Triumph - Tiger

Česko - Slovenské diskuzní fórum pro příznivce motorek Triumph Tiger

Nový Triumph TIGER 1200 2018

Více
5 roků 6 měsíců zpět #73 od Drakosaurus
Ahoj Sorbone.....
Motorku jsem kupoval novou, mám najeto jenom šest tisíc, tak jsem se nechtěl vyjadřovat. Na to jsou tu jiní zkušenější tigři....
Jezdím od začátku července a teplo opravdu bylo a já jsem prostě necítil nic, co by mne otravoval co se týče horka z motoru.... Možná proto že předchozí dvouvál o objemu 1900 opravdu topil a stejně jsem ho kvůli tomu neprodal :-)
A zrcátka? I ve stopadesati jsem viděl že je za mnou auto, ale jestli bylo auto čisté nebo špinavé mi bylo úplně jedno :-))
Jestli tě trápí ještě něco, tak se klidně ozvi..... Já jsem hooodně spokojený a sere mně už jenom jedna věc.... že sezóna pomalu končí :-)

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
5 roků 6 měsíců zpět #74 od sorbon
Odpověděl sorbon pro téma Nový Triumph TIGER 1200 2018
Díky za odezvu, ono nic není a nebude dokonalé..Jsem rád,že to až tak netopí, v kraťasech stejně nejezdím.Výhled v zrcátku asi oželím,ale bylo mi to na dálnici nepříjemné,ale zase jsou dostatečně velký,ne jak u B.....
Kolik měříš,já mám 188cm a ochrana za plexi byla super, akorát bych uvítal větší sedlo.
Nechce se někdo podělit o zkušenosti kdo má najeto aspoň 20000km a více???
Zda někde něco zlobí ....

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
5 roků 6 měsíců zpět #75 od Kajomaxo
Odpověděl Kajomaxo pro téma Nový Triumph TIGER 1200 2018
čau Sorbon.
Tvoju dilemu GS vs. Tiger som riešil tiež v Máji. Vyhral Tiger a to hlavne preto že GS je už ako obohraná fantastická pesnička. Obe sú to teda úžasné motorky aj s ich chybami a ani s jednou nič nepokazíš.
Na Tigri tiež nemám ešte z ďaleka toľko kilometrov. Zrkadlá trasú ale dá sa zvyknúť. Trochu nesúhlasím s Dagosaurom že je to nepodstatné. Keď ide za mnou niekto spolucestujúci a je jedno či ide v aute a či na moto, je ho problém identifikovať medzi ostatnými a teda neviem či čakať alebo uháňať ďalej dopredu.
Teplo u GS išlo na spodok nôh a tu ide na stehna. Nie je to nič hrozné, skôr je to zanedbateľné a hreje to hlavne keď sa spustí ventilátor, +- nad 28 st. alebo keď stojíš z naštartovanou motkou. Inak už sa mi objavili aj iné chybičky resp. malé trapasy ale to je na inú správu. Opíšem to za chvíľu ako otázku na ostatných chalanov.
Ahoj

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
5 roků 6 měsíců zpět #76 od prokyno
Odpověděl prokyno pro téma Nový Triumph TIGER 1200 2018
Jakou moto?
Hele je to jednoduchý, kup si co se tobě líbí, a co ty sceš :-). Je to jen o tobě, na obou jsi jel tak máš možnost porovnat a vybrat. Když toto napíšeš na Triumph forum, nemůžeš čekatnic jinýho, než že ti každej řekne ber Texe, a na Bramboru ser. To stejný když napíšeš na BMW forum, každej ti napíše ber Bramboru, na Texe ser (většina lidí).
Řešíš zde teplo z motoru u Texe, je celkem logické, když se jedná o spalovací motor, tak se tvoří teplo, toto teplo musí někam jít, pokud se jedná o klasický řadový motor (myslí tím stojatý řadový) máš ho mezi stehnama (pod kulama), prostě na něm sedíš, tak toto teplo díky konstrukci a vodnímu chlazení někam musí jít, a to je právě směrem dozadu přes nohy, nebo spíše tam kam to jde. U Boxera jsou hlavy válců ( světe div se) dole, takže to teplo (a ať mě nikdo netvrdí, že boxer nehřeje, to by bylo na nobelovku) jde více dole, a stejně někam musí jít a hřeje? Hřeje, ale do spodní části, takže na holeně, pokud se bavíme o vzduchu, když bereme v potaz vodníka, tak ten má v horní části 2 chladiče, a nevím přesně kde mají vyustění, ale dolů to asi nebude. Takže topí oboje, jen každá jinak. Měl Jsem možnost už několika strojů a každej nějak topil :-), jak vzducháč tak vodník (na MT-01 bys teprve poznal co to je, když topí :-) ono to bez toho prostě nejde, pokud nemáš elektro.
Zrcátka? Taktéž, klepou, nebo nějak vybrují skoro na všem, možná na goldwinu ne :D. Co je opravdu klepání zrcátek poznáš třeba HD, nebo na MT-01 (to je aspoň vybrostroj). Na BMW LC sem nejel takže neřeknu jak se třepou, ale na vzducháči se třepou o dost víc než na Tex. Takž easi tak. Kup to co se ti líbí jak vzhledem, tak jízdou a hlavně pak na co máš :D

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
5 roků 6 měsíců zpět #77 od sorbon
Odpověděl sorbon pro téma Nový Triumph TIGER 1200 2018
Díky, že reagujete.
Co se týče výběru moto, tak to tu neřeším, volba padla na Texe. Jen nahlas řeším co mi vadí a zda to jde nějak pořešit...Na žádné z motorek co jsem měl, mi to nikde pocitově netopilo a zrcátka byla bez třesu a souhlasím, jak píše Kajomaxo.
Už koukám po laďené koncovce, ale od tří válu toho moc nečekám.Mám dva favority, ale ARROW to není. Máte někdo nějakou?
Ještě mě zajímá cestování ve dvou a s kuframa, je dostatek místa?
Díky

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
5 roků 6 měsíců zpět #78 od Kajomaxo
Odpověděl Kajomaxo pro téma Nový Triumph TIGER 1200 2018
Čau chalani, otázka sa týka rýchlosti jazdy po rovine resp. dialnici a viem že je to pre veľa z Vás / nás kravina čo sa teraz spýtam, ale cez to všetko sa spýtam.
Ak idete nad 180km/h a iba s Topcasom nezažívate tak trochu adrenalín z vlnenia na TIGRI 1200. Ja totiž áno. Niekedy sa dostavuje pri 190ke a 200ku nepokorím. Motorka má chuť, motor šlape a má rezervu, no rozum a vlnenie nepustí.
Viem že takouto rýchlosťou sa tieto modely nenaháňajú, no predsa len z času na čas to osolím keď nastane nuda.
Navyše chalani od nás z Čadce, šli pred mesiacom do MOSKVY k tým vlkom. Bolo ich 9 všetci BMW GS + 1 z Košíc. A práve ten z Košíc mal nového TT 1200XCA ako ja a tento ho v 160 na dialnici vymrštil ako býk zo sedla a následne sa vraj 100 metrov šúchal po ceste. Nechápem síce ale prežil to len z odreninami seba aj motorky. Bol tretí v rade a len tak tak že ho ostatný neprešli. Že to ešte nevideli, že ho rozvlnilo tak náhle že sa to nedalo zastaviť ani uberaním plynu.
Takže dialnica zrýchlenie naraz zo cca 110 na 160 prví, za ním druhý a následne sa chcel on ako tretí dotiahnuť a prásk.
Hneď mi volali domov škodoradostne že vymeň stroj. Ja však tuším kde bol problém. GUMY Continental TKC 70. Presne s nimi som mal takýto problém minulí rok na mojej starej GS, nevedel som prejsť cez 150km/h. Vtedy som mal maminku a tri kufre a on mal tri kufre tiež.
Záver. Teraz mám z rýchlosti nad 180 až nezdraví rešpekt a to ma trápi. Chcem sa s ním spojiť a dokonca by malo byť z toho aj video, len teraz sú všetci v Tunise.
Okrem toho mi odpadol za jazdy výfuk a nebyť centrálneho stojanu tak ho ťahám po zemi :-) a zistil som že vo výrobe mi dali pod plexi len dve gumky pod štyri skrutky čo držia toto plexi a teda dve zo štyroch skrutiek boli v spojení priamo s tvrdým materiálom a ja že ako ten triumph hrozne klepoce po dlažobných kockách u Vás v Čechách. :-) Čaute

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Přihlásit se do fóra

Nedávné příspěvky