Triumph - Tiger

Česko - Slovenské diskuzní fórum pro příznivce motorek Triumph Tiger

Nový Triumph TIGER 1200 2018

Více
6 roků 4 měsíců zpět #49 od Kajomaxo
Odpověděl Kajomaxo pro téma Nový Triumph TIGER 1200 2018
Servus. 16300,- bez Dph

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
6 roků 4 měsíců zpět #50 od Tomas71
Odpověděl Tomas71 pro téma Nový Triumph TIGER 1200 2018
Mně upadaly postupně všechny, od SW Motechu již nikdy nic.
Je to náhradní díl, cca 160kč, když jsem to hledal.
Nakonec jsem tam dal šrouby s pojistnými maticemi.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
6 roků 4 měsíců zpět #51 od Kajomaxo
Odpověděl Kajomaxo pro téma Nový Triumph TIGER 1200 2018
Ty vole, to fakt? Tak to som z toho pekne nešťastný. Skúsim to zavesiť na nemecké stránky akú tam majú odozvu.
Upadaly ti aj z bočných držiakov? Lebo u Topcasu to dám aj ja na pevno, no bočáky tam nechcem mať pevné ale sundavací.
Ďíky moc za info.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
6 roků 4 měsíců zpět #52 od Tomas71
Odpověděl Tomas71 pro téma Nový Triumph TIGER 1200 2018
Na topcasu mám ještě dva ze tří, ale z bočních lešení zbyl jen jeden funkční a to jsem měl koupeny dva uzamykatelný.
Během pěti let se uklepalo postupně asi šest bajonetů :-(
Dnes už je to k smíchu. To nemluvím o tom, že mi za jízdy topcase upadl!!!!!!!!
Naštěstí na Slovensku jsou dobří lidé a kufr se mi vrátil poštou. :-)

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
6 roků 4 měsíců zpět #53 od Kajomaxo
Odpověděl Kajomaxo pro téma Nový Triumph TIGER 1200 2018
Dík za odpoveď. Je to katastrofa a divím sa že to vôbec doteraz nik nerieši. Ty si sa nejak sťažoval? dostal si nejakú odpoveď?

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
6 roků 3 měsíců zpět #54 od Kajomaxo
Odpověděl Kajomaxo pro téma Nový Triumph TIGER 1200 2018
Ahojte chlapci Triumphaci.
Takže opäť mi vyšiel trochu čas na písanie a tak sem hodím pár nových dojmov a pocitov z jazdy na mojom Tigrovi 1200. Jazdil som len po slovensku a s mojou vyzretou partiou ktorá ostala na motorkách BMW 1200GS .
Prví zistený fakt je že papierový výkon u Triumpha, hoci je väčší ako u GS o 12KW je síce pekný, no v praxi na GSku nestačí. V kopcoch som síce očakával v krátkych zatáčkach, pri predbiehaní aut, silnú prevahu BMW a tak to aj bolo. Na dlhých rovinkách a diaľnici som bol však sklamaný z Triumphika. Z rýchlosti 130km/h, pri záťahu na plný plyn, až po rýchlosť 220km/h, mi GSky vždy o trochu ušli a až u 200km/h bolo zrovnanie rýchlosti takmer konštantné. Od 160km/h sú motorky do 220km/h zrovnateľné, no na Triumph s Topcasom bola rýchlosť nad 200km/h limitujúca. Začala byť vtedy tak trochu nestabilná, nevlnila sa síce, no bola jednoducho nepríjemná a neistá a radšej som skôr spomalil ako chalani. Tu mala BMW GS jednoznačne výhodu a ešte aj pri 220km/h si šla kľudne svoju stopu s lepšou istotou. Prácu si tu asi slušne odvádza tlmič riadenia, čo Triumphu chýba. Obe motorky podotýkam mali poloprázdne Topcasy.
Uvádzam papierove výkony a otáčky:
TRIUMPH
141PS /139bhp (104kW) pri 9350 rpm
Max krútiaci moment 122Nm pri 7,600 rpm

BMW
92 kW (125 k) pri 7 750 ot./min.
125 Nm pri 6 500 ot./min

Čo sa mi ešte nepáči u Triumpha je že nepríjemne hreje na nohách spodok stehien a to hlavne pri spustení ventilátoru.
Tak isto posed u Triumpha hoci je veľkosťou a uhlami podobný ako u BMW , tak je únavnejší. toto fakt nechápem. Po cca 200km ma bolia nohy za kolenami asi od väčšieho, športovejšieho, pokrčenia nôh smerom dozadu. Skúsim zvýšiť vzdialenosť sedla od stúpačiek ak to bude možné. Tak isto u BMW sa sedí viac vzpriamene čo asi tiež vplýva na pohodlie. Mám zdvihnuté riadidlá o 25mm a skúsim ešte pridať na 50mm.
Čo ma ešte ľudkovia šoklo bolo to že BMW je poriadne tichšie ako TRIUMPH. Je to poznať neskutočne keď počas dňa jazdíte na oboch mašinkách.
Triumph má však zas o dosť lepšie brzdy, čo pri BMW sa zdá že akoby ani nefungovali pri presadnutí.
Jazdou v zátačkách, vďaka podvozkom sú obe motorky fantastické, čo potvrdili aj moji chalani, povedal by som že u Triumphu ešte o trochu lepší podvozok , lepší zážitok. BMW má to naklonenie v zátačkach tak nejaké jednoduché, ľahké, akoby zadarmo. U Triumphu v zátačkáh, pri nerovnostiach v ceste mám nutnosť pocitu pracovať s motorkou. V skratke u BMW to ich patent pruženia naozaj jazdcovi utajuje a jazdec si užíva pocit že tam nerovnosti nie sú a Triumph Vám servíruje do mozgu každú info o diere a hrbolcoch. Viem že sa o tom všade hovorí že BMW jazdí bez emócii, že sa chytil tento slogan, no verte mi emócie tam sú tiež poriadne.

Dnes keby som znova volil motorku tak by to bolo fakt teraz ešte viac náročné..
Cena oboch motoriek je skoro rovnaká, tam niet čo riešiť. Tak úprimne?
Jazda z BMW mi bola pohodlnejšia, tichšia, istejšia a tak nejak majestatnejšia. Jediné mínusy u BMW boli že stále sa ten motorisko, traktorisko,trasie ako staršie modely a taký čo tvrdia že nie si tento pokles trasu zrejme neuvedomujú, vďaka tichosti motoru. Druhý mínus je že ju má už fakt snáď každý pako a ani nevie prečo.
Asi by víťazom pre mňa bol zase Triumph Tiger 1200GSA.
Je omnoho krajšia, detailmi vyhranejšia, má závodnejší pocit z jazdy a je o veľa vzácnejšia stretnúť ju na cestách. Tento fakt mi hladí moje EGO a jedinečnosť.
Takže nové BMW ma milo šokovalo a je tam aj kus sympatie z minulosti, však som ju mal osem rokov. Tiger ma naopak, zas trochu dosť sklamal, no je tak krásny a výnimoční, takže si ho asi ešte nechám :-).
A ak ho predám tak vám dám vedieť najskôr tu.
Čaute

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Nedávné příspěvky