Nový Triumph TIGER 1200 2018
6 roků 3 týdnů zpět #79
od Petrex1.
Odpověděl Petrex1. pro téma Nový Triumph TIGER 1200 2018
Mám model 2014....jezdím Tourance Next...a žádný takový problém nemám. Na původních předních tlumičích tam nějaký náznak nestability byl, ale až tak ve 180 km/h.
Nyní mám přední tlumiče....( jako více lidí s tohoto fóra ) stavitelné Andreatti a motorka se rapidně zklidnila ve vysokých rychlostech. S kuframa lítám 180 km/h....a nic. Bez nich i víc.
Takže chyba jednoznačně v obutí....
Nyní mám přední tlumiče....( jako více lidí s tohoto fóra ) stavitelné Andreatti a motorka se rapidně zklidnila ve vysokých rychlostech. S kuframa lítám 180 km/h....a nic. Bez nich i víc.
Takže chyba jednoznačně v obutí....
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
6 roků 3 týdnů zpět #80
od prokyno
Odpověděl prokyno pro téma Nový Triumph TIGER 1200 2018
Chlapci, chlapci.
Pokud scete lítat po silnicích 200 a víc, tak si pořiďte R jednici, fároša, nebo hajíbucí. To jsou moto u kterých se přepokládá při rychlostech stabilita.
Řeší se furt jak je možný, že velké cestovní enduro (moto s velkým zdvihem, jinak udělaným těžištěm, z apředpokladu velkého nákladu a ne zrovna suprovou aerodynamikou) má problémy jezdit 200 a víc????????????????????? Záhada.
Je třeba si uvědomit že tyto stroje jsou homologovány na rychlost 140km/h aby byly stabilní a bezpečné, jak s nákladem tak bez něj. To že to má xx koní, xx obsah a umí to jet i více výrobce nezajímá (obrazně řečeno).
Teď ze zkušenosti.
Při továrním nastavení s prvníma gumama do 180km/h nebyl problém, nad toto už to začalo plavat, s kuframa trochu více, s topcasem tuplem už od 160 ti. Po výměně předních tlumičů se to zklidnilo, ale pak je to hodně o gumách. Na Hk scout60 nebyl celkem problém do 180 ti a nad se to už rozlítalo že jen tak tak sem to zklidnil, tak třeba na Karoo 3 (asi blbě upečený ty moje) se začal klepat předek už od 80 ti a byl to konec. Na TKC 70 byl taky problém (ale ten byl z mé strany), při jízdě bez zátěže od 150 ti výše trága, s topcase od 130-140, a naloženej komplet pak od 120 lítačka. No pak sem, ale zjistil, že su hňup a měl sem podhuštěno a to dost silně . Díky tomu sem si je doskákal jak prase. Nicméně v tuto dobu (už sou nachystaný na výměnu) jezdím do 180 na pohodu bez zátěže, při 190 (too už se přemlouvá i tex než to dá) už je cítit že začíná tancovat. S topem je toto o něco méně, a plně naloženej bez problémů.
Takže asi tak.
PS: Top case totálně rozhodí aerodynamiku a moto se chová pak jinak.
Pokud scete lítat po silnicích 200 a víc, tak si pořiďte R jednici, fároša, nebo hajíbucí. To jsou moto u kterých se přepokládá při rychlostech stabilita.
Řeší se furt jak je možný, že velké cestovní enduro (moto s velkým zdvihem, jinak udělaným těžištěm, z apředpokladu velkého nákladu a ne zrovna suprovou aerodynamikou) má problémy jezdit 200 a víc????????????????????? Záhada.
Je třeba si uvědomit že tyto stroje jsou homologovány na rychlost 140km/h aby byly stabilní a bezpečné, jak s nákladem tak bez něj. To že to má xx koní, xx obsah a umí to jet i více výrobce nezajímá (obrazně řečeno).
Teď ze zkušenosti.
Při továrním nastavení s prvníma gumama do 180km/h nebyl problém, nad toto už to začalo plavat, s kuframa trochu více, s topcasem tuplem už od 160 ti. Po výměně předních tlumičů se to zklidnilo, ale pak je to hodně o gumách. Na Hk scout60 nebyl celkem problém do 180 ti a nad se to už rozlítalo že jen tak tak sem to zklidnil, tak třeba na Karoo 3 (asi blbě upečený ty moje) se začal klepat předek už od 80 ti a byl to konec. Na TKC 70 byl taky problém (ale ten byl z mé strany), při jízdě bez zátěže od 150 ti výše trága, s topcase od 130-140, a naloženej komplet pak od 120 lítačka. No pak sem, ale zjistil, že su hňup a měl sem podhuštěno a to dost silně . Díky tomu sem si je doskákal jak prase. Nicméně v tuto dobu (už sou nachystaný na výměnu) jezdím do 180 na pohodu bez zátěže, při 190 (too už se přemlouvá i tex než to dá) už je cítit že začíná tancovat. S topem je toto o něco méně, a plně naloženej bez problémů.
Takže asi tak.
PS: Top case totálně rozhodí aerodynamiku a moto se chová pak jinak.
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
6 roků 3 týdnů zpět #81
od sorbon
Odpověděl sorbon pro téma Nový Triumph TIGER 1200 2018
Naprosto souhlasím. Cestovní rychlost u téhle motorek má být do 140km/h.Když jsem jel testovací jízdu na novém GS 1200 s horním kufrem a plexi na max,tak jsem u rychlosti od cca110do 150 byl nemile překvapen, jaké jsou děsné a hlučné turbolence, opravdu děs a to nemluvím o tom,že jako jezdec toho schytávám daleko více,jako u Texe a posed mi také více sedl.Měřím 188 cm, akorát teda nevím,co bude říkat tělo, po jízdě okolo 1000km v sedle.Psalo se zde,že někdo už po 200km v sedle trpí.....Máte někdo jinou zkušenost?
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
6 roků 2 týdnů zpět #82
od DM
Odpověděl DM pro téma Nový Triumph TIGER 1200 2018
Ahoj, koupil jsem ročník 2015 a jsem moc spokojený. Před koupí při zkušební jízdě v létě při 30°C se mi to teplo od motoru taky nezdálo. Ale... jednak jsem to dost točil, měl jsem adventure textil kalhoty (moc nevětrají) a často jsem zastavoval bez chcípání a něco na ní zkoumal. Při normálním ježdění v džínách i v horkém létě je to v pohodě. Toho se neboj.
A co se týče nestability (mám taky cartridge Andreani), tak i s top case Givi maxia 5 se dá jezdit i přes 200, když člověk potřebuje zrychlit, ale už to trochu plave. Do 180 je to v pohodě. Měl jsem Meztzeler Exp, Next a nyní Pirelli scorpion rally. Nexty byly nejstabilnější ale i s Pirelli to jde na silnici dobře. Zase jsou lepší na šotoliny.
A co se týče nestability (mám taky cartridge Andreani), tak i s top case Givi maxia 5 se dá jezdit i přes 200, když člověk potřebuje zrychlit, ale už to trochu plave. Do 180 je to v pohodě. Měl jsem Meztzeler Exp, Next a nyní Pirelli scorpion rally. Nexty byly nejstabilnější ale i s Pirelli to jde na silnici dobře. Zase jsou lepší na šotoliny.
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
6 roků 2 týdnů zpět #83
od Kajomaxo
Odpověděl Kajomaxo pro téma Nový Triumph TIGER 1200 2018
Čau Chalani. TKC70 v žiadnom prípade nedoporučujem! O tom z minulosti píšem a píšeme na:
www.bmwgs.cz/forum/viewthread.php?forum_...d=563669#post_563669
Tých nespojných tam viac a viac stále pribúda. Sedlo Sorbone, na Triumphe a GS je na pohľad skoro rovnaké no napriek tomu na GS bolo určite lepšie. Neviem prečo to tak je, lebo keď si sadnem na jedno aj druhé sú na nerozoznanie pohľadovo aj pocitovo. No keď sa veziem cca 250km tak ma začína bolieť prdel a aj nohy tŕpnu. A to nehovorím že z manželkou držíme tu u nás miestne rekordy v dojazdoch na šupu. Tri roky po sebe a to cca 1250, 1360, 1630. Nikdy to však nebol zámer a prišlo to tak nejak samo. Ten posledný rekord bol zo Saint Tropez do Čadce . Sedlo na GS bolo od výroby a po 600km sa len pomrvím a idem ďalej. Myslím že to je z časti výplňou ale hlavne tým že u Triumpha sedím tak nejak športovejšie z nohami viac zlomenými do zadu.
Ale čo ma hlavne chalani zaujíma sú tie tlmiče čo ste niektorý z vás tu spomínali - Cartridge Andreani.
Sám neviem aké sú tam origoš od výroby?
Sú aj lepšie značky, ak aj za viac peňazí?
Nebude problém s ich výmenou pri elektronickom podvozku ktorým tento nový model disponuje?
A hlavne ich výmenou určite by padla záruka, že?
Inak aby som ešte nezabudol stále mám v garáži kartónik BOROVIČKY KONIFERUM. Mal som to nachystané do poslednej chvíle na ten zraz a že prespím u teba Martin. Moc ma to mrzelo, no zosypalo sa to tesne pred tým na mňa zo všetkých strán. Mama (80rokov) po úraze, následna operácia chrbtice, manželka predčasne porodila a mám doma už štvrtého motorkára a začal som ešte stavať aj vytúžený dom. Isté je však že Borovička sa nepokazí keďže nie je dovezená ako všetko ostatné zo slávnej západnej únie a vydrží do ďalšieho stretnutia, ktoré len v skratke mimochodom už viete kde a kedy bude ?
www.bmwgs.cz/forum/viewthread.php?forum_...d=563669#post_563669
Tých nespojných tam viac a viac stále pribúda. Sedlo Sorbone, na Triumphe a GS je na pohľad skoro rovnaké no napriek tomu na GS bolo určite lepšie. Neviem prečo to tak je, lebo keď si sadnem na jedno aj druhé sú na nerozoznanie pohľadovo aj pocitovo. No keď sa veziem cca 250km tak ma začína bolieť prdel a aj nohy tŕpnu. A to nehovorím že z manželkou držíme tu u nás miestne rekordy v dojazdoch na šupu. Tri roky po sebe a to cca 1250, 1360, 1630. Nikdy to však nebol zámer a prišlo to tak nejak samo. Ten posledný rekord bol zo Saint Tropez do Čadce . Sedlo na GS bolo od výroby a po 600km sa len pomrvím a idem ďalej. Myslím že to je z časti výplňou ale hlavne tým že u Triumpha sedím tak nejak športovejšie z nohami viac zlomenými do zadu.
Ale čo ma hlavne chalani zaujíma sú tie tlmiče čo ste niektorý z vás tu spomínali - Cartridge Andreani.
Sám neviem aké sú tam origoš od výroby?
Sú aj lepšie značky, ak aj za viac peňazí?
Nebude problém s ich výmenou pri elektronickom podvozku ktorým tento nový model disponuje?
A hlavne ich výmenou určite by padla záruka, že?
Inak aby som ešte nezabudol stále mám v garáži kartónik BOROVIČKY KONIFERUM. Mal som to nachystané do poslednej chvíle na ten zraz a že prespím u teba Martin. Moc ma to mrzelo, no zosypalo sa to tesne pred tým na mňa zo všetkých strán. Mama (80rokov) po úraze, následna operácia chrbtice, manželka predčasne porodila a mám doma už štvrtého motorkára a začal som ešte stavať aj vytúžený dom. Isté je však že Borovička sa nepokazí keďže nie je dovezená ako všetko ostatné zo slávnej západnej únie a vydrží do ďalšieho stretnutia, ktoré len v skratke mimochodom už viete kde a kedy bude ?
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
6 roků 2 týdnů zpět #84
od prokyno
Odpověděl prokyno pro téma Nový Triumph TIGER 1200 2018
No TKC 70 je věc názoru, za mě má přední guma tendenci se rychle doskákat (u více uživatelů) i zadek pokude je podhuštěn (můj případ a moje blbost), jinak bych řek že na gumy, které se prezentují 50/50 (brát s rezervou), sedí dobře na asfaltu i za mokra (s opatrností), hukot je přijatelnej, nájezd na tento typ gum OK, v lehčím off celkem drží i vedou ( za sucha, ale to umí i slicky při třoše dobré vůle). Za mš bych je nehodnotil jako propadák.
K tomu sedlu, no na Tex je trochu jinak posazený a tím, dle mého méně pohodlnější, je facht že po cca 250 už poposedávám ( to tam mám teď vyjřívanej comfort) a po 700 - 800 su celkem dolámanej. U BMW (ačkoli nerad) si myslím, že je pohodlnější, a může to být i tím posedem.
K tlumičů:
Model 2012 - 2015 má vpředu i vzadu KAYABA, proto se hojně měnil předek za jiný patrony (např. adreani). U modelů 2016 - dosud je již plně WP, u vyšších výbav semiaktiv, v tomto případě je výměna za jinou značku dle mého zbytečná, ty tlumiče fungují velice dobře a je to jen o správném nastavení. U el. řízených se ti nikdy nestane jít až na dorazy, to stejný při správném nastavení i u verze bez el. WP byl brutální skok dopředu oproti KAYABA.
PS: i když věřím, že nějakej človíček dokáže v nějakým hard offu zarazit i WP, ale to už potom je na jinou moto, než na 260kg vážícíhio mastodonta
K tomu sedlu, no na Tex je trochu jinak posazený a tím, dle mého méně pohodlnější, je facht že po cca 250 už poposedávám ( to tam mám teď vyjřívanej comfort) a po 700 - 800 su celkem dolámanej. U BMW (ačkoli nerad) si myslím, že je pohodlnější, a může to být i tím posedem.
K tlumičů:
Model 2012 - 2015 má vpředu i vzadu KAYABA, proto se hojně měnil předek za jiný patrony (např. adreani). U modelů 2016 - dosud je již plně WP, u vyšších výbav semiaktiv, v tomto případě je výměna za jinou značku dle mého zbytečná, ty tlumiče fungují velice dobře a je to jen o správném nastavení. U el. řízených se ti nikdy nestane jít až na dorazy, to stejný při správném nastavení i u verze bez el. WP byl brutální skok dopředu oproti KAYABA.
PS: i když věřím, že nějakej človíček dokáže v nějakým hard offu zarazit i WP, ale to už potom je na jinou moto, než na 260kg vážícíhio mastodonta
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
Nejnovější inzeráty
Nedávné příspěvky
-
- Zraz na SLovensku
- Som rád,že sa vám to páčilo,aj ked to bol taký vodný zraz a bez nejakých velkých zákrut,.Dúfam,že ste si niečo s toho odniesly,.Bolo to...
- v Srazy výlety / Klubové akce
- od Bojan
- 1 měsíc 4 týdnů zpět
-
- Nestartuje za tepla 800 xcx 2016
- CZMOJE : ten od Ricks Motors nefunguje?
- v Motorky / Tiger - 800
- od Ladislav71
- 4 měsíců 1 týden zpět
-
- Sraz Jaro 2024
- Jen pro info ať je to kdyžtak i tady předávám informace z Facebooku. Ahojte v pátek se tam budeme pohybovat už kolem 14 hodiny a budeme Vás...
- v Srazy výlety / Klubové akce
- od Hammar
- 5 měsíců 3 týdnů zpět
-
- Sraz podzim 2023 Perníkový mlýn
- Video od Zdeni: www.youtube.com/watch?v=V_ED9kf1PqY
- v Srazy výlety / Klubové akce
- od MEX
- 10 měsíců 1 týden zpět