tanečky aby udělal atmošku :D
PS: Ruku na srdce, o tomto mluvíš už rok, že to necháš udělat tak kdybys využil zimu tak už jezdíš :D

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Přihlásit se do fóra

Nedávné příspěvky