Triumph - Tiger

Česko - Slovenské diskuzní fórum pro příznivce motorek Triumph Tiger

Tiger 800 XRt + origo kufry = problém

Více
8 roků 1 měsíc zpět #13 od Houska60
A tobě to houpe, i když jedeš jen s TOPem?
Kua kua, Já s ním skoro nejezdím a taky si hovnajs pamatuju, ale myslím, že to taky trochen kejvalo.
A vůbec vole, nejezdi tak rychle :-)

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
8 roků 1 měsíc zpět #14 od jeckyllhydova
HOUSKA60 s TOPboxem je to bez problémů. Trabl jsou ty boční kufry. Ale to fakt je jízdní pruh úzký. Ta motorka se od 130-140 stává neovladatelnou. Když mi to udělala poprvé, málem jsem se hrůzou pos... Jenže jsem si říkala... kruci to ten náklaďák a fouká a .... jenže pak člověk vše kolem eliminoval a pořád to samé.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
8 roků 1 měsíc zpět #15 od prokyno
Věci mající vliv na nestabilitu moto:
Výběr pneu, jejich stav, nahuštění/podhuštění - né každá pneu se chová stejně na jiných moto a jiných tlacích.
Nastavení podvozku, předek, zadek - je třeba brát v potaz, že Tigr má vyšší zdvihy a tím pádem výše položené težiště a je náchylnější na výkyv, to platí u všech moto alá endůro.
Rozložení vah - ale dle mého by to muselo být rozdílem tak 10kg :-)
Odpor vzduchu - top case taky něco umí :-)
Je třeba zkoušet a laborovat, je třeba vzít v potaz, že výrobce testuje moto dle limitů zemí EU kde toto homologuje, to značí třeba max do 130km/h (případně více), zvláště u přídavných věcí na moto.
Já na Texovi plně naložen při 180, bez top case jen s rolkou a pohoda na gumách s traktor vzorkem, ale nad 180 už to lítalo jak sviň.
Když sem tam měl nasazený EXP Metzelerky z výroby tak při 160 na prázdno sem myslel že snad bruslím :D

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
8 roků 1 měsíc zpět #16 od Houska60
Já vím přesně o čem mlivíš. Já se posral doopravdy. Měl jsem plně naloženo a z prdele jsme to okotili na 180 a pádloval jsem ja Váslev Chalupa pro zlato.
Taky jsem zkoušek kde co. Jediný řešení, který mám ozkoušený je místo topu válec. samotný počáky mi to nedělaj

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
8 roků 1 měsíc zpět #17 od krzi
Stalo se mi to jednou na dalnici v Rakousku pri cca 160 plne nalozen bocni kufry od touratechu gumy anakke 3. Bez nich jenom se zadnim kufrem anebo s vakem v pohode. Dal sem to neresil plne nalozen jezdim do 160 ;)

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
8 roků 1 měsíc zpět #18 od jeckyllhydova
prokyno - já ty kufry testovala a i to fakt vyvažovala. Ovšem na 7kg, nikoliv na 5kg, jak inzeruje výrobce. 5kg to je tak na kartáček a šminky!!! Ne na cesty.

krzi - bez přitvrzeného podvozku to dělalo už ve 120, pak se to posunujlo ke 130 až 140. Jen je problém, že se to chová naprosto nepředvídatelně.

houska60 - vím jak se cítíte.... :S

Ovšem celkově myslím, že soudruzi v NDR udělali někde chybu. Je to cestovní motorka a neměla by zas dělat takový psí kusy.

Myslím, že větrný tunel by si měli pořídit. Chtělo se mi brečet, když jsem viděla, jak chlapi na Stelviu mají suchý nohy v dešti a já na TT je měla od kolen dolů jak když brodím potok. Nějak tu aerodinamiku nemají vychytanou. :(

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Nedávné příspěvky