Tiger 800 XRt + origo kufry = problém
8 roků 1 měsíc zpět #19
od MEX
5 kilo šminků ?
to já si raději vezmu 10 piv
Odpověděl MEX pro téma Tiger 800 XRt + origo kufry = problém
jeckyllhydova napsal: 5kg to je tak na kartáček a šminky!!! Ne na cesty.
5 kilo šminků ?
to já si raději vezmu 10 piv
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
8 roků 1 měsíc zpět #20
od hlousici
Odpověděl hlousici pro téma Tiger 800 XRt + origo kufry = problém
Jak jsou ty kufry upevněné k nosiči? Zkoušela jsi jestli je vše ok. Měl jsem podobný problém . Zavěšení kufru dělané na koleni a při vyšší rychlosti jakoby kufr odstával od rámu pak se to třepalo. Potom co jsem kufry začal montovat těsně k rámu byl klid. Na osmistovce jsem bez kufrů téměř nejezdil. Rám givi hlinikove kufry napevno přidělané puky a vše bylo super. Když se to rozjelo na těch max 190 co to jede. Ani se to nehlo. Na exploreru mi to při 190km/h hodlá odstartovat. Mam tam ale sw motech a to uchycení už není tak přesné jako na osmistovce kde jsem to dotahl přes puky natěsno.Časem se ta hliníková lišta na kufru trochu vychodí a je tam vůle.
Zkus se podívat jesti opravdu vše sedí a zapadá kam má a jestli jsou kufry při upevnění bez vůle.
Zkus se podívat jesti opravdu vše sedí a zapadá kam má a jestli jsou kufry při upevnění bez vůle.
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
- jeckyllhydova
- Autor tématu
- Offline
Méně
Více
- Příspěvky: 33
8 roků 1 měsíc zpět #21
od jeckyllhydova
Odpověděl jeckyllhydova pro téma Tiger 800 XRt + origo kufry = problém
Hele vše je nové a origo. Nic nešlochtá. Pokud je něco blbě, tak je to problém Triumphu. Právě proto se ptám, jestli někdo s origo kuframa, nosičem měl podobný trabl.
No a trabl začíná od 130km/h.
No a trabl začíná od 130km/h.
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
8 roků 1 měsíc zpět - 8 roků 1 měsíc zpět #22
od dushanbe
Odpověděl dushanbe pro téma Tiger 800 XRt + origo kufry = problém
Ahoj jackie,
niektorym predajcom ako je DK racing by som odobral autorizovany predaj, keby som bol majitel Triumphu
Je smutne, ze tento predajca je viac obchodnik ako motorkar a zbytocne kazi znacku.
Motorky by mali predavat ti, ktori motorkami ziju a svoj model poznaju do puntiku nie toto co je v DK
Ja som kvoli neschopnosti DK racing kupoval Tiger 800 2016 vo Viedni, ale nakoniec kvoli komplikacii s prekladom technicaku som kupil v Brne. Z cestiny nastastie nebolo treba prekladat. Zatial.
Ale k tvojmu problemu.
Tiger 800 ma velmi makke tlmenie, ktore chyta rezonancnu frekvenciu tak nizku (pod 2Hz), cim ti cely motocykel po prekroceni 120km/h s kuframi rozvibruje, uz pri hocijakej nepevnosti, napriklad netesnym uchytom kufrov. Ked sa to vsak vyladi, trufnem si tvrdit, ze Tiger 800 je jedna z najlepsich adventure motoriek. Jazdil som aj na Afrike Twin 2016 aj inych ale Triumph sa mi zdal najpohodlnejsi a hlavne najzabavnejsi, kvoli vysokemu tazisku. Asi vies ze 800ka sa krasne klopi az iskria stupacky v zatackach a to je ten pravy zazitok. Ale vec vkusu. Afrika sa lahko ovlada ale je menej zabavnejsia ako Tiger 800. Od nasho Tigra 800 je lepsi uz len Bavo tisic GS ale ten sa uz zial nevyraba. :/ a nova Yamaha 900 Tracer s trojvalcom je lepsia aj ako Bavo 1200 GS. Akurat na Yamahu musis dokupit gelove sedlo, sirsie riaditka a stovku dalsich vychytaviek, kym z nej spravis pohodlnu moto ako je Tiger alebo Bavo GS.
Som sa rozkecal.
K tvojmu problemu.
Tvoj problem vyriesi vyhodenie TKC gumy. Je to sice najlepsia offroad/road guma ale na Tiger 800 s kuframi robi tieto vibracie. Ja som ju vymenil za Trailmaxku. Ta je super aj do offroad aj road.
Ja mam na Tigrovi Givi hlinik kufry, co je to iste co tvoje original Triumph. Robia to v rovnakom zavode a detto rovnake.
Givi vsak teraz preslo na novsi model hlinikov s klasickym ovela pevnejsim uchytom a tie su vraj fakt dokonale, ja ich nemam. Mam tie starsie Givi, co su vlastne original Triumph Alu. Novy SW motech je slabota, ma pekny dizajn, ale uchyt nula bodov. Na velke 1200ky su ale SW postacujuce pretoze Tigra1200ku nerozkmitas ani pri 200km/h. Kvoli vysokej hmotnosti drzi kazda 1200 na ceste ako prikovana. Toto je vyhoda 1200. Zial v offroad su 1200ky uplne nanic. Tiger 1200 je cestak nie offroad bike.
No a co by som spravil na tvojom mieste:
1. Nastavil predne tlmenie na 3/20 alebo aj menej, tuhsie. Proste co najtvrdsi dumping a release.
2. Zadne pritvrdil ale s tym stracas komfort Tigra tak s rozumom pritvrdzovat.
3. Vymenit prednu gumu za cestnu, ty mas offroad. Ta co mas vobec nie je na dialnicu.
Ak nepomoze
4. Vymenil zadnu gumu za cestnu
5. Vymenil bocne kufry za nove Givi kufre s pevnym uchytom cez srob.
Problem 100% vyrieseny
Ja idem teraz na rok sluzobne do UK na Tigrovi 800 XCX. Uz sa neviem dockat navstevy v Triumphe. Mozno im ponuknem vyhradny dovoz pre SK CZ
Kde zamestnam do predajne a servisu byvalych zavodnikov a motorkarov nadsencov, nie toto co pracuje teraz v DK Racing.
Ta cestna guma ti pravdepodobne vyriesi situaciu, ale ty mas adventure bike, ze? Taky dobry kompromis medzi stabilitou a offroadom som nasiel v Dunlop Trialmax alebo Mitas 07 alebo 08. Aj ked ta Mitazka bohviejak nevyzera ale funguje dobre.
Tak poskusaj.
Inak ja som presiel niekolko naj servisov v CR, SR s novou motorkou, lebo mi vibrovalo predne kolo kvoli nerovnosti rafiku. V autorizovanom servise v Brne boli velmi ochotni. Pomohli co mohli ale problem nevyriesili. Nove Rafiky 21 su vsetky krive. Ci na Bavorakoch alebo Triumphoch. Bud rada ze mas 19ku v predu. Ja som tu 21 nakoniec s jednym borcom zavodnikom vyrovnal. Ale u novej motorky krivy rafik?? Vraj s tym chodi kazdy jeden novy majitel na reklamaciu a kazdeho poslu do ... U mna boli ale ochotni. Musim pochvalit servis v Brne. Mne na zaruku vymenili cely rafik v hodnote 12000 za novy ale aj novy bol krivy. Proste vsetky nove su krive. V UK si konecne kupim rovny rafik 21 od ineho vyrobcu ako nakupuje Triumph a BMW nech ho mam dokonalo rovny a mozem uvolnit dumping aj na 15ku komfort a ziskat tym najpohodlnejsiu motorku na svete.
Inak vzdy ked po dlhsej dobe sadnem na moj Tiger 800 s WP tlmenim nastavenym na 12, tak si poviem Ku__a, to je pohodlnejsie jak Mercedes
Hawk
Stacilo. To by ma zaujimalo, ci si vydrzala citat az do konca
niektorym predajcom ako je DK racing by som odobral autorizovany predaj, keby som bol majitel Triumphu
Je smutne, ze tento predajca je viac obchodnik ako motorkar a zbytocne kazi znacku.
Motorky by mali predavat ti, ktori motorkami ziju a svoj model poznaju do puntiku nie toto co je v DK
Ja som kvoli neschopnosti DK racing kupoval Tiger 800 2016 vo Viedni, ale nakoniec kvoli komplikacii s prekladom technicaku som kupil v Brne. Z cestiny nastastie nebolo treba prekladat. Zatial.
Ale k tvojmu problemu.
Tiger 800 ma velmi makke tlmenie, ktore chyta rezonancnu frekvenciu tak nizku (pod 2Hz), cim ti cely motocykel po prekroceni 120km/h s kuframi rozvibruje, uz pri hocijakej nepevnosti, napriklad netesnym uchytom kufrov. Ked sa to vsak vyladi, trufnem si tvrdit, ze Tiger 800 je jedna z najlepsich adventure motoriek. Jazdil som aj na Afrike Twin 2016 aj inych ale Triumph sa mi zdal najpohodlnejsi a hlavne najzabavnejsi, kvoli vysokemu tazisku. Asi vies ze 800ka sa krasne klopi az iskria stupacky v zatackach a to je ten pravy zazitok. Ale vec vkusu. Afrika sa lahko ovlada ale je menej zabavnejsia ako Tiger 800. Od nasho Tigra 800 je lepsi uz len Bavo tisic GS ale ten sa uz zial nevyraba. :/ a nova Yamaha 900 Tracer s trojvalcom je lepsia aj ako Bavo 1200 GS. Akurat na Yamahu musis dokupit gelove sedlo, sirsie riaditka a stovku dalsich vychytaviek, kym z nej spravis pohodlnu moto ako je Tiger alebo Bavo GS.
Som sa rozkecal.
K tvojmu problemu.
Tvoj problem vyriesi vyhodenie TKC gumy. Je to sice najlepsia offroad/road guma ale na Tiger 800 s kuframi robi tieto vibracie. Ja som ju vymenil za Trailmaxku. Ta je super aj do offroad aj road.
Ja mam na Tigrovi Givi hlinik kufry, co je to iste co tvoje original Triumph. Robia to v rovnakom zavode a detto rovnake.
Givi vsak teraz preslo na novsi model hlinikov s klasickym ovela pevnejsim uchytom a tie su vraj fakt dokonale, ja ich nemam. Mam tie starsie Givi, co su vlastne original Triumph Alu. Novy SW motech je slabota, ma pekny dizajn, ale uchyt nula bodov. Na velke 1200ky su ale SW postacujuce pretoze Tigra1200ku nerozkmitas ani pri 200km/h. Kvoli vysokej hmotnosti drzi kazda 1200 na ceste ako prikovana. Toto je vyhoda 1200. Zial v offroad su 1200ky uplne nanic. Tiger 1200 je cestak nie offroad bike.
No a co by som spravil na tvojom mieste:
1. Nastavil predne tlmenie na 3/20 alebo aj menej, tuhsie. Proste co najtvrdsi dumping a release.
2. Zadne pritvrdil ale s tym stracas komfort Tigra tak s rozumom pritvrdzovat.
3. Vymenit prednu gumu za cestnu, ty mas offroad. Ta co mas vobec nie je na dialnicu.
Ak nepomoze
4. Vymenil zadnu gumu za cestnu
5. Vymenil bocne kufry za nove Givi kufre s pevnym uchytom cez srob.
Problem 100% vyrieseny
Ja idem teraz na rok sluzobne do UK na Tigrovi 800 XCX. Uz sa neviem dockat navstevy v Triumphe. Mozno im ponuknem vyhradny dovoz pre SK CZ
Kde zamestnam do predajne a servisu byvalych zavodnikov a motorkarov nadsencov, nie toto co pracuje teraz v DK Racing.
Ta cestna guma ti pravdepodobne vyriesi situaciu, ale ty mas adventure bike, ze? Taky dobry kompromis medzi stabilitou a offroadom som nasiel v Dunlop Trialmax alebo Mitas 07 alebo 08. Aj ked ta Mitazka bohviejak nevyzera ale funguje dobre.
Tak poskusaj.
Inak ja som presiel niekolko naj servisov v CR, SR s novou motorkou, lebo mi vibrovalo predne kolo kvoli nerovnosti rafiku. V autorizovanom servise v Brne boli velmi ochotni. Pomohli co mohli ale problem nevyriesili. Nove Rafiky 21 su vsetky krive. Ci na Bavorakoch alebo Triumphoch. Bud rada ze mas 19ku v predu. Ja som tu 21 nakoniec s jednym borcom zavodnikom vyrovnal. Ale u novej motorky krivy rafik?? Vraj s tym chodi kazdy jeden novy majitel na reklamaciu a kazdeho poslu do ... U mna boli ale ochotni. Musim pochvalit servis v Brne. Mne na zaruku vymenili cely rafik v hodnote 12000 za novy ale aj novy bol krivy. Proste vsetky nove su krive. V UK si konecne kupim rovny rafik 21 od ineho vyrobcu ako nakupuje Triumph a BMW nech ho mam dokonalo rovny a mozem uvolnit dumping aj na 15ku komfort a ziskat tym najpohodlnejsiu motorku na svete.
Inak vzdy ked po dlhsej dobe sadnem na moj Tiger 800 s WP tlmenim nastavenym na 12, tak si poviem Ku__a, to je pohodlnejsie jak Mercedes
Hawk
Stacilo. To by ma zaujimalo, ci si vydrzala citat az do konca
Poslední změna: 8 roků 1 měsíc zpět uživatelem dushanbe.
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
8 roků 1 měsíc zpět #23
od prokyno
Odpověděl prokyno pro téma Tiger 800 XRt + origo kufry = problém
Pekně napsaný
Jen pokud vím psala, že má TKC 70 což je spíše silnice jako Off gumu bych to neviděl a v porovnání s Mitas 07 je to pak slick viz foto
Ale věřím že poštelování tlumičů a změna gum bude pozitivní změna k lepšímu.
Jinak 800 je určo hbytější v terénu, ale i 1200 umí pekně pojezdit
Jen pokud vím psala, že má TKC 70 což je spíše silnice jako Off gumu bych to neviděl a v porovnání s Mitas 07 je to pak slick viz foto
Ale věřím že poštelování tlumičů a změna gum bude pozitivní změna k lepšímu.
Jinak 800 je určo hbytější v terénu, ale i 1200 umí pekně pojezdit
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
8 roků 1 měsíc zpět #24
od dushanbe
Odpověděl dushanbe pro téma Tiger 800 XRt + origo kufry = problém
Prokyno ma pravdu. Tie TKC 70 su cestaky. Ja som si ich pomylil s jednymi offroadami, co som kedysi vyskusal.
Takze v gumach to zrejme nebude.
Treba sa pozriet zrejme po novych kufroch.
Inak ja do kufrov nakladam aj do 10kg a vpohode drzia. Zatial. Aj ked vzdy rozmyslam ako budem riesit poistku ked auto za mnou chyti do celneho skla 10kg kufor, ktory mi na dialnici odtrhne pri 150km rychlosti
Prokyno, ano da sa aj s 1200 do terenu, ked mas riadne svaly a v posilke zdvihnes 300kg cinku, co moj pripad nie je.
Ale v terene sa namakas viac ako na lahsej 800ke alebo Afrike Twin. To je fakt.
Ale ja zas musim priznat, ze mi na 800ke chyba 20koni naviac. Tiger 800 ma necelych 100 koni. Proste pre mna je ideal 120 koni, co ma Tiger 1200 alebo TD09 Tracer.
V tomto ma 1200ka navrch oproti 800. Na 1200 necitis ten vykonovy limit tolko ako na 800ke.
Takze v gumach to zrejme nebude.
Treba sa pozriet zrejme po novych kufroch.
Inak ja do kufrov nakladam aj do 10kg a vpohode drzia. Zatial. Aj ked vzdy rozmyslam ako budem riesit poistku ked auto za mnou chyti do celneho skla 10kg kufor, ktory mi na dialnici odtrhne pri 150km rychlosti
Prokyno, ano da sa aj s 1200 do terenu, ked mas riadne svaly a v posilke zdvihnes 300kg cinku, co moj pripad nie je.
Ale v terene sa namakas viac ako na lahsej 800ke alebo Afrike Twin. To je fakt.
Ale ja zas musim priznat, ze mi na 800ke chyba 20koni naviac. Tiger 800 ma necelych 100 koni. Proste pre mna je ideal 120 koni, co ma Tiger 1200 alebo TD09 Tracer.
V tomto ma 1200ka navrch oproti 800. Na 1200 necitis ten vykonovy limit tolko ako na 800ke.
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
Nejnovější inzeráty
Nedávné příspěvky
-
- Zraz na SLovensku
- Som rád,že sa vám to páčilo,aj ked to bol taký vodný zraz a bez nejakých velkých zákrut,.Dúfam,že ste si niečo s toho odniesly,.Bolo to...
- v Srazy výlety / Klubové akce
- od Bojan
- 1 měsíc 4 týdnů zpět
-
- Nestartuje za tepla 800 xcx 2016
- CZMOJE : ten od Ricks Motors nefunguje?
- v Motorky / Tiger - 800
- od Ladislav71
- 4 měsíců 1 týden zpět
-
- Sraz Jaro 2024
- Jen pro info ať je to kdyžtak i tady předávám informace z Facebooku. Ahojte v pátek se tam budeme pohybovat už kolem 14 hodiny a budeme Vás...
- v Srazy výlety / Klubové akce
- od Hammar
- 5 měsíců 3 týdnů zpět
-
- Sraz podzim 2023 Perníkový mlýn
- Video od Zdeni: www.youtube.com/watch?v=V_ED9kf1PqY
- v Srazy výlety / Klubové akce
- od MEX
- 10 měsíců 1 týden zpět