Tiger 800 XRt + origo kufry = problém
8 roků 1 měsíc zpět #25
od prokyno
No oproti 800 je to skoro 40 koní nvíc, ale je facht že výkon tam opravdu nechybí, nějak sem si zvikl s tou těžkou a velkou moto v terénu, je to takový stabilnější a pevnější, a zvedat se to dá, to funguje adrenalin a pak i bezmocnost . Mám ještě jednu malou hebelku 250ccm na skákání po polích a jak je to subtilní a lehký sem na tom celej nesvůj ale je to o zvyku.
A k tématu, záleží kolik má na gumách naskákáno, u těch TKC si myslím že dobře drží na velkým a těžkým stroji jako bávo a TEX, pokud nejezdí off, ale jen cestuje asi bych vybíral mezi Next od Metzeler a nebo Scorpion Trail od Pirelli. Rozdíl bude pak velkej
Odpověděl prokyno pro téma Tiger 800 XRt + origo kufry = problém
No oproti 800 je to skoro 40 koní nvíc, ale je facht že výkon tam opravdu nechybí, nějak sem si zvikl s tou těžkou a velkou moto v terénu, je to takový stabilnější a pevnější, a zvedat se to dá, to funguje adrenalin a pak i bezmocnost . Mám ještě jednu malou hebelku 250ccm na skákání po polích a jak je to subtilní a lehký sem na tom celej nesvůj ale je to o zvyku.
A k tématu, záleží kolik má na gumách naskákáno, u těch TKC si myslím že dobře drží na velkým a těžkým stroji jako bávo a TEX, pokud nejezdí off, ale jen cestuje asi bych vybíral mezi Next od Metzeler a nebo Scorpion Trail od Pirelli. Rozdíl bude pak velkej
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
- jeckyllhydova
- Autor tématu
- Offline
Méně
Více
- Příspěvky: 33
8 roků 1 měsíc zpět #26
od jeckyllhydova
Odpověděl jeckyllhydova pro téma Tiger 800 XRt + origo kufry = problém
Dushanbe:
L.N.Tolstoj by se nemusel stydět!!! Ale ano, dočetla jsem se až do konce a děkuji!!!
Pokud jukneš do manuálu, zjistíš, že nastavení XR a XC je poněkud rozdílné. XR toho moc nenastavíš. Zadek je v podstatě On-OFF, na předek juknu do manuálu.
Mitas 07 jsem měla jak vidíš a no nechci. Jak je mokro, je to problém. Je mi fuk, jak to vypadá, ale ale na sucho OK, na mokru prd.
Shodou okolností a z donucení, jsem měla cca 3000km vpředu silniční a vzadu off (meztler tourance next a tkc 70). A dělalo to taky. Pokud vyměním za silniční gumy... no tak je to to co nechci. Proto tam jsou TKC70, že jsou kompromis mezi off a silnicí.
Jsem moc ráda, že je v podstatě jedno do jakého servisu pojedu. Chápu, že všechny stojí v podstatě za 1-2-3... To hovořím o autorizovaných (bez ohledu na značku a platí to i na auta)
Tvé body co mám zkusit 1-5 jsou pěkné. Moc mě pobavily, máš smysl pro humor. Nebo jsi mě chtěl rozplakat?
1) zkusím, jen co ji dovezu ze servisu a kouknu do manuálu.
2) tam není moc prostoru, ale i max tvrdost zadního nepomohla. Kývavá kačena se z toho stala místo ve 120 až ve 140
3) ozkoušeni také ale nepomohlo.
4) ano o tom jsem uvažovala, abych eliminovala "chybu jinde". Vyzkouším, jak se chovají origoše. V DK už si zametali cestu tím, jak mi vykládali, jak to mohou být gumy a že se jim to stalo i u streeta.
5)to je drahý test, který nemusí pomoci. Vím, že ty TIGER kufry jsou GIVI.
6) ten ti chybí prodej to někomu a kupsi jinou motorku. Je to věc o které uvažuji. Hlavně po tom, co jsem zjistila, že s TT mám problém i v terénu v nízkých otáčkách. Ovšem, zatím nemám náhradní motorku.
MT09 tracer je shit, MT07 Tracer je sice lepsí, ale znám MT07. Teď jsem na něm najela 600km a trestná lavice hadr. BMW nesnáším, ale hodně jsem uvažovala o 1200 GS. Ale peněz jak za kozu a jestli triumph má problém se servisem, tak BMW jsou hajzlové podvodnický.
Tajně doufám, že vyjede tenerka 700, ale zatím je to paní Colombová.
U mně je limitní váha a výška. S tou výškou se jsem schopná vypořádat. Jezdím Hondu crf250L ta má 875, ale ta váha je problém. Trochu si pohrávám s myšlenkou na ccm 450, ale ten motor. Jo a ta cena.... A jednobuch. Na přesuny. Nicméně se mi hrozně líbí.
V každém případě díky za tvů příspěvek. Jen mě moc nerozveselil. Možná jsem měla jít do XC. Jenže jsem nechtěla verzi low. Tam jsou ty zdvihy ještě horší než u XR a změna je nevratná a z ostré verze jsem se bála. Prostě chyba chyba chyba.
Musím navíc říct, že mám teď k XR poněkud ambivalentní vztah. 5 žeber a kus železa v kliční kosti. Do toho náklonu šel až moc. Nebyla to jen jeho chyba, byl tam i štěrk. Ale až moc lidí s triumphem se letos válelo.
No teď je jako nový. Platím si havárku. Takže vše odřené je nové.
Motka byla do šroubku rozebraná. Doufám, že pokud tam něco v pneuservisu poděali, tak tady to snad opravili. Historka, jak mi měnili gumy je nadlouho, ale idiot si nevšiml, že guma je výškově křivá a slovo momentový klíč asi neslyšeli. Ale to je fakt hodně dlouhá historka.
Teď jsem zvědavá, jak se bude TT chovat ve středu. To pro něj jedu.
Tak pokud jsi dočetl až sem.... promiň překlepy, nejsem dement, jen to po sobě nebudu číst a je možné že napíšu Y ve slově vidět.
L.N.Tolstoj by se nemusel stydět!!! Ale ano, dočetla jsem se až do konce a děkuji!!!
Pokud jukneš do manuálu, zjistíš, že nastavení XR a XC je poněkud rozdílné. XR toho moc nenastavíš. Zadek je v podstatě On-OFF, na předek juknu do manuálu.
Mitas 07 jsem měla jak vidíš a no nechci. Jak je mokro, je to problém. Je mi fuk, jak to vypadá, ale ale na sucho OK, na mokru prd.
Shodou okolností a z donucení, jsem měla cca 3000km vpředu silniční a vzadu off (meztler tourance next a tkc 70). A dělalo to taky. Pokud vyměním za silniční gumy... no tak je to to co nechci. Proto tam jsou TKC70, že jsou kompromis mezi off a silnicí.
Jsem moc ráda, že je v podstatě jedno do jakého servisu pojedu. Chápu, že všechny stojí v podstatě za 1-2-3... To hovořím o autorizovaných (bez ohledu na značku a platí to i na auta)
Tvé body co mám zkusit 1-5 jsou pěkné. Moc mě pobavily, máš smysl pro humor. Nebo jsi mě chtěl rozplakat?
1) zkusím, jen co ji dovezu ze servisu a kouknu do manuálu.
2) tam není moc prostoru, ale i max tvrdost zadního nepomohla. Kývavá kačena se z toho stala místo ve 120 až ve 140
3) ozkoušeni také ale nepomohlo.
4) ano o tom jsem uvažovala, abych eliminovala "chybu jinde". Vyzkouším, jak se chovají origoše. V DK už si zametali cestu tím, jak mi vykládali, jak to mohou být gumy a že se jim to stalo i u streeta.
5)to je drahý test, který nemusí pomoci. Vím, že ty TIGER kufry jsou GIVI.
6) ten ti chybí prodej to někomu a kupsi jinou motorku. Je to věc o které uvažuji. Hlavně po tom, co jsem zjistila, že s TT mám problém i v terénu v nízkých otáčkách. Ovšem, zatím nemám náhradní motorku.
MT09 tracer je shit, MT07 Tracer je sice lepsí, ale znám MT07. Teď jsem na něm najela 600km a trestná lavice hadr. BMW nesnáším, ale hodně jsem uvažovala o 1200 GS. Ale peněz jak za kozu a jestli triumph má problém se servisem, tak BMW jsou hajzlové podvodnický.
Tajně doufám, že vyjede tenerka 700, ale zatím je to paní Colombová.
U mně je limitní váha a výška. S tou výškou se jsem schopná vypořádat. Jezdím Hondu crf250L ta má 875, ale ta váha je problém. Trochu si pohrávám s myšlenkou na ccm 450, ale ten motor. Jo a ta cena.... A jednobuch. Na přesuny. Nicméně se mi hrozně líbí.
V každém případě díky za tvů příspěvek. Jen mě moc nerozveselil. Možná jsem měla jít do XC. Jenže jsem nechtěla verzi low. Tam jsou ty zdvihy ještě horší než u XR a změna je nevratná a z ostré verze jsem se bála. Prostě chyba chyba chyba.
Musím navíc říct, že mám teď k XR poněkud ambivalentní vztah. 5 žeber a kus železa v kliční kosti. Do toho náklonu šel až moc. Nebyla to jen jeho chyba, byl tam i štěrk. Ale až moc lidí s triumphem se letos válelo.
No teď je jako nový. Platím si havárku. Takže vše odřené je nové.
Motka byla do šroubku rozebraná. Doufám, že pokud tam něco v pneuservisu poděali, tak tady to snad opravili. Historka, jak mi měnili gumy je nadlouho, ale idiot si nevšiml, že guma je výškově křivá a slovo momentový klíč asi neslyšeli. Ale to je fakt hodně dlouhá historka.
Teď jsem zvědavá, jak se bude TT chovat ve středu. To pro něj jedu.
Tak pokud jsi dočetl až sem.... promiň překlepy, nejsem dement, jen to po sobě nebudu číst a je možné že napíšu Y ve slově vidět.
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
- jeckyllhydova
- Autor tématu
- Offline
Méně
Více
- Příspěvky: 33
8 roků 1 měsíc zpět #27
od jeckyllhydova
Odpověděl jeckyllhydova pro téma Tiger 800 XRt + origo kufry = problém
prokyno:
Jak jsem psala TKC byly nové pokud jsem neměla boční kufry velká spokojenost. Až na to že přední byla křivá, takže se reklamovala. Naprosto to vyřadilo ABS. NEXT tam dávají připrodeji, ale co s nimi v terénu.
Jak jsem psala TKC byly nové pokud jsem neměla boční kufry velká spokojenost. Až na to že přední byla křivá, takže se reklamovala. Naprosto to vyřadilo ABS. NEXT tam dávají připrodeji, ale co s nimi v terénu.
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
8 roků 1 měsíc zpět - 8 roků 1 měsíc zpět #28
od prokyno
Odpověděl prokyno pro téma Tiger 800 XRt + origo kufry = problém
Však ja, proto sem se ptal co se jezdí , i když na suchu se jezdí dobře i ze slickama
No nemáš to jednoduchý a přeju at se to nějak podaří vyřešit, ono výběr moto v dnešní nabídce asi ani nejde, každý má něco. O MT-07 a tracer bych v porovnání s 800 ani nepřemýšlel, a GS je už dost mastodont nemluvě o prachách. Možná na jaře konečně vyjde XT 700 a bude vyřešeno
PS: chvípání nebo malej tah v nízkých je daný obsahem a krouťákem, ten nastupuje až ve vyšších otáčkách, pokud tedy není zaplá trakce, ta dokáže vypnout motor kurevsky rychle a když to člověk nepotřebuje
No nemáš to jednoduchý a přeju at se to nějak podaří vyřešit, ono výběr moto v dnešní nabídce asi ani nejde, každý má něco. O MT-07 a tracer bych v porovnání s 800 ani nepřemýšlel, a GS je už dost mastodont nemluvě o prachách. Možná na jaře konečně vyjde XT 700 a bude vyřešeno
PS: chvípání nebo malej tah v nízkých je daný obsahem a krouťákem, ten nastupuje až ve vyšších otáčkách, pokud tedy není zaplá trakce, ta dokáže vypnout motor kurevsky rychle a když to člověk nepotřebuje
Poslední změna: 8 roků 1 měsíc zpět uživatelem prokyno.
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
8 roků 1 měsíc zpět - 8 roků 1 měsíc zpět #29
od dushanbe
Odpověděl dushanbe pro téma Tiger 800 XRt + origo kufry = problém
Jeckyl:
bod 6) Vidno, ze nie si spokojna, tak mozno ta tvoja XRt je nevydarena, aj ked dal by som jej este sancu. Ja mam 800 XCx plus mnoho tuningu a uprav a spokojnost. Jazdim asi takto:
https://youtu.be/TGbfztA_--U?t=28s
Ja som motorku kupoval podla posedu a jazdy, nie podla recenzie. Na mojich 186cm mi prave vyborne sadol Tiger 800,Tiger1200, bmw1200gs a TD-09 Tracer. ktm1290 mi bola uz prilis velka.
Pre nizsich je super Multistrada, mne bola mala.
Aj Afrika Twin 2016 mi bola mala, nudna a vykonovo slaba. Viaceri, co sme ju jazdili, sme sa na tom zhodli. To len Honda tlaci sialeny marketing okolo Afriky, tak vsetci, uz aj testery nan naleteli a veria, ze ide o naj.moto a pritom ide o obycajnu motorku s odlahcenym ramom.
Jedine, co je na Afrike fajn je DCT prevodovka s domontovanou spojkovou packou, takze ani nevies, ze mas automat, ale DCT si aj tak vacsina ludi nekupuje.
yamaha TD09-Tracer nie je shit ale najvykonnejsia cestovna a zaroven offroad motorka na trhu s mokrou hmotnostou na pol nadrz do 200kg a takto sa na nej jazdi:
sedel som na nej a ma genialny trojvalec. ked sa vytunuje prislusenstvom, tak nema na trhu konkurenciu.
Neznamena, ze ked sa o motorke nepise v "nezavislych" marketingovych motocasopisoch, ze je to hned shit. TD09 2014 a 15 bol shit, lebo mali posahany bezlankovy plyn, ale v modeli 2016 to fixli a je neporovnatelne lepsia ako starsie rocniky.
Velmi zalezi na pomere kW/kg a ta yamaha 850 TD09 ho ma vyssi ako vsetky 1200ky.
Taktiez Tiger800 akceleruje rovnako rychlo ako Tiger1200,
800ka bez batoziny je lepsie manevrovatelna ako 1200ka,
Tiger1200 je zas stabilnejsi a vykonnejsi pri nalozenych kufroch a vysokych rychlostiach na dialnici.
Priznavam, stve ma, ze pod 2000 otacok tiger scipne, takze musis jazdit offroad rychlejsie, cez spojku a v presmyku s vypnutym asr. Stalo sa mi, ze ked brodim pomaly kaluz, lebo nechcem mat blato az na helme, tak mi to necakane sciplo, co nasere, ked musis nohami do bahna a bike motorom uz nevytiahnes, lebo vo vode sa zahrabe. Ale chce to vsetko len trening... Bmw800gs je v tomto este horsia, bavorak ma prisernu jednotku, triumph je na tom lepsie.
je to vsetko o tom, ako sa so svojim konom zkamaradis
bod 6) Vidno, ze nie si spokojna, tak mozno ta tvoja XRt je nevydarena, aj ked dal by som jej este sancu. Ja mam 800 XCx plus mnoho tuningu a uprav a spokojnost. Jazdim asi takto:
https://youtu.be/TGbfztA_--U?t=28s
Ja som motorku kupoval podla posedu a jazdy, nie podla recenzie. Na mojich 186cm mi prave vyborne sadol Tiger 800,Tiger1200, bmw1200gs a TD-09 Tracer. ktm1290 mi bola uz prilis velka.
Pre nizsich je super Multistrada, mne bola mala.
Aj Afrika Twin 2016 mi bola mala, nudna a vykonovo slaba. Viaceri, co sme ju jazdili, sme sa na tom zhodli. To len Honda tlaci sialeny marketing okolo Afriky, tak vsetci, uz aj testery nan naleteli a veria, ze ide o naj.moto a pritom ide o obycajnu motorku s odlahcenym ramom.
Jedine, co je na Afrike fajn je DCT prevodovka s domontovanou spojkovou packou, takze ani nevies, ze mas automat, ale DCT si aj tak vacsina ludi nekupuje.
yamaha TD09-Tracer nie je shit ale najvykonnejsia cestovna a zaroven offroad motorka na trhu s mokrou hmotnostou na pol nadrz do 200kg a takto sa na nej jazdi:
sedel som na nej a ma genialny trojvalec. ked sa vytunuje prislusenstvom, tak nema na trhu konkurenciu.
Neznamena, ze ked sa o motorke nepise v "nezavislych" marketingovych motocasopisoch, ze je to hned shit. TD09 2014 a 15 bol shit, lebo mali posahany bezlankovy plyn, ale v modeli 2016 to fixli a je neporovnatelne lepsia ako starsie rocniky.
Velmi zalezi na pomere kW/kg a ta yamaha 850 TD09 ho ma vyssi ako vsetky 1200ky.
Taktiez Tiger800 akceleruje rovnako rychlo ako Tiger1200,
800ka bez batoziny je lepsie manevrovatelna ako 1200ka,
Tiger1200 je zas stabilnejsi a vykonnejsi pri nalozenych kufroch a vysokych rychlostiach na dialnici.
Priznavam, stve ma, ze pod 2000 otacok tiger scipne, takze musis jazdit offroad rychlejsie, cez spojku a v presmyku s vypnutym asr. Stalo sa mi, ze ked brodim pomaly kaluz, lebo nechcem mat blato az na helme, tak mi to necakane sciplo, co nasere, ked musis nohami do bahna a bike motorom uz nevytiahnes, lebo vo vode sa zahrabe. Ale chce to vsetko len trening... Bmw800gs je v tomto este horsia, bavorak ma prisernu jednotku, triumph je na tom lepsie.
je to vsetko o tom, ako sa so svojim konom zkamaradis
Poslední změna: 8 roků 1 měsíc zpět uživatelem dushanbe.
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
- jeckyllhydova
- Autor tématu
- Offline
Méně
Více
- Příspěvky: 33
8 roků 1 měsíc zpět #30
od jeckyllhydova
Odpověděl jeckyllhydova pro téma Tiger 800 XRt + origo kufry = problém
prokyno
není to jednoduché, ale lidi mají horší trable.
Jak už jsem psala, je problém, že já mám XR a třeba dushanbe má XC. Úplně jiné motorky.
Docela mě překvapilo že u obou motrorek XC a XR je přepnutím do módu off road kontrola trakce nevypne, jen ABS. Pokud tedy člověk chce mít KT vypnutou, musí si nadefinovat vlastní rider m´ód.
A když ti těch 220kg chcípne v kopci, když se potřebuješ rozjet, někde z balvanu, jsem úplně v prd... a nejen já, já nejsem zas tak dobrý terénní jezdec, ale i mnohem zkušenější kofři si zoufají.
MT07 Tracer nechci, ale možná k tomu dospěju. Znáš to o tom odříkaném chlebu. Na paní Colombovou XT 700 tenere jsem zvědavá. Já tajně doufám, že už bude v Miláně na EICMA. Asi hlavní důvod, proč se tam chci jet podívat. Jenže pokud by do ní člověk šel, nastane problém s doplňkama. Na novou motorku nic není a už vůbec ne repliky. To už mám za sebou s kawkou.
není to jednoduché, ale lidi mají horší trable.
Jak už jsem psala, je problém, že já mám XR a třeba dushanbe má XC. Úplně jiné motorky.
Docela mě překvapilo že u obou motrorek XC a XR je přepnutím do módu off road kontrola trakce nevypne, jen ABS. Pokud tedy člověk chce mít KT vypnutou, musí si nadefinovat vlastní rider m´ód.
A když ti těch 220kg chcípne v kopci, když se potřebuješ rozjet, někde z balvanu, jsem úplně v prd... a nejen já, já nejsem zas tak dobrý terénní jezdec, ale i mnohem zkušenější kofři si zoufají.
MT07 Tracer nechci, ale možná k tomu dospěju. Znáš to o tom odříkaném chlebu. Na paní Colombovou XT 700 tenere jsem zvědavá. Já tajně doufám, že už bude v Miláně na EICMA. Asi hlavní důvod, proč se tam chci jet podívat. Jenže pokud by do ní člověk šel, nastane problém s doplňkama. Na novou motorku nic není a už vůbec ne repliky. To už mám za sebou s kawkou.
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
Nejnovější inzeráty
Nedávné příspěvky
-
- Zraz na SLovensku
- Som rád,že sa vám to páčilo,aj ked to bol taký vodný zraz a bez nejakých velkých zákrut,.Dúfam,že ste si niečo s toho odniesly,.Bolo to...
- v Srazy výlety / Klubové akce
- od Bojan
- 2 měsíců 1 den zpět
-
- Nestartuje za tepla 800 xcx 2016
- CZMOJE : ten od Ricks Motors nefunguje?
- v Motorky / Tiger - 800
- od Ladislav71
- 4 měsíců 1 týden zpět
-
- Sraz Jaro 2024
- Jen pro info ať je to kdyžtak i tady předávám informace z Facebooku. Ahojte v pátek se tam budeme pohybovat už kolem 14 hodiny a budeme Vás...
- v Srazy výlety / Klubové akce
- od Hammar
- 5 měsíců 3 týdnů zpět
-
- Sraz podzim 2023 Perníkový mlýn
- Video od Zdeni: www.youtube.com/watch?v=V_ED9kf1PqY
- v Srazy výlety / Klubové akce
- od MEX
- 10 měsíců 2 týdnů zpět