Tiger 800 XRt + origo kufry = problém
- jeckyllhydova
- Autor tématu
- Offline
Méně
Více
- Příspěvky: 33
8 roků 1 měsíc zpět - 8 roků 1 měsíc zpět #31
od jeckyllhydova
Odpověděl jeckyllhydova pro téma Tiger 800 XRt + origo kufry = problém
dushanbe
Omlouvám se tímto MT09 Tracer... Ten shit jsem tak nemyslela. Prostě ta sedla jsou hrozná.Je to legální, když už není útrpné právo??? Pravdou je, že v pardubickém Barth servise, autorák pro yamaha a od příštího roku asi i Triumph mi chlap co tam dělá říkal, že kdyby on měl jít do cendura, tak MT09 Tracer. XC tam mají na půjčovně, ale ve verzi low.
BMW 800 gs jsem ani neuvažovala.. 1200 GS má 238kg, můj TT má 220kg. to je skoro o pytel cementu lehčí. S TT mám problém ho zvednout když leží dobře. Manipulace je docela rychta a kuwa musím přemýšlet jak a kde zaparkuji.
Na druhou stranu ty porovnáváš ze svého pohledu XC. Ta tvoje je naprosto jiná.
K ježdění přes spojku v terénu mohu říci toto "Au to pálí!!!" Rozehřeje se to jako pětník.
Celkově jsem ale v pr... když ozkouším zpět ty metzlerky...
Když problém zmizí, stojím před tím, co dál. Co tam dát.
Když nezmizí, tak je chyba někde jinde a zase nevím co dál.
To by byl pěkný vývojový diagram. Levá nebo pravá, obojí vede do prd...
No nic, zatím si budu hrát se svojí hujdou, stejně TT do terénu teď nevezmu, moje žebra ještě plně nedrží a pak se uvidí.
Jen bych chtěla říct že osobně nevidím to vysoké těžiště jako extra výhru. Ve spojení s topbox, kde je víc kg už to může být problém.
Omlouvám se tímto MT09 Tracer... Ten shit jsem tak nemyslela. Prostě ta sedla jsou hrozná.Je to legální, když už není útrpné právo??? Pravdou je, že v pardubickém Barth servise, autorák pro yamaha a od příštího roku asi i Triumph mi chlap co tam dělá říkal, že kdyby on měl jít do cendura, tak MT09 Tracer. XC tam mají na půjčovně, ale ve verzi low.
BMW 800 gs jsem ani neuvažovala.. 1200 GS má 238kg, můj TT má 220kg. to je skoro o pytel cementu lehčí. S TT mám problém ho zvednout když leží dobře. Manipulace je docela rychta a kuwa musím přemýšlet jak a kde zaparkuji.
Na druhou stranu ty porovnáváš ze svého pohledu XC. Ta tvoje je naprosto jiná.
K ježdění přes spojku v terénu mohu říci toto "Au to pálí!!!" Rozehřeje se to jako pětník.
Celkově jsem ale v pr... když ozkouším zpět ty metzlerky...
Když problém zmizí, stojím před tím, co dál. Co tam dát.
Když nezmizí, tak je chyba někde jinde a zase nevím co dál.
To by byl pěkný vývojový diagram. Levá nebo pravá, obojí vede do prd...
No nic, zatím si budu hrát se svojí hujdou, stejně TT do terénu teď nevezmu, moje žebra ještě plně nedrží a pak se uvidí.
Jen bych chtěla říct že osobně nevidím to vysoké těžiště jako extra výhru. Ve spojení s topbox, kde je víc kg už to může být problém.
Poslední změna: 8 roků 1 měsíc zpět uživatelem jeckyllhydova.
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
8 roků 1 měsíc zpět - 8 roků 1 měsíc zpět #32
od Rosťa
Odpověděl Rosťa pro téma Tiger 800 XRt + origo kufry = problém
Poslední změna: 8 roků 1 měsíc zpět uživatelem Rosťa.
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
8 roků 1 měsíc zpět - 8 roků 1 měsíc zpět #33
od Rosťa
Odpověděl Rosťa pro téma Tiger 800 XRt + origo kufry = problém
Pěkná story, jsem zvědavý jestli se to podaří rozklíčovat, nebo půjde motorka z domu...
Poslední změna: 8 roků 1 měsíc zpět uživatelem Rosťa.
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
8 roků 1 měsíc zpět #34
od prokyno
Odpověděl prokyno pro téma Tiger 800 XRt + origo kufry = problém
XRT suchá 191kg, 218kg mokrá
XRT explorer 254kg suchá
GS800 Adv 229kg mokrá (plně natankováno s náplněmi)
GS1200 238kg mokrá (plně natankováno s náplněmi)
GS1200 Adv 230/260kg suchá/mokrá (plně natankováno s náplněmi)
Když se k tomu přidá lešení na kufry, kufry a podobný chujoviny tak se váha celkem zvyšuje.
U GS1200 s doplňkama 250kg a víc jen to švhne
A opravdu je velkej rozdíl zvedat a ovládat 200kg nebo 250kg, můj plně naloženej Tex s fičurama má k 300kg a to je pak řiť to zvedat
XRT explorer 254kg suchá
GS800 Adv 229kg mokrá (plně natankováno s náplněmi)
GS1200 238kg mokrá (plně natankováno s náplněmi)
GS1200 Adv 230/260kg suchá/mokrá (plně natankováno s náplněmi)
Když se k tomu přidá lešení na kufry, kufry a podobný chujoviny tak se váha celkem zvyšuje.
U GS1200 s doplňkama 250kg a víc jen to švhne
A opravdu je velkej rozdíl zvedat a ovládat 200kg nebo 250kg, můj plně naloženej Tex s fičurama má k 300kg a to je pak řiť to zvedat
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
- jeckyllhydova
- Autor tématu
- Offline
Méně
Více
- Příspěvky: 33
8 roků 1 měsíc zpět #35
od jeckyllhydova
Odpověděl jeckyllhydova pro téma Tiger 800 XRt + origo kufry = problém
Rosťa
Je nehospodárne vozit něco, co má obsah alkoholu jen kolem 4%. Pokud budu odkázána jen na topbox budu vozit asi jen 80% STROH rum. Aby se vlezly i ty šminky.
A jak to dopadne... to se dozvíme až na konci pořadu.
Je nehospodárne vozit něco, co má obsah alkoholu jen kolem 4%. Pokud budu odkázána jen na topbox budu vozit asi jen 80% STROH rum. Aby se vlezly i ty šminky.
A jak to dopadne... to se dozvíme až na konci pořadu.
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
8 roků 1 měsíc zpět - 8 roků 1 měsíc zpět #36
od dushanbe
Odpověděl dushanbe pro téma Tiger 800 XRt + origo kufry = problém
jeckyl
nemôžem rýchlo neodpísať, lebo super sa čítajú tvoje príspevky, s tým vývojovým diagramom si ma pobavila.
všetko vede do prdele...
to tvrdé sedlo Y tracera je fakt shit, ja keby idem do TD09 tracera, tak už v predajni si dám namontovať gelové sedlo, aby som si nepokazil prvý dojem z novej motorky
Proste yamaha je ázia, vidno to na spracovaní. Triumph a BMW majú kvalitnejšie materiály oproti Ázii (Strom, Tracer, ...). Na Yamahe by som musel polovicu vecí vymeniť, kým by som z nej spravil európsku motorku na úrovni ako je Tiger.
Vysoké ťažisko u Tigra 800.
Hej je to krok späť. Ale veď aj scramblere a caffe racery sú poriadny krok späť a niekomu zábavu prinášajú. mne nie.
Ja som jazdil na prvej motorke veľmi vysokej a mega zábava, vysoké ťažisko, bola nebezpečnejšia, ľahko sa klopila, skôr ju položíš a tak adrenalín fungoval, potom som skúšal Afriku Twin 2016 s nízkym ťažiskom a nebavila ma. Tiger má vyššie ťažisko a adrenalín sa vrátil, Tiger sa mega ľahko klopí až na stupačky.
Ale áno, vo všeobecnosti, vysoké ťažisko je horšie ako nízke.
Skús s tým ešte polaborovať. Máš motorku s dobrým motorom a pohodlným sedením. Skús zaťažiť báglom zadné sedlo, viď.obrázok a pritvrdiť predpätie zadnej pružiny. Podľa mňa máš ťažisko príliš vzadu a tak je motorka náchylnejšia na kmity.
Behni za nejakým pretekárom, čo má domáci servis, nech ti pozrie tuhosť podvozku...
Viem, toto by mal robiť autorizovaný servis, ale tí niekedy ani nevedia o čom je reč :/
Tak veľa zdaru
nemôžem rýchlo neodpísať, lebo super sa čítajú tvoje príspevky, s tým vývojovým diagramom si ma pobavila.
všetko vede do prdele...
to tvrdé sedlo Y tracera je fakt shit, ja keby idem do TD09 tracera, tak už v predajni si dám namontovať gelové sedlo, aby som si nepokazil prvý dojem z novej motorky
Proste yamaha je ázia, vidno to na spracovaní. Triumph a BMW majú kvalitnejšie materiály oproti Ázii (Strom, Tracer, ...). Na Yamahe by som musel polovicu vecí vymeniť, kým by som z nej spravil európsku motorku na úrovni ako je Tiger.
Vysoké ťažisko u Tigra 800.
Hej je to krok späť. Ale veď aj scramblere a caffe racery sú poriadny krok späť a niekomu zábavu prinášajú. mne nie.
Ja som jazdil na prvej motorke veľmi vysokej a mega zábava, vysoké ťažisko, bola nebezpečnejšia, ľahko sa klopila, skôr ju položíš a tak adrenalín fungoval, potom som skúšal Afriku Twin 2016 s nízkym ťažiskom a nebavila ma. Tiger má vyššie ťažisko a adrenalín sa vrátil, Tiger sa mega ľahko klopí až na stupačky.
Ale áno, vo všeobecnosti, vysoké ťažisko je horšie ako nízke.
Skús s tým ešte polaborovať. Máš motorku s dobrým motorom a pohodlným sedením. Skús zaťažiť báglom zadné sedlo, viď.obrázok a pritvrdiť predpätie zadnej pružiny. Podľa mňa máš ťažisko príliš vzadu a tak je motorka náchylnejšia na kmity.
Behni za nejakým pretekárom, čo má domáci servis, nech ti pozrie tuhosť podvozku...
Viem, toto by mal robiť autorizovaný servis, ale tí niekedy ani nevedia o čom je reč :/
Tak veľa zdaru
Poslední změna: 8 roků 1 měsíc zpět uživatelem dushanbe.
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
Nejnovější inzeráty
Nedávné příspěvky
-
- Zraz na SLovensku
- Som rád,že sa vám to páčilo,aj ked to bol taký vodný zraz a bez nejakých velkých zákrut,.Dúfam,že ste si niečo s toho odniesly,.Bolo to...
- v Srazy výlety / Klubové akce
- od Bojan
- 1 měsíc 4 týdnů zpět
-
- Nestartuje za tepla 800 xcx 2016
- CZMOJE : ten od Ricks Motors nefunguje?
- v Motorky / Tiger - 800
- od Ladislav71
- 4 měsíců 1 týden zpět
-
- Sraz Jaro 2024
- Jen pro info ať je to kdyžtak i tady předávám informace z Facebooku. Ahojte v pátek se tam budeme pohybovat už kolem 14 hodiny a budeme Vás...
- v Srazy výlety / Klubové akce
- od Hammar
- 5 měsíců 3 týdnů zpět
-
- Sraz podzim 2023 Perníkový mlýn
- Video od Zdeni: www.youtube.com/watch?v=V_ED9kf1PqY
- v Srazy výlety / Klubové akce
- od MEX
- 10 měsíců 1 týden zpět